Ei mulla muuta
Mace
20.06.2012 (edit 20.06.2012)
Mudinski wrote:
Ollaanko siellä noin pilkun viilaajia tosiaan ?
Itselle kelpas autokoulussa ihan kuvaton kelakortti ja passia hakiessa ajokortti sitten...
Edit: Pari lonkero laatikkoa,xSalmiakki Koskenkorva 0.5l ja Jägermeister 0.5l tuli hommattua juhannus juotaviksi...
EMM !
Niimpä, ja huomenna teoriakoe... toinen vaihtoehto on "joku todistamassa henkilöllisyyden"
Saa hävetä silmät päästänsä siellä...'
Edit: Tässä hakannu kokoaja eri harjotuksia ja aina menis läpitte, sitte kuitenki itse kokeessa iskee baniikki ja eipäs menekkää niinkuin pitäs.
Mudinski
20.06.2012
305cc @ 3bar, 350cc @ 4bar suuttimet tuli hommattua tuota projekti konetta varten. Suuttimet riittävät 4bar bensanpaineella tuonne 250hv...
EMM
vaiski75
20.06.2012
Huuvvot tullee kohta ja lujaa..
Onnistuiskohan se menneiden muistelu ja samalle se vähän heltyisi tai jotain..
Menen siis oitis pihalle ja heti kun se saapuu, niin imitoin Norppaa nurmikolla ja sen jälkeen näytän kohtaa mihin se löi minua skeittilaudalla..
Ei tuo nyt ainakaan minua auta..
Pelonttaa niin maan piwusti, eikun ihan suatanallisesti..
Ehkä mä sittenkin vain karjaisen heti: Banin vika, Bani pakotti!
Sitten se toivottavasti häkeltyy ja mä pääsen kirmaamaan karkuun..
EMM
TehBigBunny
20.06.2012
Mie listaan tähän asiat jotka on 'Banin vika':
* Ei mikään
* Ei mikään muukaan
^EMM^
vaiski75
20.06.2012
TehBigBunny wrote:
* Ei mikään
* Ei mikään muukaan
^EMM^
Banin syy?
No Joo-oo-o, ihan pakko oli kokeilla vielä tuota..
PetuK
20.06.2012 (edit 20.06.2012)
TehBigBunny wrote:
Olisit pistännä viestin. Oli voinna käyvvä kaffel.
Vähän niinQ kiälikurssi miäles :)
(Yx autokaupustelijakawerikin olisi ollut..)
*E M M*
Oisin varmaan laittanutkin viestiä, jos olisin issekseen ja etenkin paremmalla ajalla ollut liikkeellä. Ny kauheella hopulla koitettiin emännän kanssa kierrellä noita etukäteen bongattuja "helmiä"...
Eipä voi muuta sanoa ku että aikamoisia löytöjähän ne olivatkin... Hucca reissu :(
emm
hulluseon
20.06.2012
PetuK wrote:
7.30 oli tänään startti kohti hellsinki ja ymp kuntia. Tarkoituksena olis löytää talouteen ns. kakkosauto, mutta täältä mitään löydy. Ruosteisia pascoja kaikki. Tana. Pitää varmaan jostaan muualta moinen tänne uittaa. Jos sitten vaikka sais jotain (toimimattomia varmaankin) mukavuusvarusteitakin. Vilttu.
E/ em(v)m
Miks sie sinne asti menit? Sikakossa olis kaho näin "hyvä":http://www.nettiauto.com/honda/jazz/4820623 Kuiteskin ihan pikkusen tekis mieli hakea pois.
EMM
savulohi
20.06.2012
TehBigBunny wrote:
* Ei mikään
* Ei mikään muukaan
^EMM^
Ei ole Lainkaan omatuntoa tällä Suur-Jäneksellä.
^EMM^
Tuomo33
20.06.2012
Nyt on parisänky, ja divaani.
Kivasti syö tilaa huoneesta, mutta eihän se mitään haittaa.
Pää asia että sai vaihteeksi yhden muuton tehtyä, ja nyt selkä ja polvi kiittää.
Otan terävän ja pompaan sohvalle telekarin pariin.
EMM
vaiski75
21.06.2012
Hyvin meni, sillai niinkuin alkuunsa..
Heti kiljaisin, että on Baniikin vika ja juoksin niin vimmatusti kohti vapautta..
Ei tullut vapaus ei, kiinnihän se pirulainen sai ja hetken jopa ihmetteli minun reaktiota..
Sanoin Baniikin iskeneen päälle..
..
Kauniisti istuttiin ja katsottiin Lefaa nauhalta, ehkä Sfädekin salaa joi kolmosta..
..
Tiesin että tunnelma on hieman kireä, mutta jotenkin vain lipsahti..
Mä hölömö menin matkimaan sen housujen nostoa, siis varsin hyvin mielestäni..
Minä nauroin hysteerisesti ja otin ehkä oluesta huikan..
..
Sitten tuli bataan ja kunnolla..
Hieno nainen on tämä ja ei ottanut kättä pitempää Sfäden ojentamiseen..
..
Montas Layeriä vaaditaan uuteen etuhampaaseen?
..
EMM
savulohi
21.06.2012 (edit 21.06.2012)
Musta tuntuu että tämä naikkonen on sulle "se oikea". Soon yleensä aina varma merkki, jos ei yhtään pysty olemaan juomatta toisen seurassa.
^EMM^
// Tai oikeestaan sen vielä lisään,että nyt mie menen kahtomaan Walking Deadia tästä trollailemasta,ja huomenna kun herään niin mie lopetan hymiöiden käytön. Ymmärrätte sitten jos ymmärrätte. :)
Mace
21.06.2012
Piru ku vähä jänskättää se teoriakoe... saakeli joutuu senkin tekeen 40km päässä.
Emm
Terror80
21.06.2012
"Tämähän oli teoriakoe... miten nyt menetellään kun kumosin teidän teorian?"
EMM
Mace
Vedin noita harjotuksia äske, tämä meni väärin:
"Milloin pysäköinti autolla on sallittua?"
A. Taksiasemalla jos on tilaa
B. Sovitulla kohtaamispaikalla
C. Sulkuviivan kohdalla, kun auton ja viivan väliin jää vähintään 3 metriä
^Nyt kun jälkeen päin mietein niin helppo kysymys toisaalta^
Kukas vastaa nopeiten?
Terror80
21.06.2012
A (luulisin).
Terror80
21.06.2012
Vastausvaihtoehto B on epäselvästi määritelty. Onko kyseessä kahden henkilön keskenään sopima, vai onko se lainpuitteissa sovittu kohtaamispaikka? :)
Mace
Vastasin itse B, ajatellen että "Kaupan parkkipaikalle sovittu kohtaamispaikka, auton saa pysäköidä silloin sinne"
Oikea vastaus on kuitenkin C.
En vaan tajua tilannetta jossa auto on "sulkuviivan kohdalla" "auton ja viivan väliin jää 3 metriä"
Edit: Aa nyt tajusin mitä tos meinataa...
Edit2: Mitäs jos sovin kohtaamispaikaksi taksiaseman, ja tämä taksiasema on sulkuviivan kohdalla...
:D
Finski fani
21.06.2012
Juhannus:
!http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/3o/gb/h9w/258615/997911054.jpg!
Finski fani
21.06.2012
vaiski75 wrote:
Montas Layeriä vaaditaan uuteen etuhampaaseen?
EMM
Miulla on pistetty uutta luu layeriä kahdesti, vielä varmaan kerta edessä. Yksi ruuvvi layeri. Lopuksi vielä hammas layeri kiinni ruuvvi layeriin. Yhteensä tämä maksaa 5000 raha layeriä.
Ei ole yhtään kiva tämä layerien määrä...
EMM
Show hidden message
joonas6
21.06.2012
Macela94 wrote:
Piru ku vähä jänskättää se teoriakoe... saakeli joutuu senkin tekeen 40km päässä.
Emm
Ei sitä kannata jännittää ne harjoitus teoria kokeet on paljon vaikeempa kun se oikea teoria koe