Forum - Off-topic

Ei mulla muuta

TehBigBunny

TehBigBunny 15.09.2011

  • 1
Vastaukseksi saat huuvvot. Ei mulla muuta.
vaiski75

vaiski75 15.09.2011

  • 1
FGB Mudi wrote: Heräsin. Näin unta, että Savulohi, Schimanski, TehBigBunny ja Väiski olivat oikeasti vain yksi ja sama henkilö. En uskalla enään alkaa nukkumaan. Otanko pari buranaa ja lasin vettä ? Ei mulla muuta.
+ Villasukat, sekä heti varaat kallonkutistajalle vuodeksi aikoja ja pysyttelet sisätiloissa..
villek00

villek00 15.09.2011

  • 1
Kaatu vati esimiehen vaimon kanssa, ja työt on tältä erää tehty. Pitänee siirtyä uusiin kuvioihin. EMM
savulohi

savulohi 15.09.2011

  • 2
villek00 wrote: Kaatu vati esimiehen vaimon kanssa, ja työt on tältä erää tehty. Pitänee siirtyä uusiin kuvioihin. EMM
No LOL meinasin läpällä vastata päivällä siihen sun vitutus-topikin postaukseen, notta mie en näe enää muita vaihtoehtoja kun huutoraivari pomolle ja ovet paukkuen pihalle.
Zolvi

Zolvi 15.09.2011

  • 1
Forza 4 (normi) tilattu ja maksettu. Vielä kun se löytäisi julkkariks perille. Vähä kyllä epäilen, että sen saa iskeä koneeseen vasta seuraavalla viikolla. EMM
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 16.09.2011

  • 0
Olen ihmetelly tässä yli vuoden, että miksi vahvarista kuuluu pikkuinen poksahdus/napsahdus, kun koskee koskee basson johkin metalliosaan (kieleen ym.). Tiesin että maadotusongelmahan se on mutta nyt muistin, että meillähän ei ole missään nykysessä ja edellisessä asunnossa ollut maadotettuja pistorasioita. Eipä enää poksunu kun pisti maadoitettuun rasiaan keittiöön. Se vaan että vähän turhaan eilen juottelein parit johdot uudestaan. No tulihan ainakin uusittua kolvaukset. Tyhmää kun sähköä opiskelevana tajusin että maadoitan joka kerta koskemisellani basson mutta en tajunnut tarkistaa millaset pistorasiat meillä on. Johtuu kyllä varmaan osittain että nykyään kaikki rasiat tehdään maadoitettuna ja niin myös koulun harjotuksissakin. Ei mulla muuta.
Schimanski76

Schimanski76 16.09.2011

  • 2
Meijän sähkömiäs Jimmy. !http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/afraid-of-electric-shock.jpg! EMM
savulohi

savulohi 16.09.2011

  • 2
Basisti, sanovat. ^Tshihihih^ Mie muistan teininä nuokkarin pändi-illan jossa oltiin vetämässä ja yhen pumpun basisti laitto kolmannen piisin jälkeen vahvarinsa päälle. :) Ei mulla muuta.
savulohi

savulohi 16.09.2011

  • 0
Taas piti männä sotkemaan se paras tune tallentamatta, eikä hajua notta mitä siinä buildissa oli ja kaikki palikat tietenniin ostettuna eli shopistakaan ei ole apua. Ei ole ^hyvä tämä^ muuta mulla.
Pottae

Pottae 16.09.2011

  • 1
AIVAN aunarista tämä päivä Emm.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 16.09.2011

  • 0
Sfiddu mitä tunarointia!!! 27-30 VITTU!!! EMM..
TehBigBunny

TehBigBunny 16.09.2011

  • 0
!http://www.crema.fi/content/products/arvid-nordquist/franskrost/378.jpg! Ei mulla muuta ^paitsi loraus maitoa^
hulluseon

hulluseon 16.09.2011

  • 0
Liikaa ulkomaankielisiä sanoja notta maalaistolla tajuaa. EMM
savulohi

savulohi 16.09.2011

  • 0
hulluseon wrote: Liikaa ulkomaankielisiä sanoja notta maalaistolla tajuaa. EMM
Mie arvelen notta se on jotain juustoa, muistan kun koulussa puhuivat notta "ost" tarkottaa juustoa. Ei lisättäviä tähän.
RauhaMees

RauhaMees 17.09.2011 (edit 17.09.2011)

  • 0
ranskalaista juustoa!! EMulM
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 17.09.2011

  • 0
Kahwia. EMM
Finski fani

Finski fani 17.09.2011

  • 0
Absintteja oon kahtellu. Kellään kokemusta? Olis kiva maistaa pitkästä aikaa. EMM
Tuomo33

Tuomo33 17.09.2011

  • 0
Kävin fiilistelemään keimolaa Cortinalla GTLegend:sissä =) Ei mulla muuta.
Pottae

Pottae 17.09.2011

  • 2
Kolme Carlosta! Ei mulla muuta.
Finski fani

Finski fani 17.09.2011

  • 0
2 tuntia unta ja töihin, Yeah! EMM

Write a post

Sign in to post a post.