Forum - Off-topic

Ei mulla muuta

Ac3Way

Ac3Way 17.09.2011 (edit 17.09.2011)

  • 0
Finski fani wrote: 2 tuntia unta ja töihin, Yeah! EMM
Sama, paitsi olin jo töissä ;) Eipä kyllä väsytä vieläkään joten, jos sitä menisi vasta illalla nukkumaan. EMM
Ac3Way

Ac3Way 17.09.2011

  • 0
Pitäiskö ostaa Ural Moccaa vai Jägermeisteriä? EMM
vaiski75

vaiski75 17.09.2011

  • 0
Voisko joku laittaa Sfäden nukkumaan..? EMM
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 17.09.2011

  • 0
Ac3Way wrote: Pitäiskö ostaa Ural Moccaa vai Jägermeisteriä? EMM
Jägermeister. Tulikin herättyä äipän ja iskän metelöintiin, kun lähtivät Pietariin. Onnistuivat vielä bussistakin myöhästymään, joten joutuivat taksin ottamaan linja-autoasemalle. Ei mulla muuta.
Schimanski76

Schimanski76 17.09.2011

  • 4
MrD St Jimmy wrote: Jägermeister. Tulikin herättyä äipän ja iskän metelöintiin, kun lähtivät Pietariin. Onnistuivat vielä bussistakin myöhästymään, joten joutuivat taksin ottamaan linja-autoasemalle. Ei mulla muuta.
Jos iskä ja äippä unohti laittaa baarikaapin lukkoon,niin Sfäiski voi tulla siulle lapsenvahdiksi,huhuilevat. Ei miulla muuta.
Pytzi

Pytzi 17.09.2011 (edit 17.09.2011)

  • 0
kolmoselta tullee pian allu crossii ja nyt tullee ahveniston kisoista koostetta Ja tuleeko kukaan botniaringille huomenna???????? eips miul muut
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 17.09.2011 (edit 17.09.2011)

  • 0
Schimanski76 wrote: Jos iskä ja äippä unohti laittaa baarikaapin lukkoon,niin Sfäiski voi tulla siulle lapsenvahdiksi,huhuilevat. Ei miulla muuta.
Onneksi olen kahden viikon päästä jo 18 eli en ole mikään pikkupoika vaan iso aikuinen mies. Sillon en enää lapsenvahtia tarvitse. :) Ei mulla muuta.
vaiski75

vaiski75 17.09.2011

  • 6
Sfäde on 36 ja se tarvisi vieläkin lapsenvahdin.. Ei mulla muuta..
savulohi

savulohi 17.09.2011

  • 0
Mie lähen nyt Hämeenlinnaan -ryyppäämään- tupareihin. Ei mulla muuta.
Pottae

Pottae 17.09.2011 (edit 17.09.2011)

  • 2
Aijai, tänään äiteen 50v -pibbalot. Voe voe, sitä kännisten sukulaisten määrää.. Oho, ainiin! Ei mulla muuta.
hulluseon

hulluseon 17.09.2011

  • 0
Pomo toi ilmaisliput illan peliin EMM
Ac3Way

Ac3Way 17.09.2011

  • 2
Tein juuri plätty taikinan, puolen tunnin päästä paistamaan. :) EMM
vaiski75

vaiski75 17.09.2011

  • 5
Miksi minun pihalla olevassa miinalaatikossa on nuoli kyljessä? Miksi minä voitin Banin Jokkiksessa? Minkä Daamin kaveri heitti eilen kämpästä pihalle? Miksi minulla on H-D.een moottori eteisen lattialla? Miksi eteisessä on myös metsästystalja? Miten lämmintä järvivesi on ollut eilen, kun vieläkin on kylmä? Jos dokaa aamu kahdeksaan, niin onko siitä oikeasti tultava näin paha olo? Otanko tumman vain vaalean? Ei mulla muuta.. Ps. Hau-Hau kana ja riisi maistuu todella pashalta, älkää ostako sellaisia koiralle..
TehBigBunny

TehBigBunny 17.09.2011

  • 0
Mix toi ^ ei voi vaan mennä pois :( Ei mulla muuta
TJP27

TJP27 17.09.2011 (edit 17.09.2011)

  • 1
vaiski75 wrote: Miksi minun pihalla olevassa miinalaatikossa on nuoli kyljessä? Miksi minä voitin Banin Jokkiksessa? Minkä Daamin kaveri heitti eilen kämpästä pihalle? Miksi minulla on H-D.een moottori eteisen lattialla? Miksi eteisessä on myös metsästystalja? Miten lämmintä järvivesi on ollut eilen, kun vieläkin on kylmä? Jos dokaa aamu kahdeksaan, niin onko siitä oikeasti tultava näin paha olo? Otanko tumman vain vaalean? Ei mulla muuta.. Ps. Hau-Hau kana ja riisi maistuu todella pashalta, älkää ostako sellaisia koiralle..
Eihän sitä kaikkea voi tietää :) KIva että o toimintaa ollu. eli peukku! E:ota tumma
DarkWarjo

DarkWarjo 18.09.2011

  • 0
Vittu kun tekisi mieli ostaa kotiteatterii ja läppärii.... mut eihän siin oikee oo järkee tuhlailla perkeles... häätyy kyl miettii tarkkaan ny, "tarvetta" periaattees ois..... wanhan läppärin on äiti ominut ja kotiteatteria ei ole... no kuhan yksin pulisen täällä kun ei o parempaakaan tekemistä.. jos nukkumaan? EMM
Schimanski76

Schimanski76 18.09.2011

  • 0
Pentuina mentiin soittamaan ovikelloa ja kysyttiin: "Voit sie olla?" emm
Pottae

Pottae 18.09.2011

  • 0
Huhhuh, kotona.. Iltapalaksi lihapullia ja Saarenmaata. EMM
TJP27

TJP27 18.09.2011

  • 4
Aaaaamu TJP:n tapaan Herätys klo. 8 :( Puoliksi tippuneet kuulokkeet pois päästä ja ylös samalla kompastellen kuulokkeiden johtoon Kaapista punainen tölkki josta lähti kiva ääni Koneelle toteamaan, että kaiken näköisiä varoitusikkunoita on auki, joissa oli mukavia vaihtoehtoja(kuten sulje) Firefox auki, jossa edellisen sivun avaus ei onnistu Frc:n sivu auki, ei tarvinnut kirjautumista Huikka Ei o muuta(vielä)
hulluseon

hulluseon 18.09.2011

  • 1
Joku on varmasti syäny kissangaggaa mun suulla eilen nakkikipsakalla EMM

Write a post

Sign in to post a post.