Forum - Off-topic

Ei mulla muuta

RaabForRehab

RaabForRehab 18.09.2011

  • 1
kohtaa tulee kakkaa pyllystä. Ei mulla muuta.
Driver181

Driver181 18.09.2011 (edit 18.09.2011)

  • 0
http://www.youtube.com/watch?v=qYhk1dzg80c&feature=related Laita Silmät kiinni ENNEN kuin video alkaa. Miltä kuullostaa?. 10s jälkeen avaa silmät.
savulohi

savulohi 18.09.2011 (edit 18.09.2011)

  • 1
* Semmonen superpuuma yritti kimppuun eilen Hämeen Linnassa, että jos Ystävällinen Tyttö ei olis ollu reissussa mukana ni olisin saattanu olla aika tuhma Lohes.
* Ei ole hyvä tämä Jypin liiga-avaus.
* Kissa oli purru taas boxin mikkipiuhan poikki. Ei ole sekään hyvä.
* Rapula on. Ole varsinkaan hyvä tämä.
Ei mulla muuta.
hulluseon

hulluseon 18.09.2011

  • 0
savulohi wrote: * Todella hyvä tämä Jypin liiga-avaus. Ei mulla muuta.
^Thihihiihiihiihiih^ Eepä mulla muuta tällä kertoo
RauhaMees

RauhaMees 18.09.2011

  • 1
Adminit tuli livegamersin sivustolla huutelloo mun huuteloist. Huuteloin takas ja kovaa. Ja nyt ne on laittanu mut hostiks. Ne yrittää saada mutt katumaan mun huuteloit EMM
hulluseon

hulluseon 18.09.2011

  • 0
Eli sittenhän se homma onnistuu kun sie hostaat. EMM
Schimanski76

Schimanski76 18.09.2011

  • 2
LG-turnee. DJRunkku ja Nyrre. ^tsihihihihihi^
DarkWarjo

DarkWarjo 18.09.2011 (edit 18.09.2011)

  • 0
Hulluttelin ja tilasin sit kotiteatterisetin ja läppärin.. loppuvuosi ja alkuvuosi syödää hernerokkaa yms halpista. EMM
teemu1337

teemu1337 18.09.2011 (edit 18.09.2011)

  • 1
Eilenpä olikin hyvin mielenkiintonen ilta kun ruvettiin kaverin kanssa miettimään, että kaverilla olis himassa ylimääränen alpinen 12'' subwoofer ja alpinen 700W autovahvistin ja siitä hetken mielijohteesta ruvettiin soittelemaan kavereita läpi ja saatin kuin saatiinkin haalittua kasaan kaikki tarvittavat johdot ja piuhat ympäri Helsinkiä ja ei muuta kun asennushommiin. No saatinhan siinä vedeltyä liitännät ja kytkennät ynnä muut johdotukset nippuun ja rumpujen päristessä volvoon virrat päälle...*koshh* vahvarille ei tule virtaa, noh siitä käytiin kaikki johdotukset ja kytkennät läpi ja kokeiltiin uudestaan...*koshh* ei viäläkään. No mikäs helvetti tässä oikeen on? No maadoituskin muutettiin vielä idioottivarmaksi, ettei ole ainakaan siitä kiinni...*koshh* ei vieläkään mitään. No perkele puhelin käteen ja yömyöhään soittelemaan taas immeisille. No kaverin broidi (jolta saatin virtapiuha sulakkeineen) tiesi sanoa, että kattookaas onko se sulake siellä kunnolla...no voi perkele, tästä on toinen kanta vähän irti...sulake kunnolla paikoilleen ja virrat päälle...voi vilttu tästäkö se nyt sitten oli kiinni..kyä, nyt pelittää. No siitä lährettiin sitten ajelemaan (n. klo 23--->) ja siinä 01:00 aikoihin kahteltiin tuolla tikkurilan suunnalla, että mitäs vilttua tuolla tapahtu kun kaukana edessä vastaantulevalla kaistalla ajovalot pomppasi pari metriä ylöspäin ja tuli kyljelleen alas. No ajettiin siinä sitten ripeästi paikalle kattomaan, että miten siinä kävi niin selvisi, että sieltä oli veli venäläinen tullut ihan änkyräkännissä reilua ylinopeutta (Chrysler Grand Voyagerilla) kahden (jyrkän) liikenteenjakajan ja kahden liikennemerkin yli ja siitä semmoseen paksuun valotolppaan joka vääntyi n. 45 astetta mensuuntaan ja auto kippasi siitä sitten kyljelleen ja liukui suht pitkän matkaa. No tämä herrahan oli koko tärskystä selvinnyt vammoitta pelkän humalan voimalla ja ukko ei tietenkään puhunut sanaakaan suomea, vaan oli päässyt irti vöistä ja seisoi siellä auton sisällä auton ollessa kyljellään ja yritti vaan vimmatusti kääntää yksinään autoa pyörilleen vaikka yritin siinä äijälle vaan sanoa että ota avaimet pois virtalukosta ja älä yritä kääntää autoa pyörilleen. Kaveri siinä soitteli samalla hätänumeroon josta yllättävän ripeästi saatiin poliisi, ambulanssi ja paloauto paikalle, mutta uskomattomalla tuurilla siihen pysähtyi ennen poliisia yksi eestiläinen ohikulkija joka sattui osamaan venäjää ja saatiin hänen avullaan selville ettei autossa ollut kuljettajan lisäksi muita ja kuljettajakin oli täysin kunnossa. No poliisit siinä sulkivat tien ja paloauton saavuttua leikkasivat tuulilasin pois autosta ja saivat ukon ulos autosta. No ukkohan tosiaan oli ihan kunnossa, mutta siihen autotielle oli muun sälän lisäksi levinnyt täysi alkon kassi ja kebabit. Siitä sitten poliisisetä sano vaan että voitte jatkaa matkaa ja ei muuta kun kotio nukkumaan. Normisetti. No nyt tuli kyllä sen verran pitkä stoori, että sieltä voipi muutama typo löytyä. Ei mulla muuta. e/ Oli muuten ensimmäinen kerta ikuna, kun olin ensimmäisenä onnettomuuspaikalla (ja toivottavasti myös viimeinen). Kun siinä aluksi tietysti tuli pienehkö adrenaliinipuuska kun siinä oli tila-auto kipannut kyljelleen ja moottoritilasta nousi savua, että jos siellä olisi ollut esimerkiksi muksuja kyydissä tai immeisiä loukkaantunut, ja kun kuski ei tosiaan puhunut saanaakaan suomea niin ei ihan aluksi tiennyt yhtään että mikä siellä oli auton sisällä tilanne.
savulohi

savulohi 18.09.2011

  • 1
hulluseon wrote: En ole hyvä lainkaan. Eepä mulla muuta tällä kertoo
Nyt sinä Hullu oot oikialla polulla. Rehtiä ja rehellisestä itsetutkiskelua, jolle ei voi kun hattua nostaa. Pysähdy, analysoi, tee johtopäätös, jatka matkaa. Ei mulla muuta.
Mace

Mace 19.09.2011

  • 0
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/spot_the_differences.jpg! Löysin kaikki, saanko keksin? EMM
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 19.09.2011

  • 1
Sain askarreltua ittelleni Prestigen ison merkin joka menee myöhemmin farkkuliivin selkään. Meni tossa kirjaimien reunojen ompelemisessa koneella ~3h. Kankaan olin leikannu ja piirrelly eilen. Ylihuomenna sitten liiviin kiinni. Ei mulla muuta.
villek00

villek00 19.09.2011

  • 4
Macela94 wrote: Löysin kaikki, saanko keksin? EMM
Muuten kyllä, mutta.. !http://drzaius.ics.uci.edu/blogs/setbang/cookie-bunny.jpg! EMM
savulohi

savulohi 20.09.2011

  • 0
Kahvi on kallista. Ei mulla muuta.
Mace

Mace 21.09.2011 (edit 21.09.2011)

  • 0
Editoitu: Tässä tarkemmin ajattelin ja olipas harvinaisen turha kommentti Ei mulla muuta sitteskää.
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 21.09.2011

  • 0
Näin viime yönä unta, että Forza 4:n Cars-sivulle oli ilmestynyt useampia moottoripyöriä. Kävin kattomassa olisko ne oikeesti siellä, ei ollut.
DarkWarjo

DarkWarjo 21.09.2011

  • 3
Sunsh1ne FI wrote: Näin viime yönä unta, että Forza 4:n Cars-sivulle oli ilmestynyt useampia moottoripyöriä. Kävin kattomassa olisko ne oikeesti siellä, ei ollut.
Höh, tyhmä, eihän ne nyt tonne vois tulla.... Ne tulis sinne uuteen "motorcycles" osioon ;)
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 21.09.2011

  • 0
No niinpä tietysti :D
JANIchargedTT

JANIchargedTT 21.09.2011

  • 0
En oo käynnistäny boxia varmaan puoleen vuoteen. Ei mulla muuta
Pottae

Pottae 21.09.2011

  • 0
Kuopion DNA -kaupalla (tms) on jotain todella tärkeetä asiaa, kun tunnin välein soittelee.. Itellä tosiaan Bastulahden liittymä. EMM

Write a post

Sign in to post a post.