Forum - Off-topic

Ei mulla muuta

TehBigBunny

TehBigBunny 23.09.2011

  • 1
Kauvhee nälkä ja kaikki lihat/hyvät on pakkaslokerossa. Aamulla lähikuppilaan vetämään kunnon aamupala. _'Ihminen on tehty hotelliaamiaisia varten'_ Ei mulla muuta
Pottae

Pottae 23.09.2011

  • 0
Taas ihmettelen että kuka muka herää tähän aikaan? Ei varmaan edelleenkään kukaan? Hyvä! EMM
Schimanski76

Schimanski76 23.09.2011

  • 0
Päiväkaffet nautittu.Mie käyn nyt vetämään leukoja. EMM
savulohi

savulohi 23.09.2011

  • 0
Hyi sinua Pottamiäs, klo 7.15 on oltava aamukuset laskettuna ja kahvi kupissa. Ei ole hyvä tämä koko päivän vaateri. Ei mulla muuta.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 23.09.2011 (edit 23.09.2011)

  • 0
Hirviä tuuli alkoi käymään ja nyt kun kotio pääsin niin taivaskin alkaa tummenee. Mitäköhän se Ukko tänne oikein tuo? _Sadetta se vaan toi._ Ei mulla muuta.
Schimanski76

Schimanski76 23.09.2011

  • 3
MrD St Jimmy wrote: Hirviä tuuli alkoi käymään ja nyt kun kotio pääsin niin taivaskin alkaa tummenee. Mitäköhän se Ukko tänne oikein tuo? _Sadetta se vaan toi._ Ei mulla muuta.
Linja-auton kokoisia satelliitteja sataa kohta Tampesterissa.Pitää Jimmyn laittaa pipa päähän,notta vaimentaa iskua. EMM
savulohi

savulohi 23.09.2011

  • 0
!http://www.pirkka.fi/sites/default/files/styles/large/public/products/marsu_861_2_jpg.jpg! Ei mulla muuta, paitsi runsaasti myös Vety-piirakoiden valmistukseen vaadittavia komponentteja sekä Urhon netistä Jypin peli. Pelsut nurin seitana!
Mace

Mace 23.09.2011

  • 0
Onpas hiljaista... Ei muula mutta.
Mace

Mace 24.09.2011

  • 0
"Vehicle Simuu hieman Frapsailin":http://www.youtube.com/watch?v=mevvtx5PYAw Eipä oikeastaa muuta.
Finski fani

Finski fani 24.09.2011

  • 0
Hahaa, selviydyin opiskelijaristeilystä vähin vammoin! Nam! EMM
Opc Sami

Opc Sami 24.09.2011

  • 0
MyForza kusee taas :( EMM
RealBlocker

RealBlocker 24.09.2011 (edit 24.09.2011)

  • 0
Oli kylmä sää katella jokkista. Huomenna uudestaan, luvattu vähän parempaa säätäkin. Oli muuten hauska katella, ku joku oli ajamassa chevrolet caprice classic (?) merkkisellä autolla, 2 kertaa isompi ku muut autot. :D Ei mulla muuta.
TehBigBunny

TehBigBunny 24.09.2011 (edit 24.09.2011)

  • 1
Nyyjorkissa on mukavan lämmintä, tuu sinne ! Ei mulla muuta
hulluseon

hulluseon 24.09.2011

  • 0
Saunaan ja sitten kivasti vähän Jallua ^Thihihiihihhi^ Ei mul muut ollukkaa
Schimanski76

Schimanski76 24.09.2011

  • 2
hulluseon wrote: Saunaan ja sitten kivasti vähän Jallua ^Thihihiihihhi^ Ei mul muut ollukkaa
Meinaatko oikein lämmittää sen saunan lauvantain kunniaksi? ^Viikolla se istuu kylmässä saunassa Kalpa-pipa päässä ja syö puuroa puulusikalla,huhuilevat.^
hulluseon

hulluseon 24.09.2011

  • 0
Schimanski76 wrote: Meinaatko oikein lämmittää sen saunan lauvantain kunniaksi? ^Viikolla se istuu kylmässä saunassa Kalpa-pipa päässä ja syö puuroa puulusikalla,huhuilevat.^
Joka ilta, 120 Celsiusta. Muuten palelee ja joutuu pistämään pipon. EMM
sjamy

sjamy 25.09.2011

  • 1
Kalliita noi kaulakorut... ja pärräunelma on taas hieman kauempana.... Vittu, enskerralla ostan muijalle synttärilahjan liidelistä... FUCK HER!! ... tai älkää, se ei ehkä suostuis... Ei muuta, ku et vituttaa hieman... Tai ei oikeestaan, -tulihan hyvä mieli- ..jaaaa 'tut, meen palauttaan korut ja lellin itteä vaan!! ...ei muuta...
TehBigBunny

TehBigBunny 25.09.2011

  • 5
Uuvven tiskiharjan ostat seuraavaksi syntymäpäiväksi. Ei mulla muuta.
DarkWarjo

DarkWarjo 25.09.2011

  • 0
sjamy wrote: Kalliita noi kaulakorut... ja pärräunelma on taas hieman kauempana.... Vittu, enskerralla ostan muijalle synttärilahjan liidelistä... FUCK HER!! ... tai älkää, se ei ehkä suostuis... Ei muuta, ku et vituttaa hieman... Tai ei oikeestaan, -tulihan hyvä mieli- ..jaaaa 'tut, meen palauttaan korut ja lellin itteä vaan!! ...ei muuta...
Vittu sie oot sekasi. Naiset selkeesti vaikuttanu mielialaan siis. Vittu mieki oo sekasi samasta syystä, ei ole hyvä tämä, joutaisi pysymään erossa moisista! emm.
sjamy

sjamy 25.09.2011

  • 1
NAISET ON PAHASTA. Ne tarvii: 1.Rahaa=paha. 2.Aikaa=rahaa=paha. 3.Lisää rahaa, raha tuo valtaa, JONKA NAINEN OTTAA SINULTA POIS! =paha! 4.Lisää aikaa ja rahaa= paha paha! Näin tieteellisesti voimme osoittaa, että naiset ovat quadtriplatuplapahoja. PERKKJELE! emm....

Write a post

Sign in to post a post.