- 0
Forum - Finnish Racing League
F4SM Kausi 10 - Tuumailut
Mun makuun TransAm helpoin, mut ehkei sit tarpeks nopea. Starion vähän saman tyylinen. Sierra ja Supra nopeita mut vaikeampia selvästi. Mustanki mun makuun niin vastenmielinen etten juurikaan edes kokeillu :P
- 0
bizarretrip wrote: 01:28.670Kiitti tästä! 01:29.117 tais olla oma paras, Supralla.
- 0
Nikde wrote: Kiitti tästä! 01:29.117 tais olla oma paras, Supralla.Heh....oma paras Supran testiaika oli 1.29.115.
- 0
TrickHat FIN wrote: Heh....oma paras Supran testiaika oli 1.29.115.No oosnyt! :(
- 0
heitin tosa muutaman restikierroksen. Unenpöpperöisenä vielä näin juuri heränneenä tuli suht tasasta 1.31.7 aikaa, ja jokaselle kiekalle mahtu vähintään 1 seklee virhe, useimmille kierroksille mahtu parikin virhettä. Tuosta jos sekunnin saa riipastua pois ni oon suht tyytyväinen.
- 0
Oon kyllä niin hukassa tällä autolla ettei mitää rajaa.
-1:35.4xx-
-1:34.982 varmaan aika maksimi-
-Alkaa löytyä, 1:34.778 ja vieläpä sport loodalla :-D-
-1:34.496 haamuileee-
1:34.310 sieniä
- 1
Ai sä hukassa? Koitin eilen pari varvia ja tulihan sieltä lupaava 1:38.9... ihan hiinä ja hiinä alkaa jo olee :P
e/ vähän virkeämpänä tänään. Pari aika-ajovetoa 1:35.8 ja varaa on kunhan vähän hakee tatsia...
- 0
Miks täällä ei tapahdu mitään...? Kaikki jotenki tosi salaista nykyään, tylsää.
- 0
Nikde wrote: Miks täällä ei tapahdu mitään...? Kaikki jotenki tosi salaista nykyään, tylsää.Tapahtuuhan. Kovasti innokkaasti tuo Runkkari ilmoittaa noita uusia parantuvia -wänk- kierrosaikoja tuolla
- 0
PetuK wrote: Tapahtuuhan. Kovasti innokkaasti tuo Runkkari ilmoittaa noita uusia parantuvia -wänk- kierrosaikoja tuollaUgh. Nojoo, mut missä ne nopeet kaverit? =D
- 1
Aika-ajo treeniä -01:34.072-.
01:33.920
- 1
djrunkkari wrote: Oon kyllä niin hukassa tällä autolla ettei mitää rajaa.Odotas vaan kun mä kokeilen. Katastrofia odotellessa.
- 0
bizarretrip wrote: Aika-ajo treeniä -01:34.072-. 01:33.920Hmmm... ens kerralla mietin kahdesti mitä pyydän. Benchmark lienee asetettu.
- 1
On se kova.
- 4
No samapa se tuolle treeniajelulle ku aika-ajoissa on sitten ainakin sekunti plussaa ja kisassa on auto paskana kahen kierroksen jälkeen :D
- 0
Kyllä käy musse kovilla, kun ei alustasta saa haluamaansa. 01:36.460. Kymmenen kiekan jälkeen oikee etufillari huutaa hoosiannaa. Mielenkiintoinen kisa tulossa...
- 0
1.34.330 ...ei taivu millään tohon bizarren vetoon...
- 0
no ehän mää jää bizarrlle ku 3 sekkaa kierrokselle, tallin mekaanikolta tullu 2 tunea, ja molemmat on semmosia riftereitä, että oksat pois.
No sillä mennään mitä on annettu, voishan tuo paljon huonompikin olla. ehkä se vauhti löytyy sitte ku rengas kulahtaa vähän enemmän.
- 1
taikasienet jäi syömättä jja alle 1:35 ajat jäi unelmaksi
- 0
Infinion 1.40.717 ...testiveto Lagunan säädöillä...