Forum - Finnish Racing League

SM-sarja Kausi 2: Lopulliset säännöt ( laitetaan lukkoon 2.6 mennessä )

TehBigBunny

TehBigBunny 29.05.2008

• 0
Miten on laitetaanko nämä nyt lukkoon vaikka ensi maanantaihin mennessä. *max 300kW*
RaabForRehab

RaabForRehab 29.05.2008 (edit 29.05.2008)

• 0
Mitenkäs tuo painon ja pidon välillä kikkailu? Jos pudottaa painoa niin eikös siitä vapaudu niin paljon PI:tä, että sitä ei millään spoilereilla saa kiinni? Vai oliko tarkoitus, että renkaita saa muutella kisojen välillä? Mun mielestä olisi paras vaihtoehto, että autot olisivat samanlaiset ja samanlaisilla osilla läpi kauden, mutta onko sitä on vaikeampi valvoa? Kikkailisi sitten säädöillä sen minkä pystyy..
Splat Number1

Splat Number1 29.05.2008

• 0
Oma mielipide Puskurit, korisarja ja siipi: -Bunnyn kanssa samoilla linjoilla Kevennykset: -PAKOLLISET KEVENNYKSET Olis hyvä jos kaikki pitäis autonsa saman tehosina koko kauden, niin saataisiin tasaisempia kisoja
Mudinski

Mudinski 29.05.2008

• 0
Tehoahan pystyy muuttamaan kisojen välillä... Kyllä mä uskon että täällä löytyy sen verran kilpailu henkistä ja rehellistä porukkaa että ei aleta vaihtaan...
knoivari

knoivari 29.05.2008

• 0
Jep täysin bunnyn kannalla paitsi toi et osia saa vaihtaa kesken kauden. Mun mielestä kaikilla samat palikat ja renkaat koko kauden. Näin saataisiin joka radalle vähän eri tallit kärkisijoille.
Ac3Way

Ac3Way 29.05.2008

• 0
Ihan sama mulle mitä kevennyksiä ja siipiä on tai saako vaihtaa kesken kauden. Tallin sponsorit saa vaikka mun puolesta päättää asiasta.
Mudinski

Mudinski 29.05.2008

• 0
Kävi tälläinen asia mielessä... Mitä jos moottori puolta ei saa vaihtaa ollenkaan mutta muita osia saa ? Eli tehot pysyy kokoajan samana mutta renkaita yms. pystyisi muokkaamaan. Se olisi helppo valvoa kun pitäisi ilmoittaa autonsa teho ja katsottaisiin Replaysta pitääkö paikkansa. Mitä mieltä olette asiasta ?
kurppak

kurppak 31.05.2008

• 0
Ja kaksi pisteitä saavaa kuljettajaa sopii varmaan kaikille. On ihan turhaa lähteä kikkailemaan kolmella kuljettajalla.
IIPPONEN

IIPPONEN 31.05.2008

• 0
palikkaa ei saa vaihtaa kesken kisaa... eli samalla autolla ja samoilla osilla käydään koko sarja :)
kurppak

kurppak 31.05.2008

• 0
IIPPONEN kirjoitti 31.05.2008 08:49: palikkaa ei saa vaihtaa kesken kisaa... eli samalla autolla ja samoilla osilla käydään koko sarja :)
Kuka valvoo ja miten valvotaan?
Splat Number1

Splat Number1 31.05.2008 (edit 31.05.2008)

• 0
kurppak kirjoitti 31.05.2008 09:18:
IIPPONEN kirjoitti 31.05.2008 08:49: palikkaa ei saa vaihtaa kesken kisaa... eli samalla autolla ja samoilla osilla käydään koko sarja :)
Kuka valvoo ja miten valvotaan?
Joka kisasta täytyy kattoa replay ja kattoo että kaikilla on samat tehot ja samat forza-palikat kun on ennen kauden alkua ilmoitettu. TAI sitten täytyy vaan luottaa että kukaan ei huijaa
EvoBobber

EvoBobber 31.05.2008

• 0
Ainakaan mä en jaksa ruveta kyttäämään replaysta kaikkien autoja kisan jälkeen, eli en ole tuon palikanvaihto kiellon kannalla. Mites tuo tallien koko? Mun mielestä kolmen hengen tallit joista kaksi parasta saa tallille pisteitä oli aika hyvä idea?
kurppak

kurppak 31.05.2008

• 0
EvoBobber kirjoitti 31.05.2008 10:23: Ainakaan mä en jaksa ruveta kyttäämään replaysta kaikkien autoja kisan jälkeen, eli en ole tuon palikanvaihto kiellon kannalla. Mites tuo tallien koko? Mun mielestä kolmen hengen tallit joista kaksi parasta saa tallille pisteitä oli aika hyvä idea?
...,joka taas ei käytännössä toimi sitten ollenkaan. Pidetään vaan nyt ne kahen hengen tallit.
EvoBobber

EvoBobber 31.05.2008

• 0
Miksi ei toimi?
Draghar

Draghar 31.05.2008

• 0
Ei oo kova homma tarkistaa replaysta, samasta replaysta näkee kaikki autot, telemetria päälle vaan.. Pitäähän se jokatapauksessa tarkastaa että ei kellään mee yli 300 kW:tin. Olen ainakin vapaaehtonen tarkastaan sen lobbyn autot jotka ajaa mun kanssa samassa.. Törkeät rikkomukset nyt huomaa jo silmälläkin, jos jonkun auto kulkee selkeästi kovempaa kuin aikaisemmin, sitten vain varmistetaan replaysta.
knoivari

knoivari 31.05.2008 (edit 31.05.2008)

• 0
Tottakai se toimii. Ennen jokaista kisaa kolmen kuskin tiimit ilmoittavat ketkä kaksi kerää talli pisteitä. Ja kuski pisteet jaetaan normaalisti talleista riippumatta. Mä oon tossa viritys asiassa Dragharin kannalla voi olla myös "tarkastaja" eli kaikilla samat palikat koko kauden.
EvoBobber

EvoBobber 31.05.2008

• 0
knoivari kirjoitti 31.05.2008 11:49: Tottakai se toimii. Ennen jokaista kisaa kolmen kuskin tiimit ilmoittavat ketkä kaksi kerää talli pisteitä. Ja kuski pisteet jaetaan normaalisti talleista riippumatta. Mä oon tossa viritys asiassa Dragharin kannalla voi olla myös "tarkastaja" eli kaikilla samat palikat koko kauden.
Mulla ainakin oli ajatus että ihan kylmästi tuloksissa kaksi parasta saa tallipisteitä?
knoivari

knoivari 31.05.2008

• 0
Sekin on ihan hyvä. Tekee hommasta helpompaa.
kurppak

kurppak 31.05.2008

• 0
Kaksi pisteitä saavaa henkilöä tallissa on käytännön järjestelyidenkin kannalta kaikkein selkein. Jotkut joutuu ne tuloslistatkin päivittämään, pieni epäitsekkyys ei todellakaan ole pahitteeksi.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 31.05.2008 (edit 31.05.2008)

• 0
milloin 2. kausi aloitetaan sekä kuinka usein ja kuinka paljon on kisoja?

Write a post

Sign in to post a post.