- 0
Forum - Finnish Racing League
SM-sarja Kausi 2: Lopulliset säännöt ( laitetaan lukkoon 2.6 mennessä )
Itteni mielestä paras päivä olis sunnuntai ja mielellään 20:00 -> ja kisat MAX. 1 per viikko..jos menis vaikka pisemmän kaavan mukaan ja ajelis joka toinen viikonloppu? Siin ois aikaa ainakin hyvin hakee säädöt kohalleen ja harjotella kisaa varten..
- 0
Eikö se ole nyt jo selvää, että ajetaan kahen hengen talleissa.
- 0
Mä olen kyllä sen kannalla että jos joku haluaa ajaa "yksityis tiimissä" tai jotkut kolmen kuskin tiimissä niin ajakoon. Kaksi parasta kerää tiimille pisteitä. Miksi mulla on sellanen fiilis että kurppak on koko ajan kaikkea vastaan?
- 0
Mullakin on sama fiilis. Mutta taitaa kaimaanin menettäminen syödä miestä.
- 0
Jep... jos se on siitä päivittämisestä kiinni niin mä voin vaikka laskea noi tallipisteet. Ei oo niin iso vaiva. Mutta mulle sinänsä ihan sama, ajattelin vaan että tulis parempi kilpailu tallienkin välille, ei heti homma kaadu siihen jos ei toinen kuski aja parissa kisassa.
- 0
No vedetään sitten kolmen tai kahen talleissa.
Löysin yhen ohjelman, jolla niiden pisteiden päivitys onnistuu todella helposti.
Enkä todellakaan ole kaikkea vastaan.
- 0
Mites muuten se asia, jos joku jää kesken kisan pois?
Jos paljon perässä muita oleva kilpailija ei enään jaksa ajaa kilpailua loppuun, niin miten käy pisteiden?
- 0
Siitä pitäis sopia... mun mielestä kisat ajetaan loppuun jos haluaa täydet pisteet, muuten tulee just niitä et porukka käy vaan startissa ja kerää helpot pisteet pois. Oisko puolikkaat pisteet keskeyttäneille?
- 0
mun mielestä olisi parempi jos ei saisi pisteitä ollenkaan, koska tuskin kovin monia kiinnostaa jatkaa silloin jos saisi esim. 2 pisteen sijasta 1 pistettä
- 0
EvoBobber kirjoitti 01.06.2008 07:39: Siitä pitäis sopia... mun mielestä kisat ajetaan loppuun jos haluaa täydet pisteet, muuten tulee just niitä et porukka käy vaan startissa ja kerää helpot pisteet pois. Oisko puolikkaat pisteet keskeyttäneille?mitäs sanotte tälläseen: jos kisaa on jäljellä enään 5 kierrosta ja joku tipahtaa niin kisa keskeytetään ja pisteet annetaan edellisen kierroksen tilanteen mukaan... niin kuin formuloissa jos tulee punanen lippu kisan lopussa :)
- 0
Njaa... ei oikeen mun korvaan kuulosta hyvälle. Viimeisillä kierroksilla on yleensä ollut vielä pirun hyvää vääntöä, enkä ymmärrä miksi muita "rangaistaan" siitä että joku keskeyttää?
- 0
Juu, ei minunkaan mielestä missään mielessä tuollaista. Järjestelmä mikä on ollut käytössä tähän asti, on kyllä toiminut kohtuullisen hyvin, vain parissa kisassa joku on jättänyt homman kesken. Tosin jos joku keksii jonkun oikeasti hyvän ehdotuksen niin parannuksethan ovat aina hyvästä.
- 0
Jos jollain A-finaalissa tai jossain muussa katkeaa yhteys pitäis siitä mun mielestä saada jotain pisteitä koska se ei ole oma moka. Mutta jos lopetta sen takia ettei jaksa ajaa nii jätettäis tylysti ilman pisteitä.
- 0
kirves kirjoitti 01.06.2008 08:48: Jos keskeyttää, niin oman finaalin viimeisen paikan pisteet voisi siitä saada? Onhan se perseestä jos oma hyvä kisa loppuu vaan kun Live päättää heittää ulos, mutta onhan se perseestä myös rangaista kaikkia muita yhden huonosta onnesta.Eli periaatteessa keskeyttäneet tippuu jonon perälle ja pisimmälle ennen keskeytystä ajanut saa niistä suurimmat pisteet? Voisi toimia mun mielestä. Liven kaatumisen takia keskeyttämään joutuminen on kieltämättä p*rseestä, mutta eipä sitäkään pysty millään valvomaan onko yhteys mennyt poikki vai tahallaan poksi sammutettu...
- 0
No mutta eikös se juuri noin ole mennyt tähänkin mennessä, ja hyvin on systeemi toiminut.
- 0
EvoBobber kirjoitti 01.06.2008 09:18: Eli periaatteessa keskeyttäneet tippuu jonon perälle ja pisimmälle ennen keskeytystä ajanut saa niistä suurimmat pisteet? Voisi toimia mun mielestä. Liven kaatumisen takia keskeyttämään joutuminen on kieltämättä p*rseestä, mutta eipä sitäkään pysty millään valvomaan onko yhteys mennyt poikki vai tahallaan poksi sammutettu...Niinhän se tehdään oikeastikin.
- 0
Kyllähän tuo kuulostaa ihan hyvältä noin. Ite en oo ajanu ykköskaudella kuin neljä kertaa maaliin johtuen poikkeuksellisen huonosta tuurista :D. Katotaan miten nyt käy.
Edit:
Jos ei haittaa, niin tuo "tehoalue" voisi olla se 224-298 (lobbyn asetuksissa), ettei tarvitsisi ruveta kyyläksi.
- 0
kurppak kirjoitti 01.06.2008 13:35: Edit: Jos ei haittaa, niin tuo "tehoalue" voisi olla se 224-298 (lobbyn asetuksissa), ettei tarvitsisi ruveta kyyläksi.Ei käy toi "tehoalue" koska kaikilla talleilla ei ole noin paljon tehoa. Miun ja makaun autoissahan on jtn. 222kw joten meitä ei päästettäis kisaamaan... ^_^
- 0
Vai oliko se 221 kW. En nyt ole ihan varma.
Finskille -> lisää ruutia autoon.
- 0
Jos nyt kurppak mennään sovituilla säännöillä.