Forum - Finnish Racing League

F3SM Kauden 2 info

F3SM

F3SM 19.02.2010

• 0
No olisihan tuo hyvä, jos kisassa maalit olis...
kurppak

kurppak 20.02.2010

• 0
Sitä isompaa numerolätkää vois lähetellä tänneppäin.
Hookkis

Hookkis 20.02.2010

• 0
Mulle kanssa..
vaiski75

vaiski75 21.02.2010

• 0
Olisiko mahdollista kirjoittaa tänne kaikki mahdollinen tieto aika-ajoista, ettei vain tule mitään sekoamisia?
F3SM

F3SM 21.02.2010 (edit 27.02.2010)

• 0
Kisaillan ohjelma 1) Aika-ajot, 5 nopeaa --> lobbyjaot - compare best lap scores - ghostina 2) Lobbyissä omat aika-ajot, 2 nopeaa --> lähtöjärjestys käänteisenä (lobbyn sisällä) - pisteytetty - samat asetukset kuin kohdassa (paitsi kierrosmäärä) 3) Kisa 4) Jälkitoimet *Tarkemmin* 1) Ensimmäinen aika-ajo ajetaan samoin kuin F3SM kaudella 1. Ilmoitettujen lobbyjakojen mukaan kussakin lobbyssä ajetaan 7 kierroksen aika-ajo, joista nopeita on 5. Aika-ajo ajetaan "collision mode allways off" -tilassa ja lisäksi asetuksista pidetään päällä "compare best lap scores" -asetua, joka löytyy Game Setupista, Advenced Rules kohdasta. Tällöin puhtaat kierrokset näkyvät vertailussa ennen niitä, joista on tullut sakkoa. Lobbyn Host (tai joku muu) ilmoittaa tulokset kisa-topikkiin ja management jakaa osallistujat A, B, C...lobbyihin. 2) Näissä kisa-lobbyissa ajetaan ensin 4 kierroksen aika-ajo (kisa 1), joista nopeita kierroksia on 2. Näissä aika-ajoissa käytetään samoja asetuksia kuin ensimmäisissäkin. Kun lobby on ajanut nämä aika-ajot, asetetaan kisa-asetukset ja lähtöjärjestykseksi "reverse lobby points". HUOM. Mikäli pelaaja yhteysongelmista tms johtuen tippuu pois lobbystä kesken aika-ajokisan, muut jatkavat ko. session loppuun. Pelaaja otetaan mukaan pääkisaan. Aika-ajokisasta hän saa lobbyn pienimmät pisteet ja näiden oikeuttaman lähtöruudun pääkisaan. 3) Kisa samoin kuin kaudella F3SM kaudella 1. Kaksi varikkostoppia. 4) Tulokset muistiin ja niiden kirjaus kisa-topikkiin. Ilmoitettava sekä aika-ajojen (kisa 1), että kisan tulokset.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 21.02.2010

• 0
Siis mä nyt oon vähän pihalla, kun oon mukana ekaa keraa, mutta toi 4) tulokset muistiin... jne niin pitää muistaa varsinaisen kisan paras kiekka, ja toi 1) aika-ajot... jne niin onko ne lobbyssa vai hä. Sori, mutta mulla toi lukemisen ymmärtäminen ei oo mitään a-luokkaa.
PetuK

PetuK 21.02.2010

• 0
El PiNk DeViL wrote: 4) tulokset muistiin... jne niin pitää muistaa varsinaisen kisan paras kiekka
ei. Eli host ottaa ylös kohtien 2 ja 3 sijoitukset.
El PiNk DeViL wrote: 1) aika-ajot... jne niin onko ne lobbyssa vai hä.
Eli niissä lobbyissä jotka löytyvät "täältä":http://www.forzaracingclub.com/events/607/f3sm-kausi-2-mugello-circuit/
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 21.02.2010

• 0
Okei. Kiitos varmennuksesta!
Ac3Way

Ac3Way 21.02.2010

• 0
Itse en henkilökohtaisesti pidä tosta toisesta aika-ajosta, sillä lähtöpaikalla ei ole mulla mitään välilä lobbyn sisällä sekä vie turhaa aikaa ja vaivaa. Toivottavasti muuttuvat mahdollisesti ensikauteen.
vaiski75

vaiski75 21.02.2010 (edit 21.02.2010)

• 0
kirves wrote: Olen samaa mieltä juuri tuon ajan takia. Kelpaa toki näinkin, eli tämä ei ole vali(s)tus reklamaatio bulimia.
Protestoidaan nyt sitten koko tallin voimalla.. =D Minä en kyllä nyt itsekkään ymmärrä tuota 4. kierroksen pyrähdystä, siis miksi? Yleensä meillä on ongelmia saada lobby kasaan, usein myös jotkut putoilee pois lobbysta ja lähdötkin menee väliin uusiksi.. Tuossa palaa aikaa, hermot ja mielenkiinto.. Siis jos noi ongelmat kohdistuu jo tohon 4. kierroksen sydeemiin..
F3SM

F3SM 21.02.2010 (edit 21.02.2010)

• 3
Onhan ennenkin ajettu lajittelukierros? Eikä niiden ensimmäisten aika-ajojen (7laps) jälkeen kasata lobbyt kuin kerran. Kaikki siitä eteenpäin kuitenkin hoituu yhdessä ja samassa lobbyssä. Ja on tuosta infoa ollut jo aiemminkin. Olisi kenties kannattanut huudella silloin, kun asiaa olisi vielä ollut mahdollisuus muuttaa/fiksata.
vaiski75

vaiski75 21.02.2010

• 0
Kunhan kysyimme ja pakko se on purkaa pahaa oloaan jossain.. =D
Jusbazon

Jusbazon 21.02.2010

• 0
vaiski75 wrote: Kunhan kysyimme ja pakko se on purkaa pahaa oloaan jossain.. =D
No eikai Sm-sarja sulle nyt pahaa oloa tuota ? :D
vaiski75

vaiski75 21.02.2010

• 0
Jusbazon wrote: No eikai Sm-sarja sulle nyt pahaa oloa tuota ? :D
Eiliset oluet taitaa olla syyllisiä, vaikka epäilenkin naapurin mummoa ja saippuasarjoja..
Jusbazon

Jusbazon 21.02.2010

• 0
vaiski75 wrote: Eiliset oluet taitaa olla syyllisiä, vaikka epäilenkin naapurin mummoa ja saippuasarjoja..
Haha :D Ei pidä juoda olutta sm viikonloppuna !
Capo26RS

Capo26RS 21.02.2010

• 0
Jusbazon wrote: Haha :D Ei pidä juoda olutta sm viikonloppuna !
No pakkohan se on koska näitä kisoja on melkein joka viikonloppu kesään asti, tulee liian pitkiä taukoja!
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 21.02.2010

• 0
Ehkäpä perustajalla on ollut tarkoituksena saada viitisenkymmentä ihmistä raittiiks moneks kuukaudeks :D
Jusbazon

Jusbazon 21.02.2010

• 0
Capo26RS wrote: No pakkohan se on koska näitä kisoja on melkein joka viikonloppu kesään asti, tulee liian pitkiä taukoja!
Niinno onhan se noinki kyllä. :D
TehBigBunny

TehBigBunny 21.02.2010

• 1
Eikös se ole niin että ajetaan Collisions Always Offilla eikä Ghostina.
F3SM

F3SM 21.02.2010

• 1
TehBigBunny wrote: Eikös se ole niin että ajetaan Collisions Always Offilla eikä Ghostina.
joo, just näin

Write a post

Sign in to post a post.