- 0
Forum - Finnish Racing League
F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja
no tuli jo kokeiltuu. 1.44.031. pitäs vielä säätää tuo kärry
- 0
tepilobium wrote: no tuli jo kokeiltuu. 1.44.031. pitäs vielä säätää tuo kärrykävin kanssa Silverstonessa muutaman kierroksen kokeilemassa, 1:47.0xx oli nopein, aika paljon tarttis vissiin säätää (lähinnä kuskia varmaan) jos meinaan saada ton 3 sekkaa kurottua.
- 2
Siis mitä helvettiä tepi? Mä luulin että tuo mun 1:46.085 on jo hyvä aika...
- 1
juu miekin lähin jotain sellasta hakemaan sieltä aluks mutta pamahti tuollanen. nyt kun säätöjä naputteli hiukan kohilleen niin se jo lupaili jotain sinne 1.43.5-6 kohille mutta tyräytin viimesessä mutkassa luisuhommiks
- 1
vähä koklasin 1:43.380
- 1
1:43.010
- 1
jees. 1:43.5xx ois ajettu nyt. taitaa tulla tästäkin jännähkö kisa sitten
- 0
Ajoin 9 kiekkaa.. 1:43.899.. Varmaan joku ajaa 41 alkavia :D
- 0
Ite ajan just viidettä kiekkaa ja 1:44.089 on tällä hetkellä paras.
/asdasdsd tää silverstone on ihan hirvee rata. 1:43.854 sain vaan rykästyä. Tavotteena olisi että pystyisi paukuttelemaan tota aikaa vähintään tasasesti.
- 0
Menee vähän maku kun ei osaa säätää... Mutta kaikesta huolimatta olen teidän vastuksina, vaikka en sähkömiäs olekkaan.
No kuitenkin pientä parannusta. 1:45.653 ja tuohon se +2-6 kymppiä. Aivan kauheeta menoa.
- 0
hulluseon wrote: Menee vähän maku kun ei osaa säätää... Mutta kaikesta huolimatta olen teidän vastuksina, vaikka en sähkömiäs olekkaan. No kuitenkin pientä parannusta. 1:45.653 ja tuohon se +2-6 kymppiä. Aivan kauheeta menoa.Itel kans tuo säätämine suht hukassa.. onneksi on aina ystävällinen Mr Grey :)
- 0
No oon minäkin säätöjen kanssa ihan pihalla. Moni varmaan nauraisi kun näkisi noita mun säätö virityksiä :-D
- 1
DarkWarjo wrote: Itel kans tuo säätämine suht hukassa.. onneksi on aina ystävällinen Mr Grey :)Kunpa meillä jokaisella olisi kiva oma Herra Harmaa joka huolehtisi meistä ettei isot pojat aja päälle.
- 0
Ei se Forssan säätäminen ole mitää rakettitiärettä.
Vaihteet kohralleen niin 90% hommasta on tehty.
- 0
Jos auto ei käänny, takarenkaisiin sitte se 3,8 baaria niin ei ongelmaa. :D
e: loput 10 prossaa onki sitte siinä.
- 0
Renkaiden lämpöjä seuraamalla pystyy päättelemään jo aika pitkälti, mitä pitää muuttaa pyörnkulmien ja rengaspaineiden osalta. Jousitus, vaimennus ja vakaajat sitte iha perstuntumalla vaan, harmi ettei tässä pelissä semmosta tosin oo... :D
- 0
MrD St Jimmy wrote: Kunpa meillä jokaisella olisi kiva oma Herra Harmaa joka huolehtisi meistä ettei isot pojat aja päälle.Kunhan kiireiltäni pääsen taas testaamaan ja saan tunet ihan kohdalleen,nii halukkaat saavat kyllä säätöni,veloituksetta :)
- 1
Nyt en halua hyppiä nenille tahi varpaille taikka tarjota palkokasvia nokkaan imaistavaksi, mutta eikös sitä itse rukkaamalla parhaiten opi? Tietty hyvä jos kokeneemmat antaa neuvoja vähän huonommille säätäjille. Ite yritän vielä kerran säätää tuota kippoa, jos ei onnaa niin olkoon.
- 0
1:43.877
e 1:43.435
e 1:43.431
- 0
1:44.3xx
Tommosta jos sais aika-ajossakin ajettua