- 0
Forum - Finnish Racing League
F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja
1:59.722. Jotkut säädötkin vois olla ihan jees, mutta näin tälläkertaa..
e/ 1:59.355.
- 1
Pure Black40 wrote: Mä oon hitain bemmillä.ja nopein siinä samalla.
- 2
Corccasin aamulla Forssan. Viimöksi olin ajanut n. 3kk sitten.
Olipa se kivvaa !
/ Aivan hipasen alle 2.02 män.
- 0
TehBigBunny wrote: Corccasin aamulla Forssan. Viimöksi olin ajanut n. 3kk sitten. Olipa se kivvaa !Mulla oli vähän samat viilikset ;)
- 0
Nikde wrote: n. 20 kierrosta treeniä/säätöä tuotti ajan 1:58,7xx Kutonen laulaa kyllä melkeen tappiin mulla.Nyt olet joko laiska tai sitten jostain kumman syystä mä olen saanut ton oman possun lentoon. Yleensähän jään sulle sen 2 sekkaa nopeissa kiekoissa. Ja muuten sama vika mullakin tuon vaihteiston kanssa.
- 0
no täsäthän tulee sitten jännä kisa. taas ejellaan sitten peräkkäin Nikden kanssa koko kisa kivasti :D
- 0
Mä yritän kans vielä ehtiä teidän possujunaan
- 0
Ekat testit: 2.00.5xx... Vaikeeta on kun rata on taas "tuntematon"
- 0
jasamy wrote: Mä yritän kans vielä ehtiä teidän possujunaanHehheh, possujuna =) Ei kyl ihan perinteinen possujuna, jos jätkät paukuttaa alle 59 aikoja.
- 0
Bemarilla 2:03
- 0
hahahha sielläkö grey on (:
- 0
Paranoo tuo aika 02,02,519
- 0
2:00.XXX, en muist mitä näytti. Tolla kierroksel mentii jo aika omilla äärirajoilla.
- 0
ok eli porssella on mahdollista ajaa perskarvan verran alle 1:58
- 2
Parhain kierros 1:57.606
- 1
TRD xMR GREYx wrote: Parhain kierros 1:47.606Nyt ollaan jo 10sek hitaampia kuin Grey. Onko herra harmaa löytyny oikopolun? :D
- 0
RaabForRehab wrote: Nyt ollaan jo 10sek hitaampia kuin Grey. Onko herra harmaa löytyny oikopolun? :DKorjattu : )
- 1
tepilobium wrote: ok eli porssella on mahdollista ajaa perskarvan verran alle 1:58Aika pitkä perskarva saa olla että se on 0.4sek pituinen :)
- 0
Mudinski wrote: Aika pitkä perskarva saa olla että se on 0.4sek pituinen :)Syön haggista joka päivä,siinä salaisuuteni :)
- 0
Minun piti sanomani että Gray varmaankin huijaa meitä tuon aikansa kanssa. Oikeasti on vielä kovempaa ajanut. Jotain muutakin piti sanoa, mutta Raabin avatar on nyt liian mielenkiintoinen.