Forum - Finnish Racing League

F4SM - Ennakko

Terror80

Terror80 19.04.2012

• 0
DarkWarjo wrote: no noilla SM-kauden autoillahan sitä. "auton rakennusohjeet inkistä!":https://docs.google.com/document/d/1nzx4pOAUKipw6pEsWmEblGz5_CYBn5KHyXQ9mEf01y8/edit?pli=1
Ahh, thänks. Mie olen sen verran uusi tulokas FRC:n foorumilla ettei tämä ollut vielä tiedossa. Kiitosta linkistä... pitää iltasella kokeilla tuleeko mittää :)
DarkWarjo

DarkWarjo 19.04.2012

• 0
Terror80 wrote: Ahh, thänks. Mie olen sen verran uusi tulokas FRC:n foorumilla ettei tämä ollut vielä tiedossa. Kiitosta linkistä... pitää iltasella kokeilla tuleeko mittää :)
Jeps, ei mitn. Ja vielä sit sen verran et jos joskus haluaa näihin meidän kisailuihin osallistua niin suurin osa kisoista ajetaan täysin ilman ajo-apuja (tai, no kytkin on vapaavalintainen) Eli jos jotain on käytössä, nyt o hyvä hetki harjotella ajamaan ilman niitä :)
ProBale

ProBale 19.04.2012

• 0
Pääseekö tähän ekaan kisaan mitenkään osallistumaan, vaikka vierailevana tähtenä niinkun Seat Supercopassa on tapana! Tiedän kyllä, että ilmoittautumisaika on loppu, mutta mulle ei tarvi laskee pisteitä!
Schimanski76

Schimanski76 19.04.2012

• 1
ProBale wrote: Pääseekö tähän ekaan kisaan mitenkään osallistumaan, vaikka vierailevana tähtenä niinkun Seat Supercopassa on tapana! Tiedän kyllä, että ilmoittautumisaika on loppu, mutta mulle ei tarvi laskee pisteitä!
On näihin karkeloihin ainakin joskus myönnetty ajolupia,vaikka ei ole ehtinyt sarjaan ilmoittautua ajoissa.En tiedä,mikä on nykyään meininki. Kun nyt katsoo,ketä tuonne mänitsmänttiin tällä kaudella kuuluu,niin muista kehua kovasti Kulta-Katriinaa,Turkkua ja Juventusta. Eiköhän se siitä.
Terror80

Terror80 19.04.2012

• 0
DarkWarjo wrote: Jeps, ei mitn. Ja vielä sit sen verran et jos joskus haluaa näihin meidän kisailuihin osallistua niin suurin osa kisoista ajetaan täysin ilman ajo-apuja (tai, no kytkin on vapaavalintainen) Eli jos jotain on käytössä, nyt o hyvä hetki harjotella ajamaan ilman niitä :)
Padilla kun ajan niin miulla on assisteista breaking only ja tosiaan auto-clutchi käytössä. Mugello Clubia kävin yllä mainituilla assisteilla kokeilemassa Megane RS:llä A528... 9 kierrosta kokeilin ja paras aika oli 1:05.536 Oikeastaan tuossa 1:05.5xx - 1:05.8xx välissä oli joka kierros ekaa lukuunottamatta. Pitänee siis säätää vielä vähän että alittuu tuo 1:05.5xx.
FINBULLET

FINBULLET 20.04.2012

• 2
Mugello on paska maa.
Terror80

Terror80 20.04.2012

• 0
FINBULLET wrote: Mugello on paska maa.
Eikä. Kivaa ekan ja vikan mutkan hanskaamista. Sekä clubilla että täyspitkällä.
THE FRC

THE FRC 20.04.2012 (edit 20.04.2012)

• 2
*TIIMIT HUOM!* Lisätkää tiiminne ilmoittautumispostaukseen ao. tiedot viimeistään 2 tuntia ennen avauskisaa: Auto Vanteet(merkki ja malli) ^varmistakaa että koko on 19"^ Auton paino PI Kiitos! ps. Kuva autosta siihen postaukseen tekis myös gutaa. // Pidetään treeniaikahuutelot Runkkarin ansiokkaasti sitä varten aloittamassa ketjussa.
THE FRC

THE FRC 20.04.2012

• 5
Sääntöjä päivitetty: * Kärjen tekniikkaongelmiin muutos: tekniikkamurheita arvotaan vain sijoille 4-6 ja siten, että ne tulevat kisatulosten, EI mestaruuspisteiden perusteella seuraavaan kilpailuun. Sijoille 1-3 tulevat rengasseokset ennallaan. * Lisätty tiimikohtaiset kehitysohjelmat, jotka määräytyvät tallipisteiden mukaan kolmen ensimmäisen kilpailun perusteella Löytyy tästä. Pistelaskusta ym. infot vielä tulollaan, mutta mitään ihmeellistä ei ole tulossa sen lisäksi, että tallipisteisiin lasketaan kisan kahden parhaan tiimiläisen täydet pisteet. Tämähän toki oli jo tiedossa. Lobbyjakoja pyritään myös tasoittamaan tarpeen niin vaatiessa, infoillaan kun valmista.
hulluseon

hulluseon 21.04.2012 (edit 21.04.2012)

• 0
Tuo tallien kehitys vähän ihmetyttää, joten kysyn. Eli talli on kolmannen kisan jälkeen neljännes viimeinen, niin silloin saa lisätä rengasleveyttä ja laittaa kevyemmän kardaanin ja vauhtisiivan?
PetuK

PetuK 21.04.2012

• 1
hulluseon wrote: Tuo tallien kehitys vähän ihmetyttää, joten kysyn. Eli talli on kolmannen kisan jälkeen neljännes viimeinen, niin silloin saa lisätä rengasleveyttä ja laittaa kevyemmän kardaanin ja vauhtisiivan?
Joo ja sitten viidenteen kisaan tehoa. Jos kolmen kisan jälkeen talli on sijoilla 5-8, päivitykset tulevat 4. ja 6. kisaan. Kärkinelikolle päivitykset 5. ja 6. kisaan.
DarkWarjo

DarkWarjo 21.04.2012 (edit 21.04.2012)

• 0
Still have no answers to my question... Saako, maaleissa, olla, mitään, eroavaisuuksia, tiimin, sisällä? (itse lähinnä haluaisin vain DW approved tarran läimii omaani!) SAATANA! Eikä meidän tiimillä ole vissii vieläkää edes sitä numerotaulua... ei ainakaa mun autossa näy...
PetuK

PetuK 21.04.2012 (edit 21.04.2012)

• 0
DarkWarjo wrote: Still have no answers to my question... Saako, maaleissa, olla, mitään, eroavaisuuksia, tiimin, sisällä? (itse lähinnä haluaisin vain DW approved tarran läimii omaani!) SAATANA! Eikä meidän tiimillä ole vissii vieläkää edes sitä numerotaulua... ei ainakaa mun autossa näy...
Joo, joo. Laita vaan. Ihan se ja sama. Numerolätkästä mulla ei mitään käryä.
DarkWarjo

DarkWarjo 21.04.2012

• 0
PetuK wrote: Joo, joo. Laita vaan. Ihan se ja sama. Numerolätkästä mulla ei mitään käryä.
Noni, kiitos :D
THE FRC

THE FRC 21.04.2012

• 1
Säännöt kokonaisuudessaan päivitetty tänne. @ Warjo: lätkät tulee 5 min sisään.
savulohi

savulohi 21.04.2012

• 0
THE FRC wrote: @ Warjo: lätkät tulee 5 min sisään.
Et ollukkaan mun listalla ja sun lista on täys, tee tilaa niin saan lähetettyä tai sit joku kuka ne on saanu niin lähettää sulle. Kiitos nopeimmalle! :)
DarkWarjo

DarkWarjo 21.04.2012 (edit 21.04.2012)

• 0
savulohi wrote: Et ollukkaan mun listalla ja sun lista on täys, tee tilaa niin saan lähetettyä tai sit joku kuka ne on saanu niin lähettää sulle. Kiitos nopeimmalle! :)
Jaa, vois vissii kattoo löytyykö turhia tyyppejä listalta :D // ja nyt on tilaa! /// ja ohan muuten typerä tollane rajaus frendilistalla!
ProBale

ProBale 21.04.2012

• 0
Mihin mä nyt voin ilmottautua? ProBale #301 - Ford Racing Toyo Tires Focus ST '13
Eeegac

Eeegac 22.04.2012

• 0
Missä vaiheessa arvotaan "ongelmat" ja muut hassuttelut?
ProBale

ProBale 22.04.2012

• 0
Toyo Tires lopetti valitettavasti yhteistyön paikallisen kilpatallin kanssa, joten Ford Racing ei anna enään tehtaan tukeaan tiimilleni. Olen nyt siis talliton kuski ja tuun kyllä jonkun talliin ajamaan ihan vaan ajamisen ilosta ja voin viikonlopun jälkeen tulla sitten siivoomaan tallia. Anyone? (Renaultilla olisin varmasti erittäin kilpailukykyinen.)

Write a post

Sign in to post a post.