Forum - Finnish Racing League

F4SM - Ennakko

Exami

Exami 10.04.2012

• 1
Jaahas, amatöörimoka, olin eilisöisen vaihdelaatikko jupakan päätteeks unohtanu laittaa kytkimen takas käyttöön.. rupes auto tottelee.. nopein nyt: 01:04.619 ja viel olis varaa kiristää..
Nikde

Nikde 10.04.2012

• 0
1:04.375 oma paras Mugellossa.
Nikde

Nikde 10.04.2012

• 0
Autoista vielä jupinaa... Focus ja Leoni selvästi heikompia muihin verrattuna. Syynä selvästi pidempi akseliväli ja painopisteen korkeus... Mun mielestä ei sovi tähän sakkiin. Noi edellä mainitut ongelmat pitäs kompensoida jotenkin tai vaihtaa automallit johonkin muuhun. Vai onko joku ollu näillä yhtä nopee ku muilla malleilla?
FINBULLET

FINBULLET 10.04.2012

• 0
Onko Renault paras?
hulluseon

hulluseon 10.04.2012

• 0
Nikde wrote: Autoista vielä jupinaa... Focus ja Leoni selvästi heikompia muihin verrattuna. Syynä selvästi pidempi akseliväli ja painopisteen korkeus... Mun mielestä ei sovi tähän sakkiin. Noi edellä mainitut ongelmat pitäs kompensoida jotenkin tai vaihtaa automallit johonkin muuhun. Vai onko joku ollu näillä yhtä nopee ku muilla malleilla?
Mä oon ajanut Nyrre GP shortilla näillä kolmen kympin sisään ihan perus säädöillä, joten minun ajamina niissä ei ole suurta eroa. Kierros aikoja en kerro, koska niitä en enää muista ja niillä ole mitn vitn merkitystä. Kiits ja anteeks
Nikde

Nikde 10.04.2012

• 0
No eipä noilla joudu kukaan ajamaan pakosti, kun kolmesta itselleen parhaasta saa jonkun. Eipä siinä, en kyllä keksiny mitään korvaavaa kalustoakaan noille kahdelle, joten annan olla :) Nopeimmat autot testatkoon jokainen itse, mutta omaan käbälään nuo kaksoviset oli yhtä nopeita kahdella radalla testattuna about samoilla säädöillä, joissa pienet muutokset orkkissäätöihin.
Exami

Exami 10.04.2012

• 0
Ite sain paremman tuntuman seattiin kun vauxhalliin, mut molemmat on melkosta skeidaa kyllä.. focus jää pois koska kaikilla tallilaisilla ei DLC:tä
hulluseon

hulluseon 11.04.2012

• 4
Hei onko tuossa auto hommassa mahdollisuus tehdä silleen, notta valitsee vasta kun kaikki muut on valinna? Meinaan että ottasin sen kipon jota on valittu vähiten. (Vähä luulee kaveri itestänsä liikoja...)
Nikde

Nikde 12.04.2012

• 0
hulluseon wrote: Hei onko tuossa auto hommassa mahdollisuus tehdä silleen, notta valitsee vasta kun kaikki muut on valinna? Meinaan että ottasin sen kipon jota on valittu vähiten. (Vähä luulee kaveri itestänsä liikoja...)
Pikkasen vaan!
hulluseon

hulluseon 12.04.2012

• 3
Sitten foorumilla ilkun ja nauran, kun Nikde jää kuin pokasaha liiteriin.
THE FRC

THE FRC 12.04.2012

• 0
hulluseon wrote: Hei onko tuossa auto hommassa mahdollisuus tehdä silleen, notta valitsee vasta kun kaikki muut on valinna? Meinaan että ottasin sen kipon jota on valittu vähiten. (Vähä luulee kaveri itestänsä liikoja...)
Onnistuu kyllä, ja muutenkin on toki ihan luonnollista että kokonaiset tiimit menevät valinnoissa etusijalle ja yksityiskuskit valitsevat heidän jälkeensä.
Nikde

Nikde 12.04.2012

• 0
Sitten kun mänizment niitä autoja alkaa jakamaan tiimeille, niin toivon että innokkaimpien jo valmiit maalaukset ei vaikuta jakoon... Millä perusteilla jako on tarkoitus suorittaa?
THE FRC

THE FRC 12.04.2012

• 0
Ei vaikuta millään tavalla, vaan valintajärjestys on aivan puhtaasti matematiikkaa ja hyvinkin yksinkertaista sellaista. Kuten todettu eventissäkin, niin mänizmentin jäsenten(tai kenenkään muunkaan) mielipiteillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, mikä auto millekin tiimille päätyy. Autojen julkistamisen yhteydessä ilmoitamme myös, että miten valintajärjestys on laskettu. Sitä emme ihan käytännön syistä julkaise vielä kun ilmoittautuminen on kesken.
Eeegac

Eeegac 12.04.2012

• 0
Nyt on jokaista autoa rynkätty (paitsi Fordia) ja omissa näpeissä ei ole juurikaan hirveästi eroja. Enemmän tuntuu riippuvan vain siitä miten onnistuu ajossa. Välillä Seatilla tulee nopein, sitten Vauxilla, sitten Rellul. Kaikki käy.
Nikde

Nikde 13.04.2012 (edit 13.04.2012)

• 3
Eli rivien välistä voi lukea, että koska mestari, saat heikoimman auton, great. Katotaa ny sitte mitä tuleman pitää.
djrunkkari

djrunkkari 13.04.2012

• 0
Foortti vie kaikki kisat ja hirvee jupina!
Exami

Exami 13.04.2012

• 0
Nikde wrote: Eli rivien välistä voi lukea, että koska mestari, saat heikoimman auton, great. Katotaa ny sitte mitä tuleman pitää.
Osasitko mainita 1. 2. ja 3. valinta järjestyksen siten et 1. paskin 2. toisiks paskin ja 3. paras? :D ni nyt ku valitaan et saat "paskimman" ni saatki parhaamman?
TehBigBunny

TehBigBunny 13.04.2012

• 2
Fellalin saa varmaan ÄFFÄRCEE. Entson.
savulohi

savulohi 13.04.2012 (edit 13.04.2012)

• 2
!http://i53.photobucket.com/albums/g52/UH60PilotIraq/Random%201/afghancaroncamel.jpg!
Nikde

Nikde 13.04.2012

• 0
Exami wrote: Osasitko mainita 1. 2. ja 3. valinta järjestyksen siten et 1. paskin 2. toisiks paskin ja 3. paras? :D ni nyt ku valitaan et saat "paskimman" ni saatki parhaamman?
siis tuolleenhan saisi varmasti juuri sen mitä kukaan muu ei halunnut... Makes no sense.

Write a post

Sign in to post a post.