- 0
Forum - FRC Jokkis
FRC Jokkis
Kuuluuko renkaiden leveyden pudotus myös niihin max 2 poistoon? Ajattelin vain, kun ei se kuitenkaan mitään maksa.
- 0
Ei kuulu, renkaita, leveyttä/seosta sekä vanteita saa vaihtaa ilman extrakustannuksia eikä niitä lasketa tuohon kahteen vaihtoon.
- 0
Jos fyrkkaa riittää, onko mahdollista pitää kahta autoa omassa tallissa?
- 0
Eipä taida olla.
/// Tosin tuossa katselin sääntöjä läpi, niin minun silmään ei missään vaiheessa osunut sellaista pykälää joka estää useamman omistamisen. Toisaalta itse olen tuonne kommenttiin laittana Nipsulle tuossa tauolla että pitää myydä vanha pois, ennen kuin voi toista autoa huutaa. Eli kyllä se nyt loppujen lopuksi olla shillalaella että vain yksi auto mahtuu Jokkis staran talliin egon lisäksi.
- 0
Kai sen vanhan pitää voi mutta jos ajaa uudella autolla niin sillä pitää sitten jatkaa kausi loppuun, eli ei vaihdella autoa kisasta toiseen.
- 0
Haetaan yhtaä/kahta Jokkis-vastaavaa korvaamaan wanha.
Tehtävään kuuluu Jokkis-sarjan pyörittäminen, nykyisten vapaaehtoisten kanssa.
Hullu, SO, playermanager.
Capo, Da, playermanager
Koo, Ville, Moposarjan pistelasku.
- 6
Lisäys sääntöihin.
Kauden päätteeksi Mestari/t joutuvat myymään autonsa. Joko auton arvon mukaan Reiskalle© tai sitten jos joku toinen kilpailija haluaa ostaa sen auto voi siitä lähettää tarjouksen Jokkikselle, tässä on hyvä mahdollisuus saada auto halvalla.
Myyjä saa vain arvon verran rahaa, väliraha menee Reiskan kuluihin.
- 1
@ReiluReiska:a Twitterissä seuraavat tietävät jotain mitä te muut ette tiedä.
- 0
Onko nuo fyrkkatilanteet aina pakko ilmoittaa tuolla oma autosi-ketjussa,jos autoon ei ole mitään muutoksia?
Eikös ne käytettävät rahat ja kaikki tulot näy ihan selvästi tuolta kuukle.doksista muutenkin.
Turhia viestejä meitin mielestä.
- 0
Ei ole. Niiden päivittämistä ei myöskään tarvitse ilmoittaa, helpottaa upgradejen seuraamista.
- 0
Tuleeko ton Rekkamiehet luokan jälkee enää uutta luokkaa??
- 3
Kyllähän sinne aikankin yhden luokan ( Jokkisäijät ) saa ... mutta ... tulee kesä ja sitten tuloo uusi Forssa.
- 4
Sitte myö jokkistellaa uudes forssas?
- 0
Viltut ole, sotkin läikytin ja huutelin ihan omiania.
- 2
Huomatkaa kaikki tämä.
*Auton osien merkkiä ei saa itse valita.* Kirjatkaa ylös se merkki mikä pelissä lukee. Jos on väärän merkkisiä osia niin ilmoittakaa Jokkis-käyttäjälle niin katsotaan.
_Vain renkaissa saa itse päättää mitä merkkiä ne ovat._
Pitäkää myös huoli että autossa on oikeat osat. Joissain autoissa ei tuo matematiikka auto + osat = väärä PI.
Autoon ei laiteta mitään extraa eikä vaihdella osia jos niitä ei ole ostettu ja ilmoitettu. Tämä on nyt kaikille selvä ja jos tapauksia ilmenee niin sitten riipaistaan raha & piste -rangaistuksia tai suljetaan vaan sarjasta.
- 1
TehBigBunny wrote: Huomatkaa kaikki tämä. *Auton osien merkkiä ei saa itse valita.* Kirjatkaa ylös se merkki mikä pelissä lukee. Jos on väärän merkkisiä osia niin ilmoittakaa Jokkis-käyttäjälle niin katsotaan. _Vain renkaissa saa itse päättää mitä merkkiä ne ovat._ Pitäkää myös huoli että autossa on oikeat osat. Joissain autoissa ei tuo matematiikka auto + osat = väärä PI. Autoon ei laiteta mitään extraa eikä vaihdella osia jos niitä ei ole ostettu ja ilmoitettu. Tämä on nyt kaikille selvä ja jos tapauksia ilmenee niin sitten riipaistaan raha & piste -rangaistuksia tai suljetaan vaan sarjasta.Tämä on hyvä huomautus. Kannattaa katsoa tuolta oma autosi-ketjusta oman auton tiedot ja tarkastaa,että kaikki osat ovat oikein eikä mitään ylimääräistä ole unohtunut autoon esimerkiksi osia testaillessa.Samassa kannattaa myös tarkastaa,että PI on oikein niillä osilla. Skimmykin tarkastaa.
- 0
Siin sun Kolffissa noon niin ruastees notta niistä enää nää !
- 0
Schimanski76 wrote: Tämä on hyvä huomautus. Kannattaa katsoa tuolta oma autosi-ketjusta oman auton tiedot ja tarkastaa,että kaikki osat ovat oikein eikä mitään ylimääräistä ole unohtunut autoon esimerkiksi osia testaillessa.Samassa kannattaa myös tarkastaa,että PI on oikein niillä osilla. Skimmykin tarkastaa.Ei niitä osia testata ne vedetään tunteella hatusta ja toivotaan parasta! !http://www.picturesof.net/_images_300/a_rabbit_being_pulled_out_hat_royalty_free_080817-013443-570047.jpg!
- 2
_*Mutisee jotain jänesten käytöstä kampiakseleina ...*_
- 2
TehBigBunny wrote: Huomatkaa kaikki tämä. *Auton osien merkkiä ei saa itse valita.* Kirjatkaa ylös se merkki mikä pelissä lukee. Jos on väärän merkkisiä osia niin ilmoittakaa Jokkis-käyttäjälle niin katsotaan. _Vain renkaissa saa itse päättää mitä merkkiä ne ovat._ Pitäkää myös huoli että autossa on oikeat osat. Joissain autoissa ei tuo matematiikka auto + osat = väärä PI. Autoon ei laiteta mitään extraa eikä vaihdella osia jos niitä ei ole ostettu ja ilmoitettu. Tämä on nyt kaikille selvä ja jos tapauksia ilmenee niin sitten riipaistaan raha & piste -rangaistuksia tai suljetaan vaan sarjasta.Mie vähän uppaan tätä Banin viestiä,jos on jäänyt näkemättä. Skimmyn Volkkarin osat/PI tarkistettu tänään.Kaikki oli oikein.