- 0
Forum - FRC Jokkis
FRC Jokkis
joo ja sponsseja on
datsun 510 (siis tämä ei sposori)
HKS
Goodyear
caaz
Tein
GReady
NISMO
OMP
BRIDE
- 0
saatana pitäs opetella varmaan lukemaan ja opettelemaan käyttää googledocsia nehän on ihan oikein 0.o
- 0
Sekä edittiä..........
- 0
Kyllä siellä näkyy kyseinen summa
- 0
Milloin alkaa seuraava kausi? Onko magneettimäntit tehneet siitä mitään päätöstä?
Vähän lyhyempi sarja? 5 kilpailua? Viikon tauko Tsukuban jälkeen ja sitten taas?
- 1
23.4 Atlanta Short
Banin synttäreiden aloitusjuhla
7.5 Mukkelo Shortti
14.5 Lyhyt Motteki ja
21.5
28.5
Olisihan se hianoa notta saataisiin Rekkamiähet kehiin.
Mugello Short 1. kaudelta voisi varmaankin olla mukana.
Road Atlantis Shortti.
2. kauden ratoija
Maple Short
Ladera
Silver National
- 1
TehBigBunny wrote: 23.4 30.4 7.5 14.5 21.5 (28.5)Tuo olisi kiva.Mutta onko vappuaattona kukaan pelaamassa? e/ Ny näyttää hyvältä.Ja Road Atlanta messiin. e// Joo!!! Superlauantai! Tuplakisat! Tuplanakit! e/// Superlauantai voisi alkaa jo klo 18.00
- 1
Jos yhtenä lavvantaina ajetaan 2 kisaa eli 4 lähtöä. Kaikki jotka ajavat molemmat saavat ottaa vaikka 400€ ennakkoa.
Jollain pidemmällä radalla voisi ajaa kolmen lähdön kisan niin 'jengi ei pääse karkuun'
- 0
FM4 Jokkikseen suosittelen että renkaat ovat vähemän muokatavia, kuten niiden piti alunperinkin olla. Eli jos ostat renkaisiin +1 leveyttä se maksaa 100€. Sitten tulee tarve saada pitoa lisää ostat +2 se maksaa 200€ sitten sulla on kahdet renkaat.
- 0
Zattwy, minulle voisi laittaa ylös Sedonan kisasta 100€ sponssin, oli pirellit alla.
Ja nämä pitäisi päivittää:
29.3.2011 POISTETTU *H&R* Sport Springs&Shocks 20€
29.3.2011 *OMP* Race Rollgace 300€
29.3.2011 *Torsen* Sport perä 250€
29.3.2011 *ARE* Street Oil Cooling 150€
Mun raha tilanne olisi sitten 1980€
Tällä asialla ei ole niin kiirettä, lisäilet sitten ku ehrit.
Kiitos Zattwy.
//Asia hoidettu asiallisesti.
- 0
Kysyisin erästä asiaa. Mua mietityttäny toi auton vaihto takasin vanhaan civicciin. Joten kysymys kuuluu näin: kun ostin ton uuden taksi civicin siinä tuli lisenssi mukana, eiks nii? Joten säilyykö se lisenssi mulla vaikka vaihdan auton mopo luokan autoon. en oikee haluis iha heti maksaa tosta lisenssistä 750€.
- 0
Lisenssi on autokohtainen, se siirtyy auton mukana jos sie myyt sen.
- 0
voih. täytyy miettiä sitte huolella tota vanhan civicin ostoa.
- 0
Millonkas saadaan tietoa ensi kauden autovalikoimasta??
- 0
zattwy wrote: Tuolta pitäis löytyä tän hetken pisteet ja rahat.Ei välttämättä pidä paikkaansa, huutakaa perään jos jotain on väärin. RAHAT / PISTEET Taulukko tuntuu pelaavan aika kivasti.öö mulla taitaa olla vähän liikoo rahhoo. Mopot saa voitosta 100€ ja nyt näyttäs tulleen 150€. Äkkiä laskettuna mulla pitäisi olla 2600€ tilillä Manoille kyssäri: jos mä "voitan" mopo luokan niin meneekö mullakin auto lunastukseen
- 1
Onko sääntötulkinta mennyt väärin?
Kilpaillessa ylemmän luokan lobbyssä saa kertaluontoisen 100 € bonuksen, ei
siis molemmista kisoista.
- 0
zattwy wrote: Onko sääntötulkinta mennyt väärin? Kilpaillessa ylemmän luokan lobbyssä saa kertaluontoisen 100 € bonuksen, ei siis molemmista kisoista.rahat ennen bunnyn eläkkeelle jäämistä 1750€ New yourk osallistuminen300 eka kisa 60 toinen 100 taksilobby 100 ohitetut taxit 50 =610€ side osallistuminen 300 kisat 100+100 taksi lobby 100 ohitetut taksit 40 640€ ostettu osia -400€ =2600 kaikissa kisoissa en ollut päässyt taxi lobbyyn
- 0
zattwy wrote: Onko sääntötulkinta mennyt väärin? Kilpaillessa ylemmän luokan lobbyssä saa kertaluontoisen 100 € bonuksen, ei siis molemmista kisoista.Eli eli. Mopolla pääsee hän taksien kanssa ajamaan kilpaa. Ainoa mopedi taksien seassa, joten oletamme että hän on myös nopein mopo. Silloin hän saa suoraan 100€ bonusta ja kun h'n sattumalta vielä voittaa mopo sarjan lähdöt, niin saa vain sen 100€ voitto rahoja. Tämän voitto rahan siis saa sitten molemmista kisaviikonlopun lähdöistä. Lasketaas noi Jasso-sedän sidewinderin pelkät voitto maniskuukkelit näin. Eli taksillobbyssa ajoi Jasso. 100€ jo siitä. Sitten se voitti molemmat lähdöt. 2 * 100 siitä. eli nyt meillä on jo 300 tullutta rahaa. Sitten se Jasso setä saa vielä 300 osallistumis palkkioita. nyt on siis yhteensä 600€ Jokkisrahaa jo ennen sponsseja ja ohitettuja takseja. Eli siis moposarjalaiset saavat ne pienemmät voitot joka tapauksessa (kaavalla 100, 80, 60, 40, 20) vaikka voittaisivat kaikki taksit.
- 0
hulluseon wrote: Eli eli. Mopolla pääsee hän taksien kanssa ajamaan kilpaa. Ainoa mopedi taksien seassa, joten oletamme että hän on myös nopein mopo. Silloin hän saa suoraan 100€ bonusta ja kun h'n sattumalta vielä voittaa mopo sarjan lähdöt, niin saa vain sen 100€ voitto rahoja. Tämän voitto rahan siis saa sitten molemmista kisaviikonlopun lähdöistä. Lasketaas noi Jasso-sedän sidewinderin pelkät voitto maniskuukkelit näin. Eli taksillobbyssa ajoi Jasso. 100€ jo siitä. Sitten se voitti molemmat lähdöt. 2 * 100 siitä. eli nyt meillä on jo 300 tullutta rahaa. Sitten se Jasso setä saa vielä 300 osallistumis palkkioita. nyt on siis yhteensä 600€ Jokkisrahaa jo ennen sponsseja ja ohitettuja takseja. Eli siis moposarjalaiset saavat ne pienemmät voitot joka tapauksessa (kaavalla 100, 80, 60, 40, 20) vaikka voittaisivat kaikki taksit.Noi ohitetut taksit tässä kummitteli , en löytänyt säännöistä kyseistä. Maksetuissa palkkioissa ne kyllä näkyi,kun niitä sitten kattelin.
- 0
Soon lisätty sääntöihin. Taksithan saavat saman Rekkameehiä kepittäessä.