- 0
Forum - FRC Jokkis
FRC Jokkis
Saanks mie jatkaa Kolffilla?
- 3
ET !
Ku oot aikaannaan voittanna ja kannatit autovaihtosääntöä.
Se myy itkee ja myy Koffin tai se itkee ja myy Koffin !
- 0
Yyyyhh! Kaik o mänt.
Mie yritän laskea lähipäivinä sen hinnan,jos itkultani ehdin.
- 0
Miunhan muuten pitää se taksilisenssi maksaa, päivitin auton tietoihin jo, mut aattelin myös tässä mainita.
- 0
Schimanski76 wrote: Yyyyhh! Kaik o mänt. Mie yritän laskea lähipäivinä sen hinnan,jos itkultani ehdin.Mä laskin valmiiksi. Saat kaheksan markkaa ja lörtsyn Lappeen Rannan torilla.
- 0
hulluseon wrote: Mä laskin valmiiksi. Saat kaheksan markkaa ja lörtsyn Lappeen Rannan torilla.Hullulla puurot ja vellit pahasti sekaisin.Jätetään nuo lörtsyt tuonne Savonlinna-Kuopio-akselille ja pysytellään täällä Labrassa vedyissä ja atomeissa.Muuten tuloo sanomista. :) En osaa laskea tänään yhtään mitään.Osaiskohan joku?
- 3
hulluseon wrote: Mä laskin valmiiksi. Saat kaheksan markkaa ja lättyyn Lappeen Rannan torilla.I FIX !
- 0
Aika hupi hinnan sain laskettua. Tarkastan vielä pariin otteeseen että pitää kutinsa.
- 0
Sainko minä sen auton minkä ostin vaiko eikö mazda mennyt?
- 0
Kyllä kyllä. Sää sait sen Vauxhallin.
- 0
Millos auton tiedot pitää ilmoittaa, kun olen kuitenkin paljastanut rekkalepsoksi siirtyväni?
Huomenna (tai siis tänään) vai riittääkö perus 30min ennen kisaa?
- 0
Perjantaina viimöstään, päivitykset sitten vanhaan tapaan.
- 0
Reiskalta lainaa tarvitsen.
- 0
PetuK wrote: Reiskalta lainaa tarvitsen.Laina myönnetty.250€ käyttöön ja 50€ Reiskan kuluihin.
- 0
PetuK wrote: Reiskalta lainaa tarvitsen.Ei myönnetä! Menee Portukalin riisiin kaikki Reiskan rahat!
- 0
Heh..enpä olis vissiin tarvinnutkaan. Muistin kulut väärin... Nooh, meni jo :)
- 0
Niin, rahamiehet ei hehkuttele... Joutaakin olla noin sikarikas ilman osallistumismaksuja.
- 0
Mopolla Rekka-lobbyyn = 200€ bonus.
- 0
Jos on laittanu jo autoon Sport renkaat ja ostaa lisää leveyttä ni saako valita toisen Rengasvalmistajan Sponsoriks?
E: siis elikkä jos on jo yks Sponsori tullu Sport renkaista ni saako siis leveyden lisäämisestä toisen Sponsorin?
- 0
Kyllä