- 2
Forum - FRC Jokkis
FRC Jokkis
Jos se laittaa ne kisat ylös tonne Eventzeihin.
Jos ekoja jää välistä niin sitten vaan seuraavan radan/PI:n mukaan.
- 0
Jokkis wrote: Onkohan siel niitä innokkait jokkis kisaajia viä jälel.Jos kesäjokkis ajetaan tolla bunnyn ehdotelmalla + jasson lisämausteella.Oisko hyvä. Jos kisaajia ilmottautuu tänne riittävästi 17,6 menessä , laitetaan kisat foorumille näytille. Jos kisaajia ei ole tarpeeks, niin unohetaan toistaseks.Eiks jee.... Ja warjoha on tulossa joka starttiin,eikö vain näin ol...N90% todennäköisyydellä mukana joka lährössä
- 1
Tuota tuota. Saako väki miten pahan slaagin jos tämä KesäJokkis jää nyt kolmos Vorssan viimeiseksi Jokkis kaudeksi? Vai ajetaanko heti kun Kesäkausi on paketissa kuuden kisan kausi heti, jolloin viimeiseksi jääneen kisan jälkeen ilmestyy uusi Forza jo seuraavalla viikolla. Pistelkääs niitä omia mielipiteitä ihan rohkeasti tähän jatkoksi, niin tiedetään mitä tehdään.
Kiitos ja kumarrus, teidän ikioma mielipuolenne.
- 6
AJETAAN!
Mä pääsin taas Forzan makuun eilen ja jälkimaku on vallan kivasti kypsä, sekä savuinen..
- 3
Vejetään Syysjokkis Kesäjokkis-säännöillä.
- 2
Vähänkö myö pojat lähetään ja vedetään jokkista ihan täysiä.
- 0
E: Niin tuohon vielä jatkeeksi, että joku arki-ilta esim. 20-21 alkaen tarkottas ainakin itellä käytännössä 100% osallistumista joka kisaan. Viikkomenot on monesti kuitenki aika säännöllisiä mutta viikonlopuista ei oikein ikinä osaa sanoa että mitä tulee tapahtumaan. :D Näin siis itellä ainakin, muista en tiiä mutta saattasin olettaa että joku vois olla samoilla linjoilla. Ajatuksena ilmoille tämmönen.
--
Kyllä minä ainakin oon mukana niin monessa kun pystyn. Lauvvantai ei kylläkään ole se optimaalisin päivä mahd. ison porukan saamiseksi mutta ajetaan mitä kyetään!
- 0
savulohi wrote: Kyllä minä ainakin oon mukana niin monessa kun pystyn. Lauvvantai ei kylläkään ole se optimaalisin päivä Schimmyn ajokyvyn kannaltaI HAZ FIX IT!! Ja sitten asiaan. Konsepti näyttäisi olevan aika hyvästi kasassa ja sitä pyrimmä parantamaan.
- 0
Semmosta vaan, että tulooko vielä ns. normikausi jokkista tähän syssyyn?
- 0
Kyl tossa paketti olis kasassa, mut ei oo varmaa ajetaanko?
Osallistujamäärät menny aika heikoks.
- 3
Tottakai me ny viel yks kausi ajetaan! :)
- 1
JOKKIS!
Kaipa sieltä sitä väkeä taas alkaa löytymään pelien ääreen, ku syssymmälle mennään...
- 0
Jokkis tarvisi jotai uutta. Sääntöjen muokkauksen tai jotai, jotta saataisiin peli todella mielenkiintoiseksi. Miettiny olen ja koko ajan mietin mitä siihen voisi vielä lisätä.
- 1
Rayha300 wrote: Jokkis tarvisi jotai uutta. Sääntöjen muokkauksen tai jotai, jotta saataisiin peli todella mielenkiintoiseksi. Miettiny olen ja koko ajan mietin mitä siihen voisi vielä lisätä.Turkku handicap?
- 0
Pure Black40 wrote: Turkku handicap?Cannatan!
- 1
Kolme lähtöä, vähän lyhyempiä kuin nyt.
Kaksi jälkimmäistä käännetyissä järkässä.
Pacecar - viimeisenä oleva ( tai viimeinen jolla on mikki) voi huutaa autot kasaan vaikka ensimmäisen neljän kierroksen aikana. Pakka äkkiä kasaan ja sitten lentävä lähtö 60km/h.
Ajetaan soralla, lobby setupista Grip Reductionia
- 0
Mikä ..tun turkku handicap? Kysyy epätietoinen??????
- 0
Kaijaselle pualet muiren PI:stä ?
- 0
Ei saatana ,en anna yhtään PI tä se menee jo muutenkin menojaan!
- 0
TehBigBunny wrote: Kolme lähtöä, vähän lyhyempiä kuin nyt. Kaksi jälkimmäistä käännetyissä järkässä. Pacecar - viimeisenä oleva ( tai viimeinen jolla on mikki) voi huutaa autot kasaan vaikka ensimmäisen neljän kierroksen aikana. Pakka äkkiä kasaan ja sitten lentävä lähtö 60km/h. Ajetaan soralla, lobby setupista Grip ReductioniaKannatan noita ideoita. Lisälenkkiä ei varmaa pysty tekee. Ellei sitte laita it juttua kaikkille ett käytettäis varikkoja lisälenkkinä, mutt se "you'r it" vilkkuu tosi vattumaisesti siin. Ajattelin kyll ite 4 lähtöä. Myös tosta lähtö jutusta meinasin, että aika-ajo kertois vaa kuka pääsee mihkäki lobbyyn. Eka lähtö kaikki vierekkäin omassa lobbyssaan. Toka lähtö kuten rallicrossissa, eka saa valita eka paikkansa. Sama juttu kolmannen ja neljänen kanssa. Tää tais mennä jo yli mutt mul vatusti ideoita jotka tarvii toteutusta. Kiitos kun kuuntelitte :)