Forum - FRC Jokkis

FRC Jokkis

TehBigBunny

TehBigBunny 24.08.2011

• 1
Jos on vaan yksi lobbyllinen niin random grid. Muutama kierros lisää molempiin lähtöihin. Erimittaiset kisat - Eka vähän pirempi toka 'sprinttikisa', vaikeuttaa tuplavoittoa.
RauhaMees

RauhaMees 24.08.2011 (edit 24.08.2011)

• 0
Täähän edistyy. Ei kyl varmaa kannata änkee tätä topiccia täytee näit ideoita vaa laittaa vain parhaimmat managementin hyväksymät ideat. Muuten mites toi mun management homma. Laittaa Privana
PetuK

PetuK 24.08.2011

• 0
Jotain mielipiteitä mitä itselle äkkiä herännyt noista ehdotuksista: Toi toka kisa lyhyempi --> tuntuu jämäkisalta. Samat pisteet silti? Kolme starttia. Miksei. Lisää säätöä tosin. Ehkä silti se tasapuolisin vaihtoehto tuomaan lisäjännää. Vois olla ihan kivakin siis. Neljäs lähtö. Menee jo liiallisuuksiin? Alun huutelu pacecar. Tiltin aiheuttaja? Sora-ajo..öö... Rinnakkaisstartit..ei kai nyt sentään?
TehBigBunny

TehBigBunny 24.08.2011

• 0
Samoja pisteitä ajattelin. Vähän vuan lyhyempi tämä 2. kisa. vaikka 75% ekan kierrosmääristä. Ajetaan kierros, omiin ruutuihin, joku laskee 3,2,1, aja. Sitten kun kaikilla on 0 bojoa pohjilla niin seuraavat kaksi (kolme) lähtöä lobbybojojen mukaan.
zattwy

zattwy 24.08.2011 (edit 25.08.2011)

• 0
Täällähän on kovasti puitu asioita, hyvä niin saadaan mielipiteitä esille. Vois olla oma mielipideliiteri näitä varten tulevaisuutta ajatellen,aina välillä putkahtaa hyviä ajatuksia esille ja ne olisivat taltioituna liiterissä. Mutta asiaan. 2-3 starttia per kisa kuullosttaa hyvältä! Tämmöstä suunnittelin. Syysjokkis ajettais kesäjokkis säännöillä(pikkasen muutettuna). SYYSJOKKIS Forza 3 – Jokkiksen syksyn kilpailusarja. Sarja sisältää 7 kilpailua eli ?? starttia yhteensä. Rataesittely PI-320 Kisa 1 – Catalunya School PI-350 Kisa 2 – Mugello Club PI-380 Kisa 3 – Sebring Short PI-410 Kisa 4 – New York PI-440 Kisa 5 – Nurburgring Short PI-470 Kisa 6 – Camino Viejo Full PI-500 Kisa 7 -- Pitkä nyrre vain 1 startti Eli päätöskisa olisi pikku maraton, ei mikään hirveä. Ja pisteet olisi tuplana. Aika-ajot 4 kierrosta, joista 2 nopeeta. Ajetaan noin 10 - 20 minuutin startteja. Kaksi - Kolme starttia per kisa,toinen ja kolmas startti käännetyssä järjestyksessä. Eli auton PI arvo nousee joka kisassa 30 ajoi sen tai ei. Kilpailun voittajalle -15pi, kakkoselle -10pi. Kilpailun vika +15pi,tokavika +10. Kyseiset +/- PI:t seuraavat sarjan loppuun. Osat on ilmaisia mutta niitä ei voi poistaa, ei edes niin että laittaa ‘paremman osan tilalle, Ainoastaan renkaanleveyttä ja renkaita voi nostaa ylöspäin, +1,+2, Stock – Street – Sport – Race. Moottoria/vetotapaa ei saa vaihtaa. Ei säädettäviä siipiä. Pisteet sijoituksista: Sija 1. 20 Sija 2. 18 Sija 3. 16 Sija 4. 15 Sija 5. 14 Ja 13-3. Loput osallistujat 2 paunaa Pisteistä vähennetään 2 huonointa starttia. Valittavat autot autot kaudelle: D 232 Acura RSX Type-S E 241 Mitsubishi FTO GP Version R 1998 E 241 Renault 5Turbo 1980 E248 Ford SVT Cobra R 1993 E 250 Nissan Silvia K`s1994 E 252 Vauxhall Corsa VXR 2009 E 257 Toyota Altezza RS 200 2004 Yhtä autoa ei saa olla kahta kappaletta enempää kuin muita. Esim. ei voi olla neljää Rellua jos mitään muuta mallia ei ole kolmea. Minä itse voin lupautua lahjoittaan palkintorahaksi 5 000 000,- creduja Eli palkintopotti menisi yhdelle,se yksi arvottaisiin viiden parhaan joukosta virallisesti, nimilaput hattuun ja voittaja löytyy sillan. Ei mene sitten palkintorahat sille joka aina kröhöm....
Driver181

Driver181 24.08.2011 (edit 24.08.2011)

• 0
Anteeksi nyt vineemiseni mutta... A. Entä jos kaikilla EI ole nurburing GP:eetä?? Että suosittelisin näitä perusratoja. B. En ite ainakaan lämennyt tolle Nyrremaratoonille koska...noh ei se ainakaan sovi MINUN mielestäni jokkiksen henkeen. Vähän lyhyemipi rata mutta ei kauhean pitkää. C. Itteasiassa ei millään pahalla mutta noita autoja saisi ollaa pari kourallista enemmän. Driver on puhunut Ugh!
PetuK

PetuK 24.08.2011

• 2
Nyyh, ei vanhaa jokkisrahalla pelaamista :( Mii iz sääd.
RauhaMees

RauhaMees 24.08.2011 (edit 24.08.2011)

• 0
Ei valiteta siellä. Näillä mennää ja kovaa. Mulle silvia :) // manit takas!!! Se kyl ett siin vaihees joutuu luopuu mazdast :(
DarkWarjo

DarkWarjo 24.08.2011 (edit 24.08.2011)

• 1
Menee mielenkiinto kun ei o manit messis. Se oli mun mielestä yks jokkiksen suola.
PetuK

PetuK 24.08.2011

• 0
Rayha300 wrote: // Se kyl ett siin vaihees joutuu luopuu mazdast :(
Enemmän kuin oikein olisi se :)
zattwy

zattwy 24.08.2011

• 0
Aiemmin mainittu halu ajaa kesäjokkis säännöillä. alemmas tulee pari äänestys paikkaa,pelkkiä yläpeukkuja kiitos.
zattwy

zattwy 24.08.2011 (edit 24.08.2011)

• 3
Alkuperäinen versio, rahalla ostettava jokkis skapa.
zattwy

zattwy 24.08.2011 (edit 24.08.2011)

• 3
Kesäjokkis versio
hulluseon

hulluseon 24.08.2011

• 0
zattwy wrote: Aiemmin mainittu halu ajaa kesäjokkis säännöillä. alemmas tulee pari äänestys paikkaa,pelkkiä yläpeukkuja kiitos.
Juurikin näin. Allekirjoittanut kysyi että saattako hepulin jos ei ajeta kun vasta nelosessa.
TehBigBunny

TehBigBunny 24.08.2011

• 1
Saajaaan.
DarkWarjo

DarkWarjo 24.08.2011 (edit 24.08.2011)

• 0
saahaa HEMULI! //ei mulle kyl oikeesti oo nii välii..
hulluseon

hulluseon 24.08.2011

• 0
Driver 181 wrote: Anteeksi nyt vineemiseni mutta... A. Entä jos kaikilla EI ole nurburing GP:eetä?? Että suosittelisin näitä perusratoja. B. En ite ainakaan lämennyt tolle Nyrremaratoonille koska...noh ei se ainakaan sovi MINUN mielestäni jokkiksen henkeen. Vähän lyhyemipi rata mutta ei kauhean pitkää. C. Itteasiassa ei millään pahalla mutta noita autoja saisi ollaa pari kourallista enemmän.
Ette saa anteeksi. Nyrrellä ajettiin viime SM kaudella osakilpailu. Ja on ajettu Jokkistakin DLC radalla, tarkemmin sanottuna Sidewinderissä. Ja Laguna Seca on abauttiarallaa saman mittainen lenkki ja on ajettu sielläkin. Joten Nyrrellä ajetaan. Auto valinnoista. Niitä pyritään valitsemaan tuohon sillä periaatteella että PI arvot olisivat noin tasapainossa suoritus kykyyn nähden. Ainahan siitäkään ei voida olla ihan satavarmoja. Kuski tekee huonosta autosta hyvän, hyvä auto huonosta kuskista keskinkertaisen. Jos tuntuu että ideoita riittää tämän sarjan pyöritykseen, niin minun paikan saa heti joku fiksu ja vilmaattinen. Kun muutenkaan jouda pelailemaan koko peliä enää.
hulluseon

hulluseon 28.08.2011

• 2
Niin tässä on nyt kyselty, että mitä pahaa olen tehnyt kun eroilmoituksen olen jättänyt? Hyvin yksin kertainen syy. Minulla ei ole aikaa minkäänlaisille kilpailu hommille. Kuten eilen illallakin kävi, jouduin lähtemään kesken kaiken pois. Toiseksi olen huomannut saman minkä varmasti SM sarjan manageritkin, tee mitä tahansa, niin ei ole hyvä.
Jokkis

Jokkis 28.08.2011 (edit 28.08.2011)

• 3
JOKKIKSEN äänestys on päättynyt. Kesäjokkis voitti niukasti yhdellä äänellä. Jatkamme syysjokkiksella jo ensi lauantaina klo 19,00 Kisaohjelma selviää alkuviikosta. ILMOITUS Hullu on lopettanut maisterin hommat, Tilalle tulee Rauhanneuvottelija Räyhä300. JOKKIS TEAM!
hulluseon

hulluseon 28.08.2011

• 1
Management vaihtuu, Jokkis pysyy. Lähinnä nyt siis jään taka-alalle ja satunnaisesti otan osaa kilpailuihin sekä tuomari toimintaan. Viime kisassa myös huomasin että aivan turhaa äksyilen toisille, joten sekin on yksi syy miksi jätän vastuullisemmat hommat muiden käsiin. Tulee vain tehtyä hätiköityjä päätöksiä viltutuksen alla.

Write a post

Sign in to post a post.