Forum - Games and Gaming

iRacing

Driver181

Driver181 31.01.2015 (edit 31.01.2015)

  • 0
PetuK wrote: Tätä oon joskus funaillut, mutta vähän arveluttaa mm. seuraavat seikat 1) Koneen tehojen riittävyys. Millaisella setupilla pärjää siten ettei ala fidduddamaan? 2) Noita ratti&poljin -settejä on paljon ja oon aika out niistä tällä hetkellä. Mitä niihin pitäis/kannattaa upottaa, jos meinais "tosissaan" ajella?
Ite ajelen Acerin pakettikoneella seuraavilla specseillä: GeForce GT620 Intel Core i7-3660 16GB Ramia Ja teranen kovo. Tuolla pyörii loweilla 100fps, ja peli näyttää siedettävältä. Rattina toimii G27 ja sen alla Motonetistä ostettu wheel standi, joka nyt tuppaa olemaan hieman lutkun olonen. Siihen tulossa vähän updatea. Mut G27 on hiton hyvä hinta/laatusuhde. Onhan noita 500e + ratteja sun muita härpäkkeitä, jos haluaa aivan kympin setupin ittelleen, mutta tää G27 ajaa asiansa paremmin kun hyvin. // Näyttö oli 21.5". Tuokin riittää vallan mainiosti.
hulluseon

hulluseon 31.01.2015 (edit )

  • 0
PC Computers: Windows XP*, Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 Intel Core 2 Duo or Athlon X2 
or higher NVidia GeForce 7800 / ATI Radeon X1800 or above graphics adapter recommended 2 GB system RAM 6 GB free hard disk space Microphone optional, required for voice chat iRacingin sivuilta kopsattu suoraan. Eli melko outdated kokoonpanolla tätä voi pelata. Tosin en missään nimessä suosittele edes kokeilemaan padilla.
savulohi

savulohi 31.01.2015 (edit )

  • 0
Driver181 wrote: -Meitsi hyppää rattiin 17.55- RUFissa onkin löpöä jäljellä. 20 minuuttia mun stintin alkuun.
Onko se menny ryttäämään vermeensä? Lainkaan hyvä tämä. ;)
Driver181

Driver181 31.01.2015 (edit )

  • 1
savulohi wrote: Onko se menny ryttäämään vermeensä? Lainkaan hyvä tämä. ;)
Tuli katteltua liikaa peiliin ja sitte lipsahti liukkaalle. Minkäs teet ;/
hulluseon

hulluseon 31.01.2015 (edit )

  • 0
Hevoisen kengässä vai sisäradan sviipperissä? Mulla menee aina ekan mutkan jarrutus viltuiksi jos yrittää liikaa.
Driver181

Driver181 31.01.2015 (edit )

  • 0
hulluseon wrote: Hevoisen kengässä vai sisäradan sviipperissä? Mulla menee aina ekan mutkan jarrutus viltuiksi jos yrittää liikaa.
Ovaalille nousussa. Keskeytys tuli.
hulluseon

hulluseon 31.01.2015 (edit )

  • 0
Aha, eli voimaa liikaa neulansilmästä ja sitten lähti. Been there, done that.
PetuK

PetuK 31.01.2015 (edit )

  • 0
hulluseon wrote: PC Computers: Windows XP*, Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 Intel Core 2 Duo or Athlon X2 
or higher NVidia GeForce 7800 / ATI Radeon X1800 or above graphics adapter recommended 2 GB system RAM 6 GB free hard disk space Microphone optional, required for voice chat iRacingin sivuilta kopsattu suoraan. Eli melko outdated kokoonpanolla tätä voi pelata. Tosin en missään nimessä suosittele edes kokeilemaan padilla.
Siis joo..se nyt on aina eri asia, että millä pyörii ja millä pyörii riittävän hyvin. No siinä uskossa olen ollut, että tuo G27 olis kai yhä hyvä verme. Noo, täytyy niihin perehtyä paremmin sitten, jos alkaa oikein tosissaan polttelemaan noi pc-reissinkit.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 31.01.2015 (edit )

  • 0
Hieman OT. "Review by failrace":https://www.youtube.com/watch?v=-o4-co0gh6Y
savulohi

savulohi 31.01.2015 (edit )

  • 0
^ Lainkaan OT. Hyvä ja asiallinen arvio. Onhan se vähän tyyristä touhua, minkä vuoksi itsellänikin on jäänyt vielä tilaamatta mutta kyllähän tuo kisojen laatu himottais. Ainut asia mikä esim. Assetto Corsassa vituttaa, on 75% ihmisistä jotka sitä pelaa. :D iRacingissä tämä varmaan korjaantuisi aika pitkälle.
hulluseon

hulluseon 31.01.2015 (edit 31.01.2015)

  • 1
Ja vaikka tämä iRacing ei missään nimessä ole silmäkarkkia, niin minusta se nyt ei ole se suurin pointti. Kallista, no joo, mutta kun kerran ostat jonkun sisältöön liittyvän, niin omistat sen jatkossakin. Eikä rataa ostaessa tarvitse tilata joka layouttia erikseen, vaan saat kaikki kerralla. Sama koskee myös autoja. Jos ostat vaikka Ruffin, niin kaikki neljä eri versiota tipahtaa käyttöön(C-spec, GT3, RWD ja AWD). Sekä oma Finski kommuuni Trellet.net jossa ajetaan myös sitä Asettoa iRacingin lisäksi. Sekä aika varmasti Project Cars tulee tuonne valikoimiin. Nämä on siis vain minun viis senttiset asiasta. Ja Deejiille, kyllä, myös Nyrre tulee tähänkin. Edit. Jäi kertomatta, että tuota hintaa pystyy kompensoimaan myös kisaamalla. Jos osallistuu kauden aikana 8 kisaan sarjassaan, iRacing maksaa 4-8 dollaria takaisin päin ja maksimissaan 10 taalaa per kausi(vuodessa 4 kautta). Eli tällä tavalla voi maksaa seuraavan vuoden tilauksen pois poikkeen pyörimästä.
savulohi

savulohi 01.02.2015 (edit )

  • 0
Joku jamppa vetää soolona 24H Daytonaa. Kova luu.
hulluseon

hulluseon 01.02.2015 (edit )

  • 0
Laitetaan nyt tämäkin koodi esille jos joku haluaa kokeilla PR-2015NASCARDAYTONA Tuolla koodilla saa 3 kuukautta yhden hinnalla sekä ilmaisen normaalin sisällön myötä Ford GT:n kaksi versiota (GT2 ja GT3), Chevy GEN6 ja Daytonan kaikkine konfiguraatioineen. Mites siellä 24 tunnin kisassa menee? Coanda johtaa, mutta heillä on perässä rasittava vaurio, joka hidastaa autoa. Radicals ottaa koko ajan kiinni, mutta valitettavasti Glacier joutui kolariin GT3 autojen kanssa neljältä aamulla ja keskeytti. Radicalssissa ajaa myös Nukarinen. Mutta GT3 luokassa NWSS johtaa kierroksella ja Antti Pihlaja (?) on suorittanut oman leiviskänsä kunnialla.
savulohi

savulohi 01.02.2015 (edit )

  • 0
Tuossa on timig-linkki: http://www.racespot.tv/timing Kova kisa kyl Coandalla ja Radicalsilla, 20h takana ja ero 16 sekkaa. :D
Teknika1

Teknika1 01.02.2015 (edit 01.02.2015)

  • 0
hulluseon wrote: Laitetaan nyt tämäkin koodi esille jos joku haluaa kokeilla PR-2015NASCARDAYTONA Tuolla koodilla saa 3 kuukautta yhden hinnalla sekä ilmaisen normaalin sisällön myötä Ford GT:n kaksi versiota (GT2 ja GT3), Chevy GEN6 ja Daytonan kaikkine konfiguraatioineen.
Olikos tämä vain uusiin... (näemmä, ainakaa en saanu ite sitä toimiin) no laitoinpa sitte kuukauden uutta, enpäs jatka sen päälle jos sitten sais jonku renewal koodihyvän :)
hulluseon

hulluseon 01.02.2015 (edit )

  • 0
Kyseinen koodi toimii vain uusille tilauksille. Jäi kertomatta, olen pahoillani.
Teknika1

Teknika1 01.02.2015 (edit )

  • 0
nou problem, olin tuon koodin jo aiemmin bongaillutki mut pakko oli käydä kiukulla koittamassa :)
hulluseon

hulluseon 23.03.2015 (edit )

  • 0
Vilttu jee, tuo uus 3 tunnin endurance kisa ihan paras kisa tuolla iRacingissä. Ulkomaan eläjiä ihmetytti minun taktiikka, kun kysyvät. Sanoin notta flat out.
Driver181

Driver181 23.03.2015 (edit 23.03.2015)

  • 0
hulluseon wrote: Vilttu jee, tuo uus 3 tunnin endurance kisa ihan paras kisa tuolla iRacingissä. Ulkomaan eläjiä ihmetytti minun taktiikka, kun kysyvät. Sanoin notta flat out.
Minkäs lisenssin sarja tuo on? Vielä ku ois full course cautionit niin avot. Jos sitte ite ajelis jotain RUF cuppia kakkos siisönin. Tosin noissakin sprinttikisoissa loppuu renkaat alle. #NTMV5
hulluseon

hulluseon 23.03.2015 (edit )

  • 0
Siis tarkoitan sitä Blancpain Endurance sarjaa. D lisenssi ja GT3 autot eikä ole pakollisia kuskin vaihtoja jos ei halua. Sekä tulevana viikonloppuna on Sebringin 12 tunnin ajo.

Write a post

Sign in to post a post.