Forum - Games and Gaming

iRacing

PetuK

PetuK 02.08.2015 (edit )

  • 0
hulluseon wrote: Klo 20.00 alkoi sinne ilmoittautuminen. Ainoat systeemit mitä tarvitsee on RUF RT 12R Track. Ensimmäinen kisa Lagunassa (Ilmainen rata) 13.9, seuraava Interlagos 27.9, Suzuka 11.10, Mount Panorama 1.11, Monza 22.11 ja Spa 13.12. Tarkemmat säännöt "täältä":http://www.simracingchampionship.fi/sm-sarja/yleiset-saannot
Joop. Täytyy nyt katsoa uskaltaako sitä vielä lähteä noihin mukaan. Kiinnostais kyllä tuoda RGR sillekin estradille :P
hulluseon

hulluseon 03.08.2015 (edit )

  • 1
Hmm, vähän liian aikaisin hehkuttelin GT Pro mahdollisuutta. Seuraavan kauden 40 parasta tiimiä saa mahdollisuuden ajaa WEC tittelistä. Eipä siinä mitään, silti yritän päästä sekaan.
hulluseon

hulluseon 09.08.2015 (edit )

  • 0
Jatketaan propagandaa FiSRA:n puolesta. Palkinnot sarjassa pärjänneille Kolme parasta palkitaan pokaalein sekä lisäksi jaetaan seuraavat palkinnot 1 Vianorin lahjakortti (arvo 880€) + 200€ + $200 iRacing-krediittiä 2 150€ + $200 iRacing-krediittiä 3 50€ + $200 iRacing-krediittiä 4 $175 iRacing-krediittiä 5 $150 iRacing-krediittiä 6 $125 iRacing-krediittiä 7 $100 iRacing-krediittiä 8 $80 iRacing-krediittiä 9 $70 iRacing-krediittiä 10 $60 iRacing-krediittiä 11 $50 iRacing-krediittiä 12 $40 iRacing-krediittiä 13 $30 iRacing-krediittiä 14 $20 iRacing-krediittiä 15 $10 iRacing-krediittiä Näiden lisäksi tuomareiden näkemyksen mukaan $100 iRacing-­krediitin Fair Drive ­kuljettajapalkinto Ehdot: Kuljettaja on esittänyt SM-sarjan aikana poikkeuksellisen hyvää urheilijamaista käytöstä radalla sekä sen ulkopuolella $100 iRacing-­krediitin Vuoden kehittyjä ­palkinto Ehdot: Kuljettaja on esittänyt SM-­sarjan aikana poikkeuksellisen hyvää kehittymistä ajo- ja kilpailutaidoissa SM­sarjassa sekä sen ulkopuolella FiSRA:n hallituksen valinnan perusteella jaetaan myös seuraava palkinto: $100 iRacing-­krediitin Vuoden tsemppaaja ­palkinto Ehdot: Kuljettaja on esittänyt SM-­sarjan aikana kannustavia ja auttavia tekoja SM-­sarjan kuljettajien keskuudessa radalla sekä radan ulkopuolella. Lisäksi arvotaan kaksi kappaletta $70 ja yksi kappale $100 iRacing-krediitin arvoista lahjakorttia kaikkiin osakilpailuihin osallistuneiden kesken. Kuljettajien on osallistuttava ainakin aika-ajoon sekä karsintaerään jokaisessa osakilpailussa. Arvonnan suorittaa FiSRAn hallitus. Pakko nostaa järjestäjille hattua.
PetuK

PetuK 09.08.2015 (edit )

  • 1
^Onhan tuossa jo palkintopottia. Ei vaan sinällään hirveästi huokuta uutta väkeä mukaan, kun hyvin suuri osuus palkinnoista tullaan kuitenkin jakamaan ns. "ammatikseen ajavien" kesken. Toisaalta tarviiko sitten houkutellakaan, kun kisaajia näkyy riittävän muutenkin... Itse nyt yhä pohdin tätä. Kiinnostais, mutta arveluttaa vaan, että onko aikaa/kykyä oppia säätämään tarpeeksi hyvin (joka lienee edellytys parhaimmillaan keskinkertaisen kuskin edes keskinkertaiseen suoriutumiseen).
hulluseon

hulluseon 09.08.2015 (edit )

  • 0
No joo, ihan totta puhut. Kärki tule menemään todella lujaa, äkki arviolla 2-3 sekuntia minua lujempaa, mutta enpä minä tuonne meinaakkaan lähteä ajamaan mestaruudesta. Lähinna jos loppukilpailuun pääsisi pari kertaa, niin siihenkin olisin jo tyytyväinen. Ja Ruffin säätöön pikaopas. Ruffin merkkikohtaiselta forumilta löytyy video miten Jon Hall tekee setupit joka kisaviikolle. Niistä on ollut aika paljon apua minulle. Sekä on tuonne tulossa säätöthreadi meillä käsittämättömille käsille.
PetuK

PetuK 10.08.2015 (edit 10.08.2015)

  • 0
hulluseon wrote: No joo, ihan totta puhut. Kärki tule menemään todella lujaa, äkki arviolla 2-3 sekuntia minua lujempaa, mutta enpä minä tuonne meinaakkaan lähteä ajamaan mestaruudesta. Lähinna jos loppukilpailuun pääsisi pari kertaa, niin siihenkin olisin jo tyytyväinen. Ja Ruffin säätöön pikaopas. Ruffin merkkikohtaiselta forumilta löytyy video miten Jon Hall tekee setupit joka kisaviikolle. Niistä on ollut aika paljon apua minulle. Sekä on tuonne tulossa säätöthreadi meillä käsittämättömille käsille.
No tuon setuppithreadin huomasinkin joo. Itselle varmaan yksikin loppukilpailupaikka olis jo plussaa. Mutta niin tai näin... Jos nyt päätän lähteä leikkiin mukaan, niin olisiko sulla (tai miksei jos muitakin täältä on) kiinnostusta jonkinlaiseen tiimimeininkiin? RGR tekis mieli pitää elossa :P
hulluseon

hulluseon 11.08.2015 (edit 11.08.2015)

  • 0
Viralliset harjoitukset joka tiistai ja joka perjantai kello 18.00 Harjoituksen kesto 4 tuntia.Sinne voi mennä ajelemaan ja testaamaan sekä kyselemään vinkkejä sekä tyhmiä. Tuon tyhmien kyselemisen ainakin minä osaan. Tuohon tiimi hommaan, että jos kerran mukaan lähdet niin mikäs siinä. EDIT. Kaikkea ei voi muistaa. Jokainen kisa lähetetään livenä "täällä":http://www.twitch.tv/fsrc/
PetuK

PetuK 14.08.2015 (edit )

  • 0
RUF hankittu ja ensitunnustelun jälkeen olo on aika nöyrä :D
hulluseon

hulluseon 14.08.2015 (edit )

  • 0
Minä oon hiton huono neuvomaan, mutta slow in - fast out on Ruffilla pakko oppia. Myös trail braking on välttämätön. Mutta Ruf on ehdottomasti palkitseva ajaa, kun vaan malttaa treenata hivenen.
PetuK

PetuK 19.08.2015 (edit )

  • 0
hulluseon wrote: Minä oon hiton huono neuvomaan, mutta slow in - fast out on Ruffilla pakko oppia. Myös trail braking on välttämätön. Mutta Ruf on ehdottomasti palkitseva ajaa, kun vaan malttaa treenata hivenen.
Kauhee auto ainakin vielä. Puskee ku mennää kurviin ja jos ei puske ku lähetään ulos ni sit irtoo ihan hivenen äkkinäisesti... Täytyy noita säätöjä alkaa funtsimaan. Se vaan on hiukan ongelmallista, kun ei pääse mitenkään kelvollista vauhtia edes yhtä kierrosta. Ei oikein ehi saada mitään tuntumaa säätöihin :D Millaisiakohan aikoja Lagunassa pitäis tiputella, jotta vois olla edes jotain mahdollisuuksia main raceen yltämisen suhteen..?
hulluseon

hulluseon 19.08.2015 (edit )

  • 0
Eilen näytti siltä, että 1:22 - 1:23 voisi olla rajana. Minusta Lagunassa on jotenkin melko liukas asfaltti muutenkin, mutta alkuun ihan omaa tahtia ja kun kierrokset alkaa olla jotakuinkin tasaisia, niin sitten vasta alkaisin säätöjä raplata. TC ja ABS on muuten sallittuja, joten ei kannata olla käyttämättä niitä, varsinkin ABS on melko välttämätön.
hulluseon

hulluseon 10.09.2015 (edit )

  • 0
Tänään isot pojat treenaa ja lähettää jopa live kuvaa kyseisestä tapahtumasta "täällä":http://www.twitch.tv/fsrc sekä jälki lähetyksenä Juutuubissa. Eilen myös ilmestyi päivitys paketti, johon kuuluivat muunmuassa dynaamiset radat, BoP, jne jne.
PetuK

PetuK 11.09.2015 (edit )

  • 0
hulluseon wrote: Tänään isot pojat treenaa ja lähettää jopa live kuvaa kyseisestä tapahtumasta "täällä":http://www.twitch.tv/fsrc sekä jälki lähetyksenä Juutuubissa. Eilen myös ilmestyi päivitys paketti, johon kuuluivat muunmuassa dynaamiset radat, BoP, jne jne.
En mä ainakaan mitään striimiä saanu auki. Piti vähän vakoilla sitä menoa, kun tää oma homma on niin kiikunkaakun...
hulluseon

hulluseon 13.09.2015 (edit )

  • 1
Ja tänään kello 19.00 alkaa sitten "lähetys":http://www.twitch.tv/fsrc Selostajina Joni Bäckman ja Joonas Puhakka. Tuomareina toimii Olli Pahkala, Atte Pahkala, Tapani Linnaluoto, Martti Pietilä Ja Mika Lirkki. Kisan jälkeen podiumille kerinneet kuljettajat suorassa haastattelussa ja kai ne hieman hitaampiakin jututtaa. Omat tavotteet on että jos vaikka finaaliin pääsis, mutta katellaan nyt. Muut jätkät vetää todella kovaa ja itteni pitäs koko ajan päästellä omia parhaita kierroksia. Mutta kello viimeistään kello 19.20 tiedetään ketkä aloittaa ja jos en ole finaalissa mukana, niin silmä kovana seuraan sekä FSRC:n striimiä sekä Lammin omaa striimiä.
PetuK

PetuK 13.09.2015 (edit 13.09.2015)

  • 0
Mä peruin. Ei mitään asiaa mukaan :( e/ Tuloksia täällä vakoilen ja jos nyt väärin en näe, niin hulli ulkona finaalista, mutta ilmeisesti frc:lläkin vaikuttanut legendaarinen kaijanen (en tiedä onko sama kaveri, mut anyway: Turkku!) on finaalissa mukana.
hulluseon

hulluseon 13.09.2015 (edit 13.09.2015)

  • 0
Kolmen sijan päähän jäi finaali. Lähdössä jos en olis jäänyt hiimailemaan, niin ohi olis tultu. No leuka rintaan ja kohti Brasiliaa. EDIT Viddy, miehän sain kaikki kolme pojoa! Hulli is veri mats happi nau :D
hulluseon

hulluseon 15.09.2015 (edit )

  • 0
Syksy on tullut joten "Trelle kisat":http://www.twitch.tv/trellet jatkuu nyt ja livenä.
hulluseon

hulluseon 23.09.2015 (edit )

  • 0
Jep jep, sunnuntainahan ne pojat taas ajelee iReissiä. Hulli ei paljon ajele kun unohti ilmoittautua kisaan :)
PetuK

PetuK 23.09.2015 (edit )

  • 0
hulluseon wrote: Jep jep, sunnuntainahan ne pojat taas ajelee iReissiä. Hulli ei paljon ajele kun unohti ilmoittautua kisaan :)
Maanantaista tähän päivään oli yli kymmenellä lisääntynyt osallistujamäärä. Että kaipa olisit vielä päässyt. Muutaman kierroksen testailin Interlagosia, vaikka tiesinkin etten missään nimessä pysty osallistumaan. Positiivista lienee se, että ajaminen tuntui edes vähän paremmalta kuin Lagunassa. Tuli fiilarit, että ehkä tässä johonkin kisaan vielä oikeasti voi uskaltautua mukaan. Ehkä :)
hulluseon

hulluseon 11.10.2015 (edit )

  • 0
Suzukassa tänään kello 18.20 ajavat hyö jotka parhaaksi näkevät. Myö muut voidaan katsoa sitä "täältä":http://www.twitch.tv/fsrc ja huuvvella.

Write a post

Sign in to post a post.