Forum - Games and Gaming

iRacing

hulluseon

hulluseon 21.12.2015 (edit )

  • 0
Ei kannata siihen Ruffiin tykästyä liikaa, meinaan se tulee poistumaan tämän kauden jälkeen gt3 sarjoista. Minä arvelin jos gt1 sarjaa testaisi, vaikka siinä onkin alempi lisenssi luokitus.
PetuK

PetuK 21.12.2015 (edit )

  • 0
No juu sen tiedänkin. Täl hetkel se vaan on ainoo gt3 mitä mult löytyy. Ylipäätään nauttinu siitä että tän koko simun juju on pikkuhiljaa alkanu löytyy :)
PetuK

PetuK 27.12.2015 (edit )

  • 0
Kovin oon koittanut noita BSS GT3-lähtöjä nyt ajaa, jotta vähän sais tuntumaa lisää. Kaipa se ajo vähän paranee pikkuhiljaa. Aika-ajoja onnistun kämmäämään vähän liian tehokkaasti ja parit kunnon lipsut on tullut, kun on puskettu ihan rajoille. Kolmituntistakin olis kiva koittaa, mutta ehkä se vielä liian raskas on ittekseen ainakin. Nii RUF tippuu pois listalta tän kauden jälkeen, mutta mitenköhän nuo muut? Onko jostain uudesta jo tietoa tän luokan osalta tai ylipäätään?
hulluseon

hulluseon 27.12.2015 (edit )

  • 0
Eli Ruf ja Ford tipahtaa pois, Mersu ja Audi tulee tilalle, BMW ja McLaren pysyy mukana. Sekä mahdollinen Aston jossain vaiheessa tulee myös mukaan gt3 sarjaan. Ja ne kolme tuntiset kisat menee melko nopeasti loppujen lopuksi. Ainoa vaan ettei tuo Laguna Seca käy kestävyys ajoon ollenkaan. Minä sain tällä viikolla kerättyä pikkusta vajaa 400 IR pojoa sekä polkimet paskottua. Onneksi postissa odottaa T500 setti pois hakemista.
hulluseon

hulluseon 30.12.2015 (edit )

  • 0
Ja Petu lopettaa sen treenaamisen justiinsa! Saitanan puol sekuntia Interlagosissa...
PetuK

PetuK 30.12.2015 (edit )

  • 0
Interlagosii en ollut testannut kuin puol tuntia ennen ekaa kisaa. Ja sen jälkeen en oo ehtinyt pelaamaan. Tänään/yöllä olis tarkoitus, jos toi ny pitkään ei oo alhaalla.
PetuK

PetuK 01.01.2016 (edit )

  • 0
Hulli bongattu. Olipa katastrofaalinen kisa. Saakurin Juanitot ja Lopezit ym. Eivät vaan osaa olla ajamatta perään ja/tai syöksypommittamatta. Hyvä vauhti ja fiilis oli alussa vaikka aika-ajot menivätkin aivan pyllylleen. Nousua olis tullu kivasti. Noh, näin tällä kertaa. Huonoin kisa Interlagosissa so far.
hulluseon

hulluseon 01.01.2016 (edit )

  • 0
Se kaikki minkä Lagunassa voitin, on tähän mennessä kostautunut Interlagosissa. No yksi hyvä ohitus ykkösmutkaan ulkokautta, mutta muuten melkosta romurallia ollut.
hulluseon

hulluseon 01.01.2016 (edit )

  • 0
Meidän aikaan kymmeneltä ja puolilta öin SoF lähdöt, saa nähdä jaksanko raahautua paikalle.
PetuK

PetuK 01.01.2016 (edit )

  • 0
hulluseon wrote: Meidän aikaan kymmeneltä ja puolilta öin SoF lähdöt, saa nähdä jaksanko raahautua paikalle.
SoF lähdöt? Eli paljon väkeä = tasaiset erät? Ärsyttäävää kun nuo statsit yms ei pelaa.
hulluseon

hulluseon 01.01.2016 (edit )

  • 0
Juurikin noin. Ite kävin tuon kello 22 kisan ajamassa ja melko hyvää kilvan ajoa oli tarjolla.
PetuK

PetuK 01.01.2016 (edit 02.01.2016)

  • 0
hulluseon wrote: Juurikin noin. Ite kävin tuon kello 22 kisan ajamassa ja melko hyvää kilvan ajoa oli tarjolla.
OK. Ajoin 20 ja nyt taas. SoF 1662, Quali 8 -> kisa 5. Yks sija olis ollu otettavissa vielä, top3 meni liian lujaa.
hulluseon

hulluseon 02.01.2016 (edit )

  • 0
enpä kattonut oman kisan SoFiaa, mutta turn one hero oli paikalla ja vrekkas kolme muuta minun lisäksi ulos. Aika kiva.
hulluseon

hulluseon 02.01.2016 (edit )

  • 0
Endurancea arvelin kokeilla, jos vaikka maaliin pääsisi. Varmaan jossain kakkos ryhmässä olen ajelemassa, mutta toivon mukaan tulee hyvä kisa.
PetuK

PetuK 02.01.2016 (edit )

  • 0
hulluseon wrote: Endurancea arvelin kokeilla, jos vaikka maaliin pääsisi. Varmaan jossain kakkos ryhmässä olen ajelemassa, mutta toivon mukaan tulee hyvä kisa.
Huonoon aikaan osuu mulle nuo endut. Pari tuntia myöhemmin ku alkais. Täytyypä kattoo, jos tulis väijymään vähän :D
hulluseon

hulluseon 03.01.2016 (edit )

  • 0
No jaa, kolmen tunnin kisassa fransmanni pommittaa kuudennella kierroksella pellit kuuden minuutin korjauskuntoon. Eli pystyin ajamaan ekan stintin, mutta olin koko ajan 2-3 sekuntia hitaampi. Ekalla pitillä auto kuntoon ja hirviä isku päälle. Ihan ok kisa kuitenkin, mutta kaksi tuntia aika-ajo kierroksia käy hieman psyykkeen päälle.
PetuK

PetuK 03.01.2016 (edit )

  • 0
hulluseon wrote: No jaa, kolmen tunnin kisassa fransmanni pommittaa kuudennella kierroksella pellit kuuden minuutin korjauskuntoon. Eli pystyin ajamaan ekan stintin, mutta olin koko ajan 2-3 sekuntia hitaampi. Ekalla pitillä auto kuntoon ja hirviä isku päälle. Ihan ok kisa kuitenkin, mutta kaksi tuntia aika-ajo kierroksia käy hieman psyykkeen päälle.
Hetken vilkaisinkin sun erää. Näkys joo oikeelta edestä ainakin olevan vähän muotoiltu :P
PetuK

PetuK 04.01.2016 (edit )

  • 0
Ääh. Ikävä ongelma kun joudun nyt vähän liian koviin eriin. Kauhee puristus, että jotenkin pysyis edes keskikastin vauhdissa --> leveäksiajoja jne. Nyt vissiin neljä kisaa jo putkee joissa yli 10 incidenttiä. Ei ole hyvä tämä. Ja toinen ropleema on nuo renkaat. En oikein saa paineita osumaan. Toki lämpötila vaikuttaa jne, mutta ei oo nyt pelkkää sitä. Millasessa haarukassa oot hulli pitäny esim tuolla Interlagosilla? Ja olisko sulla jotain vinkkiä heittää etu/taka ja oikea/vasen suhteista?
hulluseon

hulluseon 04.01.2016 (edit )

  • 0
No joo, tuo 2000 ir pojon raja tuo ikävästi sen piirteen esiin, että äkkiä onkin löydettävä vielä yksi sekunti kelillä kuin kelillä. Mutta edelleen maltti on valttia BSS kisoissa. Renkaista olen sen verran opetellut, että mitä kuumempi keli, niin lisää painetta. Tämä ehkäisee lämmön nousua ja auto käyttäytyy paljon mallikkaammin koko kisan läpi. Ja henkilökohtaisesti olen oppinut tyksimään 180-190 kpa paineista lämpimänä. Siinä Ruffin kojetaulussa on semmonen näppärä mittarista mikä kertoo paljon painetta on ja sehän toimiikin. Tosin se näyttää baareina. Toisekseen, näihin gt3 malleihin tuli renkaan lämmittimet, eli nyt kun katsoo sitä tyres välilehteä, niin minä näppyttelen paineet sinne 186 kpa:han ja lähden testaamaan. Jos jomman kumman puolen renkaat on joko lämpimämmät tai kylmemmät, niin sitten kikkailen paineilla. Eli liian kylmä rengas, vähemmän painetta. Liian kuuma rengas, lisää painetta. Mitkäs ne on ne lämpötila rajat? Noin sadan asteen kantturoilla minun mielestä.
PetuK

PetuK 04.01.2016 (edit )

  • 0
No about samoist paineist lähen. Mut esim interlagosilla vallan toinen puoli hyvin yli sadan asteen. En vaa saa haltuun. No. Rata vaihtuu. Taas uutta opeteltavaa :P

Write a post

Sign in to post a post.