Forum - Games and Gaming

iRacing

hulluseon

hulluseon 05.01.2016 (edit )

  • 0
No pieni ero ei tee pahaa, mutta yli 105 lämmöt on jo hieman liikaa. Tosin Interlagosissa käännetään melkein koko ajan toiseksi viimeisestä mutkasta ensimmäiseen mutkaan ja koko ajan myrkytetään kaasu pohjassa, niin sen takia oikean puolen pyörät on paljon kovemmalla rääkillä. Eikä asiaa auta sekään, että myös kolmas ja neljäs mutka on nopeasti ajettavia mutkia ja kääntyvät vasemmalle -> oikean puolen pyörät huutaa hoosiannaa. Montrealiin vinkiksi, että älä leikkaa shikaaneja. Sata varma slowdown ja saa paskottua alustan. Zandvordin säädöt voi toimia täällä hyvinkin, mutta en ole vielä itse testannut.
hulluseon

hulluseon 06.01.2016 (edit )

  • 0
Ja yllättäen Petu valehtelloo ettei ole muka vauhtia... Sie oot justiin nimittäin telkkarissa
PetuK

PetuK 06.01.2016 (edit )

  • 0
hulluseon wrote: Ja yllättäen Petu valehtelloo ettei ole muka vauhtia... Sie oot justiin nimittäin telkkarissa
No sitten varmaan näit miten vähän lähti lapasesta. Kahdesti :D
hulluseon

hulluseon 06.01.2016 (edit )

  • 0
Ei kun mie kahtelin John D Cook:n eli airmessyn streamiä. Olit vielä neljäs ja sitten tapahtu jotain. Minulla taitaa testaukset mennä perjantaihin asti, kun sillon ois taas vapari tiedossa.
PetuK

PetuK 06.01.2016 (edit )

  • 0
hulluseon wrote: Ei kun mie kahtelin John D Cook:n eli airmessyn streamiä. Olit vielä neljäs ja sitten tapahtu jotain. Minulla taitaa testaukset mennä perjantaihin asti, kun sillon ois taas vapari tiedossa.
Joo. Tapahtu tosiaan :D Vikaan shikaaniin tullessa vilkaisin jotain epäoleellista ja vasen puoli nakkas nurtsille. Sit lähettiin. Ei kuitenkaan osunu betonivalliin vaan meni siitä nurtsin poikki ja aivan kylki edellä siihen mestareiden muurin pehmustettuun osaan. Siit sit koitin jatkaa, että ei täs vielä paljon oo menetetty. Puristin vähän liikaa ja läks vielä siellä takasuoran shikaanin ulostulossa irti. Ajoin vielä myöhemminkin lähdön. Toisen (tai kolmannen) kierroksen alkuvaiheilla joku PedroPanchoMikälie ajoi aivan suoraa perään. Siitä vähän damagea takapäähän. Tuntui kuitenkin ihan ok:lta kunnes viimeisessä shikaanissa ei käyttätynytkään ihan samoin kuin aiemmin --> siitä vielä spinni. Ei onneks isompaa damagea mut aikaa paloi. Tähän saakka on pääosin kisat olleet parempia kuin qualit mut nyt on Montreal ollut aivan toista maata.
hulluseon

hulluseon 08.01.2016 (edit )

  • 0
Jee, meni melko päin percettä tämän aamun treenit. Rigistä irtosi ratin kiinnityslevy juuri mutineen... No pitää raksata huomenna uusi teräslevystä.
PetuK

PetuK 09.01.2016 (edit )

  • 0
hulluseon wrote: Jee, meni melko päin percettä tämän aamun treenit. Rigistä irtosi ratin kiinnityslevy juuri mutineen... No pitää raksata huomenna uusi teräslevystä.
Miten kovaa sä sitä rattia kiskot? =D
hulluseon

hulluseon 09.01.2016 (edit )

  • 0
Fana sai jos aiheutettua pientä damagea puulevylle ja T500 vain varmisti Fanatecin jäljet... Kiinnitys ruuvit oli myös liian hepposet ja muutama muu juttu tässä tekeleessä on vähän häirinnyt niin, koko päivän sain turattua tämän kikkareen kanssa. Mutta nyt ei ratti revi levyä irti. Tai sitten minä en enää osaa hitsata.
hulluseon

hulluseon 11.01.2016 (edit 11.01.2016)

  • 0
Joo joo, meijän Petu on ihan top splitissä isojen poikien mukana. On se pro series ainesta. E. Ai sie ajoit myötätunnosta mehtään...
PetuK

PetuK 11.01.2016 (edit )

  • 0
hulluseon wrote: Joo joo, meijän Petu on ihan top splitissä isojen poikien mukana. On se pro series ainesta. E. Ai sie ajoit myötätunnosta mehtään...
Joo :D Oli aika rajua joutua tuonne. Tais siellä yhdellä toisellakin olla rating alta parin kilon :P Jos nyt jotain positiivista pitää hakea niin nousua oli kuitenkin kisassa tulossa ennen tota mälliä. Woopwoop. Ja sit Sebrinkiä. Oon nyt koittanut ottaa pirusti vaan lähtöjä alle vähän turhan vähälläkin testaamisella. Parhaiten se tuntuma löytyy (jos on löytyäkseen) tuon kisaamisen kautta.
PetuK

PetuK 16.01.2016 (edit )

  • 0
Rating tulee alas minkä kerkee... Sebring on cacca maa. Ei vaan taivu :(
hulluseon

hulluseon 16.01.2016 (edit 16.01.2016)

  • 0
Ei niin millään saa ehjää kisaa, kiitos havieerien ynnä muiden viltun blascojen. Edit jos kisaaja on Iberian lipun alla, on se joko alien tai järkyttävä sukeltaja ja blokkaaja.
PetuK

PetuK 16.01.2016 (edit )

  • 0
hulluseon wrote: Ei niin millään saa ehjää kisaa, kiitos havieerien ynnä muiden viltun blascojen. Edit jos kisaaja on Iberian lipun alla, on se joko alien tai järkyttävä sukeltaja ja blokkaaja.
Heh, vähän samaa olen huomannut joo. Itellä toi ajaminenkin ihan kadoksissa. Samoilla tuneilla olen ajanut todella hyvän ja ehjän kisan ja testatessa paukuttanut jopa alle 2:01. Hyvä kisa ja testit alle 40 asteisella radalla. Heti ku menee siihen ja yli ni ei tuu mitään. Oon koittanu pelata paineilla jne mutta kun ei niin ei... Ajaminen menee tosi väkinäiseks ja pitää ajaa tosi vahvasti kiihdytyksiin panostaen. Toimii ku ei ketään takana, mut jos ruuhkassa ajaa niin väkeä pommittaa ohi. btw, sinäkö lähdössä nukuit? Siinä rytäkässä jo tuli ekat 4incidenttiä ku joku päätti tuuppia perään.
hulluseon

hulluseon 16.01.2016 (edit )

  • 0
Kyllä, yritin olla ovela ja säästää bensaa sammuttamalla moottorin, mutta en sitten löytänyt käynnistys nappia...
PetuK

PetuK 16.01.2016 (edit )

  • 0
hulluseon wrote: Kyllä, yritin olla ovela ja säästää bensaa sammuttamalla moottorin, mutta en sitten löytänyt käynnistys nappia...
:D
hulluseon

hulluseon 17.01.2016 (edit )

  • 1
BES kisassa olin top splitissä ja melkosta pommittamista on sielläkin. Ensimmäiset kymmenen kierrosta tuli vain varottua kolareita ja sitten melko tylsää ajelua kierrokselle 70 asti. Sitten sai taas varoa kamikazeja ja melko villejä radalle paluu yrityksiä. 14 sija jota itse pidän kunnioitettavana suorituksena.
hulluseon

hulluseon 23.01.2016 (edit )

  • 0
Ireising meni viltuiksi Daytonan kisan takia :) Puoletkaan ei pääse servereille sisään ja toinen puolet ei pääse edes koko sivustolle :)
hulluseon

hulluseon 24.01.2016 (edit )

  • 0
Ei jumaliste että noi oikeasti nopeat jätkät ajaa kovasti. Ei mitään sanomista gt3 kisoissa kymmenen kärjelle. Mie halluun takasin huonompiin splitteihin :(
PetuK

PetuK 25.01.2016 (edit )

  • 0
hulluseon wrote: Ei jumaliste että noi oikeasti nopeat jätkät ajaa kovasti. Ei mitään sanomista gt3 kisoissa kymmenen kärjelle. Mie halluun takasin huonompiin splitteihin :(
Juu niinhän ne menee. Kyllä hatutti tuo Brands, kun muutenkin hankalaksi osoittautuneella radalla joutui vielä johonkin sof 2700 eriin :D
PetuK

PetuK 29.01.2016 (edit )

  • 0
Daytona. Incidenttejä satelee. Rating vajoaa. Hyvin tää menee...

Write a post

Sign in to post a post.