Forum - Games and Gaming

GTA V

Pottae

Pottae 17.09.2013

  • 1
Ajettavuus on perseestä. Ei mulla sit muuta.
Mace

Mace 17.09.2013 (edit 17.09.2013)

  • 0
Juu muuten mahtava, mutta ovat menneet kusasemaan tosiaan -ajettavuutta- ajettavuuden. Toivottavasti tähä tottuu, niin lakkaa ärsyttämästä.
FINBULLET

FINBULLET 17.09.2013

  • 0
R.I.P pelihaaveet.
villek00

villek00 17.09.2013

  • 0
FBullet, miks et vaa käyny hakee kaupasta? =)
FINBULLET

FINBULLET 17.09.2013

  • 0
Koska rahaton.
Terror80

Terror80 17.09.2013

  • 0
Peli noudettu ja tuossa se työmaan pöydällä odottelee kotiinpääsyä ja asentelua... ehtisköhän asentelun aikana vääntää sapuskaa vai pitäiskö vaan mennä pizzerian kautta?
sjamy

sjamy 17.09.2013

  • 0
Frc:n jännittynyt tunnelma on käsinkosketeltavissa :D Olihan siellä gamestopissa näitä riittämiin, mutta ilmeisesti ainoastaan SE versioita? Kaikille etukäteen varanneille ainakin tuli SE normin hintaan. Ei vaan ite pääse noita lisäsisältöjä lataamaan kun boxissa ei ole nettiä... No eiköhän tästä selvitä, huomenna alkaa vklp :P
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 17.09.2013 (edit 17.09.2013)

  • 0
Macela wrote: Juu muuten mahtava, mutta ovat menneet kusasemaan tosiaan -ajettavuutta- ajettavuuden. Toivottavasti tähä tottuu, niin lakkaa ärsyttämästä.
On tuo ajettavuus kieltämättä aivan erilainen kun ennen... En sanois suoraan huonommaks, mutta en kyllä paremmakskaan. Ainakin itte totuin siihen suht nopeesti. 1 asia siinä kyllä on mikä ketuttaa enemmän ku paljon. "Ilmassa lentävää autoa pystyy halllitsemaan" eli miltei jokasesta isommasta hypystä saa auton päätymään renkailleen niin halutessaan.
Mace

Mace 17.09.2013

  • 0
Olihan toi ilmassa auton ohjaaminen jo IV:ssä.. ja myös SA:kin, mutta ei toki noin vahvasti. Juoni on kyllä 100% parempi mitä esim IV:ssä, aivan mahtava! :) Vähä tökkii keskustassa framet, mutta muuten pyörii hyvin.
Rusty McSteele

Rusty McSteele 17.09.2013

  • 0
Käväisin Giganttissa vilkaisemassa jos siinä olis ollut mullekin kopion mut oli päässy loppumaan joten varasin peliä ja perjantaina pitäis tulla. Sopivasti viikonlopulle saa ja tälleen ei aamuvuoroviikko kärsi ja muutenkin hyvä et nää innoikkaimmat, peliä kuukausia odottaneita saa pelin ennen kuin joku joka vasta viime viikolla päätti ostaa peliä. Ei spoilata liikaa mutta onks siinä joku amerikkalaistyylinen urheilustadion jossa on korkeat portaat jotta voin kehittää jotain samantyyppistä hässäkkää kuin Vice cityssä jossa olin vissin "World wide news" kun ne tyhmät poliisit ei oikein tienneet mitä tommosessa tilanteessa pitäis tehä.
FINBULLET

FINBULLET 17.09.2013

  • 0
Hyvältähän toi ajaminen tuntuu.
KKNGS

KKNGS 17.09.2013

  • 0
FINBULLET wrote: R.I.P pelihaaveet.
FINBULLET wrote: Hyvältähän toi ajaminen tuntuu.
Niin rahatonko olit? vaimitensemeni?
Finski fani

Finski fani 17.09.2013

  • 0
Oho, olen työtön. Enää puuttuu telekkari, boxi ja tua peli. Saattaa olla, että saan hankittua siihen mennessä ko Online tulee, nii näkkyy muakin sitten linjoilla taas pitkästä aikaa... =)
MehuSukka

MehuSukka 17.09.2013

  • 0
"Lähtee vähän lapasesta tämä V-huuma":http://www.mtv3.fi/uutiset/it.shtml/2013/09/1806509/miesta-puukotettiin-hittipelin-vuoksi-lontoossa
KKNGS

KKNGS 17.09.2013

  • 0
BF Injection ja siihen turbo. Dat duNp.
DarkWarjo

DarkWarjo 17.09.2013

  • 0
Muutama lataukseen jumahtaminen tapahtunu...
villek00

villek00 17.09.2013

  • 0
Mitää järkee ostaa kahden auton autotallia, kun voi hoitaa asian näinkin :) !http://i4.minus.com/j5laH9y81zumN.jpg! EMM
Eeegac

Eeegac 17.09.2013

  • 0
Kampin Gamestopissa himmeet jonot ennen 00:00. Itse olin onneks jonossa numerolla 3 ja poistuin 00:08, boom. Itse pelihän sitä itseään.
FINBULLET

FINBULLET 17.09.2013

  • 0
KingPlayer10 wrote: Niin rahatonko olit? vaimitensemeni?
Tuli illalla postissa.
Mace

Mace 17.09.2013

  • 0
12% juonta väänsin, kyllä tohon ajettavuuteen tottuu ja se toimii.. Mitä nyt ei voi hienoja luisuja oiken heittää kortteleiden välissä ja vähä hölmön näkönen kun ajaa rotvallinreunoista yms. Mutta täytyy sanoa että Kyllä IV tämän jälkeen on harmaa ja tylsä (olihan se jo ennestäänki, mutta kyllä V pistää melkein joka asian paremmaksi). Juoni ja tehtävät on mahtavuutta.. ei enään "mene sinne tapa tää kymppitonni käteen jää" -menetelmää vaan todella mielenkiintosta stooria ja tehtäviä.

Write a post

Sign in to post a post.