Forum - Games and Gaming

GTA V

djrunkkari

djrunkkari 17.09.2013

  • 0
9 tunnin session jälkeen täytyy sanoa, että on ihana peli. Kyllä tääki 100% pitää mennä :p
RauhaMees

RauhaMees 17.09.2013

  • 5
Täällä mä istuskelen postilaatikon vieressä....
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 17.09.2013

  • 0
Punaniskoilta löytii tosi kivoja kulkupeejä BF Injection rocks!
RauhaMees

RauhaMees 17.09.2013

  • 0
Rayha300 wrote: Täällä mä istuskelen postilaatikon vieressä....
odottanu olen, mutta ei se posti-täti oo viel käyny. Asentelin liiketunnistin valonkin tuonne että huomaan sitten ku gta tulee.
jimmykojootti

jimmykojootti 17.09.2013

  • 0
Voi teitä onnekkaita, ite pitää mennä tos vartin päästä viel kouluu ja olla siel kahteen asti :D
Mace

Mace 17.09.2013

  • 0
Rayha300 wrote: odottanu olen, mutta ei se posti-täti oo viel käyny. Asentelin liiketunnistin valonkin tuonne että huomaan sitten ku gta tulee.
Täällä käy yleensä 12 aikaan, elikkä vielä 4h venailla. Vois ajankuluks heittää pyörän kuntoon ja käydä polkees joku lenkki.
PetuK

PetuK 17.09.2013 (edit 17.09.2013)

  • 0
Rayha300 wrote: odottanu olen, mutta ei se posti-täti oo viel käyny. Asentelin liiketunnistin valonkin tuonne että huomaan sitten ku gta tulee.
Pakko kysyä, että missä ihmeessä asut, jos aamupostin mukana muka tulos tommoset kirjeet tms? Tuo Macelan stoori kuullostaa "normaalimmalta".
RauhaMees

RauhaMees 17.09.2013 (edit 17.09.2013)

  • 0
PetuK wrote: Pakko kysyä, että missä ihmeessä asut, jos aamupostin mukana muka tulos tommoset kirjeet tms? Tuo Macelan stoori kuullostaa "normaalimmalta".
Aina tullu pelit laatikkoon. 500 ihmisen kylässä asustelen, peltojen ja metsien ympäröimänä.
sjamy

sjamy 17.09.2013

  • 0
Näitä lueskellessa alkaa tuntumaan siltä, ettei sitä yhtä kappaletta löydy enää, oivoi.. :D
PetuK

PetuK 17.09.2013

  • 0
Rayha300 wrote: Aina tullu pelit laatikkoon. 500 ihmisen kylässä asustelen, peltojen ja metsien ympäröimänä.
Siis laatikkoon joo, mutta aamu-/yöpostin mukana jo??
hulluseon

hulluseon 17.09.2013

  • 0
sjamy wrote: Näitä lueskellessa alkaa tuntumaan siltä, ettei sitä yhtä kappaletta löydy enää, oivoi.. :D
Kyllä minä ilkeän väittää, että sjamy menöö paikalliseen Anttilaan, Prismaan tai jos on, niin Gamestoppiin, niin melko varmasti löytyy. Ite lähen hakemaan oman kopion noin tunnin päästä ja siitä suoraan töihin. Katellaan jos huomenna aamusella ottas ensitestit. Jos jaksaa.
sjamy

sjamy 17.09.2013

  • 0
hulluseon wrote: Kyllä minä ilkeän väittää, että sjamy menöö paikalliseen Anttilaan, Prismaan tai jos on, niin Gamestoppiin, niin melko varmasti löytyy. Ite lähen hakemaan oman kopion noin tunnin päästä ja siitä suoraan töihin. Katellaan jos huomenna aamusella ottas ensitestit. Jos jaksaa.
Gamestoppi on tuossa amiksen vieressä, sieltä käyn kattomassa, vaan eipä ollu skyrimiäkään julkasun jälkeen. No sen näkee tunnin päästä.
RauhaMees

RauhaMees 17.09.2013

  • 0
Oma gta tuli puoltuntii sitten. Asensin ja sammutin boxin. Nyt tuijottelee vilkkuvia valoja.
hulluseon

hulluseon 17.09.2013

  • 5
Rayha300 wrote: Oma gta tuli puoltuntii sitten. Asensin ja sammutin boxin. Nyt tuijottelee vilkkuvia valoja.
Eikö se nyt ole tullut jo ihan selväksi, että jos pyörällä ajelee pitkin kyliä ilkosillaan, niin poliisi-setä tulee vilkkuautolla perään kyselemään.
Ac3Way

Ac3Way 17.09.2013

  • 0
Aamulla pelasin pari tuntia, aikamoista settiä. Äsken koulutus haastattelussa GTA V paita päällä, on se komea.
Ac3Way

Ac3Way 17.09.2013

  • 0
Gta Online tulee olemaan ihan helvetin mahtavaa!
DiddFIN

DiddFIN 17.09.2013

  • 0
Kävin äsken GTA V:n postilaatikosta kaapimassa. Nysse se tuolla ihan yksin tihrustaa, ku ei ehi, niin ei ehi.
villek00

villek00 17.09.2013

  • 0
Onko tullut varmuutta vaatiiko olla 16 gigainen tikku, vai riittääkö 8 gigainen?
Latetzki

Latetzki 17.09.2013

  • 1
8 GB tikussa ei koskaan ole 8 gigaa ja toiseksi oon ymmärtäny että tää vie yli 8 GB.
DarkWarjo

DarkWarjo 17.09.2013 (edit 17.09.2013)

  • 0
Huhhuh, Olihan se, jos koht lisää ;) Oli muuten Oulussaki Pelimiehes ja Gamestopis aika pitkät jonot. sjamy, tuntu noit olevan varattu aika hyvin, eiköhän niit riitä.

Write a post

Sign in to post a post.