Forum - Games and Gaming

GTA V

jazgaman

jazgaman 16.09.2013

  • 1
jazgaman wrote: "Rockstar warns: don't install GTA5 Xbox 360 play disc":http://www.eurogamer.net/articles/2013-09-16-rockstar-warns-dont-install-gta5-xbox-360-play-disc
updatea tuossa yllä olevassa linkissä. Eli vaikuttas sille että tuo USB:lle asennus toimisi kovolle asentamisen sijasta.
DarkWarjo

DarkWarjo 16.09.2013

  • 0
Macela wrote: Joo se vaikuttaa kyllä että mikä konsoli ja koska ostettukin. Muutama vertailtava peli mun boxin ulinan kannalta: Forza 2: Todella hiljanen Forza 3: Kova meteli Forza 4: Melko hiljanen GTA IV: Ei helvetti tätä kestä GTA IV EFLC: Menettelee GTA V: Dunno yet Ja kaikki siis asentamattomina, asennettuina IV silti kovaäänisin koska silloin tuulettimet huutaa halleluujaa.
Okei, no voi olla ettei oo sattunu äänekkäitä pelejä sit.. ja oha toi musta boxi hiljasempiki ku wanhus oli. GTA IV:kin sopivasti digitaalinen ni ei oo sitä pelates levy huudellu. ja Juggerille, mä en tosiaa ihan tikkurilaan tule :D
sjamy

sjamy 16.09.2013

  • 1
Mun boksissa taas se tuuletin lerpattaa siihen tahtiin ettei siinä levyasemaa pahemmin huomaa.. -,- Volat täysillä niin ei haittaa, naapureilla tosin saattaa olla jotain sanomista. :D Nyt katellu noita videoita ja lukenu nuo arvostelut... sellanen tunne että pakko ilmattautua sairaaksi. :D No ei sentään, ehkä.
Schimanski76

Schimanski76 16.09.2013

  • 0
jazgaman wrote: updatea tuossa yllä olevassa linkissä. Eli vaikuttas sille että tuo USB:lle asennus toimisi kovolle asentamisen sijasta.
Tämä hyvä. Eli pitää huomenna käydä GTA-kaupassa ja sen jälkeen USB-tikkukaupassa.8 kikanen tikkuko riittää?
jimmykojootti

jimmykojootti 16.09.2013

  • 0
Kuustöistä pitää vissiin olla
Schimanski76

Schimanski76 16.09.2013

  • 0
jimmykojootti wrote: Kuustöistä pitää vissiin olla
Mie olin jostain lukevinaan notta tuo play-disc on 7.7GB tai 7.8GB. Suotanpi kyllä muistaa väärin.
jimmykojootti

jimmykojootti 16.09.2013

  • 1
Boksi mun mielestä käyttää osan siitä muistitikun koosta, jonka takia 8GB ei riitä
villek00

villek00 16.09.2013

  • 1
Eli pitänee ehkä ostaa myös "tälläinen":http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/kiintolevyt/SANCRUFIT16GB/sandisk-cruzer-fit-16-gb-usb-muisti ?
Schimanski76

Schimanski76 16.09.2013

  • 0
villek00 wrote: Eli pitänee ehkä ostaa myös "tälläinen":http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/kiintolevyt/SANCRUFIT16GB/sandisk-cruzer-fit-16-gb-usb-muisti ?
Joo.Onkos noilla tikuilla paljon eroa esimerkiksi nopeuden suhteen?Käykö siis mikä vaan 16GB-tikku vai pitääkö siinä olla jotain parempia ominaisuuksia,jos tuollaisen pelikäyttöön hommaa?
jimmykojootti

jimmykojootti 16.09.2013

  • 0
Ei taida olla mitään väliä kuhan on 16GB ja mahtuu boksin pienestä etukannen USB-portista sisää :D
Schimanski76

Schimanski76 16.09.2013

  • 1
jimmykojootti wrote: Ei taida olla mitään väliä kuhan on 16GB ja mahtuu boksin pienestä etukannen USB-portista sisää :D
Hyvä kun mainitsit.Pitääkin ottaa pienempi tikku taskuun niin voi vertailla kokoa kaupassa.Tuo on ikävän pieni rako mihin se pitää tunkea.
jimmykojootti

jimmykojootti 16.09.2013

  • 0
Jep, tuli ite kans huomattua ku pari vk sitte koitin aika jumbon kokosta tikkua laittaa, ei menny sisään eestä eikä takkaa, prkl..
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 16.09.2013

  • 0
Tää lähtee suunnistaa tikkurilaan... Jos samaan aikaan satutaan liikkeeseen ni mustat kuteen ja hervoton parta, Saa tulla jutustelemaan.
joonas6

joonas6 16.09.2013

  • 0
Ei jessus että on lössiä yöllä cittarilla
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 17.09.2013

  • 0
Jengiä ihan vitusti tikkurilan vpd:n jonossa, voi olla ettei löydy hlr:ää täältä :D
villek00

villek00 17.09.2013

  • 0
Hajotkaa kaikki GTA V:een, mulla on käynnissä New Super Luigi U! :D
Ac3Way

Ac3Way 17.09.2013

  • 3
Kävin tänään päivällä varaamassa, kun vein vanhoja pelejä vaihdossa. Äsken kävin Gtan hakemassa ja olin 50 ensimmäisen joukossa niin sain t-paidan. Lisäksi tarttui mukaan järjettömän iso juliste, tarra, energiajuoma ja alennuskuponki Viihdepysäkkiin. Oli vielä Blimbin lataus koodikin pelin mukana. Joskus kaikki vain sujuu niin kätevästi :) Huomenna haastattelu julkaisugraafikko koulutukseen, nyt ei parane pelata. Hyviä hetkiä teille Los Santosiin ja ampukaa kaikkea mikä liikkuu!
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 17.09.2013 (edit 17.09.2013)

  • 0
Nipsuhuuli wrote: Jengiä ihan vitusti tikkurilan vpd:n jonossa, voi olla ettei löydy hlr:ää täältä :D
Olihan tota ihan kiitettävästi, Parhaimmassa vaiheessa oli siinä ja siinä, että jono mahtu sisään. Mutta yks ennustus piti kutinsa, Mulla oli se mahtavin parta paikalla olleista. Ny tuo tuota toista diskiä tallentaa ja sitte lähetään vissiin Trevorilla ihan harrastamaan offroadia.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 17.09.2013

  • 0
HLR Juggernaut wrote: Olihan tota ihan kiitettävästi, Parhaimmassa vaiheessa oli siinä ja siinä, että jono mahtu sisään. Mutta yks ennustus piti kutinsa, Mulla oli se mahtavin parta paikalla olleista. Ny tuo tuota toista diskiä tallentaa ja sitte lähetään vissiin Trevorilla ihan harrastamaan offroadia.
Mä tein sen virheen, että menin jonoon vasta tasalta. Pelin sain käteen vasta klo 1.15. Jono näytti niin pahalta, että luulin että menisi 2-3 tuntia ainakin. :D Kohta nukkumaan (3h yöunet takana) ja aamulla sitten heti pelaamaan!
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 17.09.2013

  • 0
Olin sit jonnin verran sun edellä jonossa

Write a post

Sign in to post a post.