Forum - Recent Posts
No vilttu. Katotahan tos illal sit viä. Kyllähän se tietty ihan reilua noin olis. En vaan olis enää jaksanut :)
Huikee rilleri.
Miun moraalikäsitys on monilla elämän alueilla hyvin, hyvin vaillinainen mutta tässä asiassa mie en kyllä osaa olla muuta kuin samaa mieltä tämän Kirveksen kanssa.
Keskeytys on keskeytys, turha siinä on pyöritellä pascasta convehtia. :) Toisekseen tuollaiset tilanteet, että auto on katollaan/kyljellään eikä pääse jatkamaan, johtuu aniharvoin esim. kenenkään muun torspoiluista vaan kyllä soon yleensä kanttari -> kopitus taikka muuta vastaavaa. Jonon hännille vaan, mie sanoisin.
Se ois sitten mestaruus maanantaina katkolla.Lohes myös. :)
Kai mie Jyppiä vähän kannatan,kun tuli siellä jokunen vuosi asuttuakin.Ja nuo Pelikaanien hulttiofanit särkivät meijän hallin lasivitriinin pari vuotta sitten.Se oli yli 8 Markan vitriini,eikä meillä ole varaa ostaa uutta moneen vuoteen.
kirves wrote: Periaatteessahan sen pitäisi mennä lobbystä riippumatta niin, että jos keskeyttää niin on viimeinen. Enkä tarkoita oman lobbyn viimeinen vaan koko kisan viimeinen. Näin esim. B-lobbyn voittaja voi olla kisassa selvästi korkeammalla sijalla jos A:ssa on tullut keskeytyksiä. Jätänpä nyt offtopickin pois, mutta olisiko tuossa mielestänne järkeä? Eikä välttämättä enää tälle kaudelle, mutta kenties seuraaville... / Tarkennusta: Jos liven takia joutuu keskeyttämään niin silloin mielestäni pelaajalle kuuluu oman lobbyn viimeinen sija. Oman ajovirheen seurauksena tullut keskeytys olisi lähinnä se, josta saisi joutua koko jonon hännille.On tossa pointtia. Toki. Tuskin nyt enää tälle kaudelle kikkaillaan. Prosenttia korkeintaan viilataan. Ja tämä vain mun päästä. Ei managementin "viimeinen sana".
Tuomaritoimintaakin vähemmän vakuuttaa ainoastaan Matti Virmanen,joka erätauolla totesi tuomaritoiminnan olleen loistavaa läpi finaalisarjan. Harvakseltaan mie suutun ja vielä harvemmin kiekkomatsin takia mutta on taas sellasta puhaltelua että ei saatanansaatanansaatana. Ei finaaleissa tämmöstä jooko.
/rant
Mihin mä nyt voin ilmottautua?
ProBale #301 - Ford Racing Toyo Tires Focus ST '13
DarkWarjo wrote: Mites toi moninpeli toimaa tos trialssis? oottako pelannu?Myö oon netissä kokeillunna. Ihan kivasti toimii ja pystyy säätäämään pelihakuun minkä tasosia/millasella yhteydellä olevia haluaapi ensisijaisesti hakea. SuperCrossia(?) ja Hardcore trialsia itse lähinnä tullut pelailtua. Neljä pelaajaa pannuttamassa rinta rinnan on ehdottomasti SuperCrossin(?) paras puoli :D Rankit jostain kumman syystä eilen/tänään hävinnyt.
hulluseon wrote: – Mikäli kaataa autonsa siten ettei kisan jatkaminen enää onnistu, sijoitus tipahtaa lobbyn viimeiseksi (pl. aiemmin keskeyttäneet) ja tästä sijoituksesta saa 80% pisteistä. Koskee myös tilanteita, joissa lobbyyn liittyminen ei onnistu. Eihän se nyt näin pitänyt mennä? Anteeksi vain suora ilmaisuni, mutta tässä kohdassa taas kustaan silmään maaliin ajavia kuskeja alemmassa lobbyssa.Koskee vain tilanteita, joissa jatkaminen ei ole mahdollista = jää kyljelleen. Emmä tiiä..kyllähän tuossakin jo monta sijaa tipahtaa. Eikä esim. A:n viimeinen (kaatanut) todellakaan saa senkään vertaa ku moni B:ssä. Jos autolla voi ajaa ja keskeyttää —> 50%
!http://25.media.tumblr.com/tumblr_m2u55sYR6G1qjrev4o1_1280.jpg!
Iloisesti FRC:tä ja ruotsin lukua. EMM.
Ja silleen paukahtaa kauppa kiinni.
Vähä päivitystä...
-Säädettävä etu puskuri 400€ (21.4.2012)
-Upgraded rim size 2: €20 (21.4.2012)
PI:275
Rahatilanne: 710€
Viime pelissä Suomella 6 torjuntaa. Tänään vähemmän ?
Ortiolle ensimmäiseen erään yksi :) (Torjuntaprosentti 50%)
Eka rata olis nyt saatavilla. Nimeltään Loggersite. Pari päivää tuon tekemisessä meni. Käykääs koittaa.
^Get trackissä vaan painatte X.^
European Le Mans nelonen proo kakkoselta.On perkeleen hyvä.
Mä oon tasasen paska.1:06;xxx on aika.
Kolmen tunnin rapelo-kävely teetti hien ja suu kuivui siihen malliin,notta joutui hakemaan kostuketta lähäristä.
Kyllä tämä tästä.
EMM
Mites toi moninpeli toimaa tos trialssis? oottako pelannu?
Macela94 wrote: Vinkki: Hyvä kierrosaika -> ota toble vikasta mutkasta.Ei tohon vinkkiä tarvi, onnistuu ihan tahtomattaanki :D
Hmm.. miepä sanoisin notta tuossa kohtaa on jääny joku välimallin kehitysversio tuonne sääntöihin. Palataan asiaan, hyvä kun otit -letcun- esille.