Forum - Recent Posts
1:05.579 (tobleton)
En tie jaksanko lähtee sitteskää koko sm:ään.. (ei oo motivaatiota -rahaa- hankkia Liveä)
Vinkki: Hyvä kierrosaika -> ota toble vikasta mutkasta.
Mitä ne nyt sitte sössi kun tuloskin jo kerrottiin...? :P
– Mikäli kaataa autonsa siten ettei kisan jatkaminen enää onnistu, sijoitus tipahtaa lobbyn viimeiseksi (pl. aiemmin keskeyttäneet) ja tästä sijoituksesta saa 80% pisteistä. Koskee myös tilanteita, joissa lobbyyn liittyminen ei onnistu.
Eihän se nyt näin pitänyt mennä? Anteeksi vain suora ilmaisuni, mutta tässä kohdassa taas kustaan silmään maaliin ajavia kuskeja alemmassa lobbyssa.
Tallipäällikkö manageroi Grossijanaria.
Voi saatanan idiootit Lotuksella.
Kimi yhdestoista.
Ne ei opi ikinä, voi viddu.
Meni Mersun taktiikka metsään Schumin kohdalla ja pahasti.
Ei liigaorganisaatiossa paljon järjellä juhlita. Laittaa nyt finaalimatsi Jokkiksen kanssa osittain päällekkäin?! Typerykset.
^ Päivityspompsautus.
1.04.7 aika perus, pari kymppää lujempaa parhaalla.
^Tarttis tehrä jottain.^
Kohtahan se nähdään. Kimin sija jännittää täs vaihees enemmän. :)
Nico paalulla ihan varmana
:D Demoa koitin, track editorissa (vai mikä se ny nimeltään onkaa) tein first person -kuvakulman, tyyli ajaa :D ei vaan tosin helppoo.
savulohi wrote: Et ollukkaan mun listalla ja sun lista on täys, tee tilaa niin saan lähetettyä tai sit joku kuka ne on saanu niin lähettää sulle. Kiitos nopeimmalle! :)Jaa, vois vissii kattoo löytyykö turhia tyyppejä listalta :D // ja nyt on tilaa! /// ja ohan muuten typerä tollane rajaus frendilistalla!
THE FRC wrote: @ Warjo: lätkät tulee 5 min sisään.Et ollukkaan mun listalla ja sun lista on täys, tee tilaa niin saan lähetettyä tai sit joku kuka ne on saanu niin lähettää sulle. Kiitos nopeimmalle! :)
Säännöt kokonaisuudessaan päivitetty tänne.
@ Warjo: lätkät tulee 5 min sisään.
PetuK wrote: Joo, joo. Laita vaan. Ihan se ja sama. Numerolätkästä mulla ei mitään käryä.Noni, kiitos :D
Uppista meikänki kippoon
Race Tire Compound 585€
Sport Fuel System 225€
Street Air filter 75€
PI-271
Rahhaa ennää 25€
Auto löytyy ekana sivulta 2
DarkWarjo wrote: Still have no answers to my question... Saako, maaleissa, olla, mitään, eroavaisuuksia, tiimin, sisällä? (itse lähinnä haluaisin vain DW approved tarran läimii omaani!) SAATANA! Eikä meidän tiimillä ole vissii vieläkää edes sitä numerotaulua... ei ainakaa mun autossa näy...Joo, joo. Laita vaan. Ihan se ja sama. Numerolätkästä mulla ei mitään käryä.