Forum - Recent Posts
joo lohes oli noheva ja laitteli :)
Nokia Lumia 800:lla toimi täydellisesti. Kivempi puhelimella selata tätä mobiili-versioo (yllättäen). Kiva uudistus videoiden lisäksi!
^ Mie laitoin eilen.
Exami wrote: Jossen tänään saa noita SM-sarja tunnustarroja ni meidän talli ajaa viimekaudentarroilla...Joko se sai ne?! Laita mulle Boxilla viesti tai jollekkin muulle, jos niitä ei näy..
Loistavasti toimi se alkuperänenki ainaki tällä galaxy s2sella ja se oli ainaki mun mielestä selkeempi entä tuo pötkö jossa voi mennä ylös tai alas. Yhtä nopeesti aukas sivun ku koneellaki. Notta ainaki mun kohalla huonompaan suuntaan. Mut jos laittaa sivuttain kännykän nii sitte se näkyy niinku ennenki.
Nipsuhuuli wrote: Päräytin Rellulla tauluun 1:04,164Mää voisin päräyttää sua Astralla tauluun... :D Kivasti laitan tähän astran mainoslauseen "Astralla yksikään kilometri ei tunnu ylimääräiseltä" EIKÄ HIRNUTA SIELLÄ! Btw. saako maalit poiketa tiimin sisällä yhtään?!
Kiälellä kuivanna pöyvvän.
Viru Valge.lla mä oon putsannut lasipöydänkin aina, ihan parasta siihen ja tuoksukin on sieltä kukkaniityn paremmalta puolen..
Joskus on kyllä roiskunut suuhunkin asti, sillai niinkuin vahingossa..
vaiski75 wrote: Nyt rauhoitutaan ja mietitään hieman vaihtoehtoja. 2. Kaikki alkoholit irroittaa purkkaa, kuten myös lasinpesunesteet (Voimakkaat pesuaineet voi kyllä liottaa väriäkin).Kun alkaa sitten valitus kun hyvää alkomahoolia tuhlataan. :(
KingPlayer10 wrote: Voi vitun vitun vitun saatanan vittu. Eilen ostin uuvet housut, ja tänää oli joku koulun ruokalassa tökkässy penkkiin PURU-VITUN-KUMIA. Sinne meni sitte housut. Kaverit sai kivasti vuoden naurut. Onneksi tiesin kuka sen teki ja sillä on huomenna purkkaa hiuksissa. Mutta vielä kerran: VITUTTAA -EMM-Nyt rauhoitutaan ja mietitään hieman vaihtoehtoja. 1. Laita ne housut pakkaseen vuorokaudeksi ja kokeile sen jälkeen raaputtaa se pois. 2. Kaikki alkoholit irroittaa purkkaa, kuten myös lasinpesunesteet (Voimakkaat pesuaineet voi kyllä liottaa väriäkin). 3. Laita serla siihen purkan päälle ja silitysraudalla lämmität sitä kohtaa, niin se purkka siirtyy siihen paperiin (tämä on paras steariiniin). 4. Perus tahranpoistoaineet toimii myös ja sitten konepesu päälle..
Jäädytämällä tai etikalla suapi poijjes.
Vilttu.
villek00 wrote: Ehtiskin. Duunista pääsen 1645, sit pitäs tehä safkaa ja sit vielä italian kielikurssille. Ehkä sitten illalla.. Paljonko on muuten kokoa paketilla?1,23Gb tuo on -edit: Trialista- Demo/Trial versiosta, seuraavaa (ei koko versio) Ei multiplayer mahdolisuutta Ratoja 6 Skill eventejä 2 3 Eri pyörää Musiikki siedetävää Pirun hianon näköinen peli, ei voi muuta sanoa..
KingPlayer10 wrote: Voi vitun vitun vitun saatanan vittu. Eilen ostin uuvet housut, ja tänää oli joku koulun ruokalassa tökkässy penkkiin PURU-VITUN-KUMIA. Sinne meni sitte housut. Kaverit sai kivasti vuoden naurut. Onneksi tiesin kuka sen teki ja sillä on huomenna purkkaa hiuksissa. Mutta vielä kerran: VITUTTAA -EMM-Leivinpaperistako ne siun housut on tehty?
Voi vitun vitun vitun saatanan vittu.
Eilen ostin uuvet housut, ja tänää oli joku koulun ruokalassa tökkässy penkkiin PURU-VITUN-KUMIA. Sinne meni sitte housut. Kaverit sai kivasti vuoden naurut.
Onneksi tiesin kuka sen teki ja sillä on huomenna purkkaa hiuksissa.
Mutta vielä kerran: VITUTTAA
-EMM-
Draghar wrote: Kuinkas paljon sillä on hintaa, mietin vain että mahtaako olla tarpeeksi M$ pojoja jäljellä..1200 muistan lukeneeni jostain..
Kuinkas paljon sillä on hintaa, mietin vain että mahtaako olla tarpeeksi M$ pojoja jäljellä..
Ehtiskin. Duunista pääsen 1645, sit pitäs tehä safkaa ja sit vielä italian kielikurssille. Ehkä sitten illalla.. Paljonko on muuten kokoa paketilla?
No siellähän se nyt olla möllöttää. Ehtisiköhän sitä kohta vähän kokeilemaan... Vähän... Hah.
Hyvin toimii Androidilla nyt.
11.00 ja 13.00 välillä luin jostain..