Forum - Recent Posts
Mukava kuulla, että mobiiliselaimille paremmin skaalautuva saitti miellyttää. Itse testasin vain iPhonella, mutta ilmoitelkaa jos jollain tuoreammalla (esim. Windows Phone/Android) selaimella näyttää jotenkin erikoiselta. Vanhojen kännyköiden selaimia ei tueta.
Mitä mainoksiin tulee, niin ne on lähinnä sen takia, että tämä saitti pysyy pystyssä. Sitäpaitsi luulen, että meille tällä saitilla pyörijöille tulisi tuollainen karvanpoistovehje ihan tarpeeseen. ;-)
Kellään tietoa monelta tämä ilmestyy marketplaceen?
No hätä.
Mun pitää päivittää ohjetta vielä parempaan kuntoon, mahd jopa tänään saan sen aikaiseksi..
Laitan tänne viestiä, kun olen saanut muutoksia aikaiseksi..
savulohi wrote: Just olin tulossa huuteloimaan notta oikein kiva on tämä uus mobiilizydeemi. Hianosti toimii.Joo hyvältä vaikuttaa! Kyllä jaksao ärsyttää normisivun selailu kännykällä. WP7 itellä ja nopeesti vilkastuna näyttäs skaalaavan ihan just oikein kaikki. Ainoo ongelma tossa IE-mobiiliselaimessa on toi ku haluis lukee omia saapuneita viestejä, eli ku klikkaa tota omaa profiilii ni se heittää suoraa omalle profiilisivulle, eikä anna valita aukeevasta listasta haluttuu toimintoo. Taino antaa jos on tarpeeks nopee tai netti on tarpeeks hidas :D
RaabForRehab wrote: Niin vanteita juu. Vaatis vaan vähän sitten kapeempaa kumia. Tai isompaa ET:tä vanteisiin. Takana 9" levee et45 alkaa olemaan jo maksimi jos haluaa olla repimättä kaaria.mulla tuli ongelma ku vaihdoin nyt keväällä uudet vanteet.. vanhat oli specseillä: 8x18 ET0 & 9x18 ET6 ja kumit oli 235 & 265.. nyt tuli 9x18 ET12 ja 10x18 ET15 (samanlevyset kumit) Niin nyt tarvis saada ulommas vannetta viel lisää vaikka näil specseillä onjo vanteet ulompana ku vanhat.. Silti jää melkee sentti renkaan ja kaaren väliin.. joten nyt joudun tiputtaa autoa alemmas :D Tosin aattelin kasata kesänaikana uuden vannesetin nyt vaa en osaa päättää että tuleeko 9.5 & 10.5 leveet vai 10 & 11 leveet :
Kiitos kattavista säätöohjeista ja -vinkeistä.
Itselleni driftaus on ihan hepreaa... en vain osaa. Vanhana karting-kuskina ja rata-autoilua harrastelevana olen tottunut tulemaan mutkaan ja lähtemään mutkasta mahd. nopeasti... myös pelimaailmassa :)
Pitääpä iltasella koittaa Nismolle asetuksia ja testata, osaanko kuljettaa metriäkään autoa kylki edellä Forzassa. Tänks!
Exami wrote: Kyl tosta nykysestä setupista tuuman pystys levittää ongelmitta..Niin vanteita juu. Vaatis vaan vähän sitten kapeempaa kumia. Tai isompaa ET:tä vanteisiin. Takana 9" levee et45 alkaa olemaan jo maksimi jos haluaa olla repimättä kaaria.
Aevan eipä tartte enää scrollaailla sinnesuntänne.
Just olin tulossa huuteloimaan notta oikein kiva on tämä uus mobiilizydeemi. Hianosti toimii.
// iPhone 4S.
Jahas että nyt on ihan mobiili versiokin!
Mui bueno!
Kyl tosta nykysestä setupista tuuman pystys levittää ongelmitta..
Joo Nikde, ei ole hyvä tuo. Ei myöskään napostele alkaa repimään kaaria tuolla tavalla. Nyt ei tarvtte levitellä..
PALE MUTELLE
Eipä tuo taida muutenkaa enää kovin kuumaa kamaa olla. Oli kyl hyvä peli ja muutamat kaveritki tuli sitä kautta :)
Nettiautossa oli Eleanor myynnissä, 129 900€ rekisteröitynä Suomen teille. 800hp konepaketilla, alustakin näytti melko hyvältä kun vilkasin.
Sponssia, anyone?
Btw, tuli kunnon naurut kun luki muutaman viimeisen sivun tästä topicista... :D
Ja Raabin Honda näyttää melekosen hyvältä.
Lainaan itseäni Twitteristä:
@jumppa Fudis menee kyllä vaan paskempaan ja paskempaan suuntaan #torikokoukset #filmit #käsienheiluttelu #urheilunhenkijohdasinämeitä
^On tullut pelattua aikoinaan sekä vanhaa dodia että uudempaa source dodia. Enää en pelaa, bf3 on nyt pop.
"Spending Money // Street Sweeper Gang! @ Vimeo.com":http://vimeo.com/40245603
Tajuttoman siisti S14A.
Exami wrote: Myydä penninfirma miljardilla? vaikutti siltä just :DNimenomaan, eihän tohon oo paljoo resursseja vaadittu, muutamat serverit kuville ja käyttäjätiedoille ja pienet pätkät koodia erilaisille filttereille. En tajuu kyl mikä tosta softasta on tehny niin suositun ja coolin? Itteeni ainaki vituttaa noi kaikki Instagram kuvat missä on värit iha päi persettä ja terävyys uupuu. Ehkä en oo tarpeeks metroseksuaali ymmärtääkseni ton pointtii.
hulluseon wrote: Tetristä kuulemma pelasivat. Paljastivat.Day of Defeat oli pelin nimi, CeePeeÄllään piti kans mennä, mut sponsorikuviot kusi, kuten aina. Ketään muita DoDia pelanneita täällä?