Forum - Recent Posts
Autoilmoitus päivitetty.
Jöönäksen osia vähän muutan sen verran että heivaan street clutchin (ilmaista kausien välissä) ja ostan:
Sport Brakes 200€
8.4.2012
PI 275
Etusivu päivitetty ja Mehulle jäi kertomatta että 5500 maksaa Mirafiori.
hulluseon wrote: Sold. Onks nyt kiva?Ehdottomassttti. E/ vTiedän ja riittää hyvinkin, jäi vielä taskuun 500€
Jåå!
E// No nyt kyllä tuli turhaakin turhempi postaus tässä...
Ootas vartti niin laittelen
Mitäs siellä nyt mahtais olla kaupan? Niinku ne muut ku ekan postauksen kärryt.
MehuSukka wrote: Nyt se hulli myy sen joonaksen fiatin sieltä nyt heti miulle! Jo kolmatta kertaa saa huuvella notta se huomaa.Sold. Onks nyt kiva?
Nyt se hulli myy sen joonaksen fiatin sieltä nyt heti miulle! Jo kolmatta kertaa saa huuvella notta se huomaa.
2:16.2xx-3xx suunnilleen. Vielä vois kiristää alle 2:16 muttako tuo foortin perspää ei halua tehä yhteistyötä nyt :(
Tässä Topicissa ei ole kyllä päätä, eikä häntää..
Eli jokin eläimen ja torson välistä on tämä, kivasti..
Sanovat..
Jos täällä tilaa soraa tai aimo annoksen mustelmia, niin onko se Hulli joka tarjoilee?
Huono on sillä asiakaspalvelu.
Soraa tulee tai ei tule ja aina siihen löytyy jotain kommenttia päälle..
Entäs kun mulla on nyt kaljat loppu ja ajattelin kieltäytyä Baarista, onko vaihtoehtoja..
T. Kysyy janoinen Jänes, jolla suu napsuu vaikka olisi aika mennä nukkumaan..
Tuoko joku mulle heti pian kaljaa, koska tähän tilanteeseen jäykkää päälle ja meillä on neljä metriä "ei" Jänestä tuossa lattialla?
Tahtoo kaljan!
No jos mä tässä odotellessa otan hirvilimpparia ihan pikku siivun..
No niin, Sfäde-setä on nyt tosi vihainen..
Korkki tippui lattialle teidän takia ja sehän on nyt juotava poies, ettei se vaan ime liikaa ilmaa itseensä..
Pahaa on tämä, hyi yök sentään..
Nam nam nam..
Sanoinko vahingossa nam?
Ei pitänyt, olen tosi pahoillani ja kumarran tosi nöyrästi.. Nam..
Jthoo!
Hjyvä Topikki on thämä!
Sebrinkin jäljiltä puuttuupi
SPORT transmission
STREET ignition
FINBULLET wrote: Menee kuula jumiin.Sfäde made some fix fix, nicely fixed indeed and not gonna make more fixes..
Menee pata jumiin.
Ja tossa meinasin että aikaa äänestää ois sunnuntai-iltaan, laittelen kisan sitte seuraavalle sunnuntaille.
RaabForRehab wrote: Miehekkäästi Civicillä :DMieluummin semmosella ketterällä ku jollain Lambon möhkäleellä :D
MehuSukka wrote: Kivat pohjat tuli Cone Killer Mugellossa.Miehekkäästi Civicillä :D
Auttakaa Sfädeä!
Mulla on jokin Bändi mielessä, mutta ei vain muista yhtyeen nimeä..
Menee Rock / Metal puolelle ja joku tummatukkainen nainen laulaa kylpyammeessa..
Musiikki ei kai ollut niin hyvää loppujen lopuksi, mutta näyttävä oli tuo laulaja..
En saa mielen rauhaa, ennenkuin muistan..
715517!
Ei mulla sitten muuta..
Mikä OIKEESTI kiinnostaa vaikka näin lauanai-iltana. Testataanpa, mennään googleen ja kirjoitetaan sana *kiinnostaa* ja avot sieltähän se löytyy heti ekana.
*Ei Mulla Muuta* tällä kertaa
Ainaki OZ Superturismoilla tulee painoksi 1291kg Seattiin. Vanteiden kokoahan ei tässä Seatissa tarvi muuttaa eikä gummien leveyttä.