Forum - Recent Posts

vaiski75

vaiski75 05.04.2012 in Ei mulla muuta

hulluseon wrote: Vasta viidennellä kerralla meni salasana oikein. Joku on varmasti vaihtanut näppäimien paikkaa minulta. TSUP EMM
Minä olisin vaihtanut, jos vain tietäisin missä sinun näppis on.. Kivasti.. Työkaverille joskus vaihdettiin parin näppäimen paikkaa ja oltiin kovin ovelia jo siinä vaihtamisessa.. Liian lähekkäin ei sitä vaihtoa saa tehdä ja pitää yrittää pysyä vain parissa näppäimessä, ettei jäädä heti kiinni.. Kivasti sitten vaihdettiin "E" ja "F" näppäin ristiin.. Siinä sitten kun seurasin vanhemman herran näppäilyä, juuri sellaisen joka näpyttää kirjaimen kerrallaan ja ei lue kirjoitettu tekstiä. Niin.. Tahaton naurunsekainen virtsankarkailu tai otsan hakkaaminen ovenkarmiin oli todella lähellä.. Joo joo, paha mieli voisi olla asiasta.. EMM
hulluseon

hulluseon 05.04.2012 in Ei mulla muuta

Vasta viidennellä kerralla meni salasana oikein. Joku on varmasti vaihtanut näppäimien paikkaa minulta. TSUP EMM
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 05.04.2012 in Ei mulla muuta

"Nysse Lohes kerkes jo riehumaan parkkipirkoille Hesessä":http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012040315408232_uu.shtml Ei mulla muuta
velliperse

velliperse 05.04.2012 in Rivals

Nikde wrote: Ajoin toho VIP skabaa kevyet pohjat, käykääs koittaa ;)
Sutii ja luistaa, ei pysty.
vaiski75

Ei sun kannata, ei kai kannata mennä uimaan ukkosella ; ei se kannata.. Kauheen hyvä on tämä Whisky, mutta jotain sivuoireita tästä kyllä tulee pahasti.. Mini-Me on reissun päällä ja meillähän hetki sitten soi ovikello, kovin oli pieniä miehiä siellä pipot päässä.. Näitä oli siis kaksi pipopäätä.. V: Voiko Mini-Me tulla pihalle? Sfäde: Mini-Me on matkoilla ja tulee vastaa tiistaina. V: Ai, no ei sitten mitään.. Kumminkin se ovikello soi minuutin päästä uudestaan ja samat vaahtosammuttimet oven takana.. V: Voidaanko me tulla sisälle? Sfäde: Se Mini-Me ei edelleenkään ole kotona, tulee vasta tiistaina. V: Joo, me voitais silti tulla sisälle. Sfäde puree kovin alahuultaan: Eikun, tulette sitten kun se Mini-Me on kotona. V: Miksei me voida tulla nytten? Sfäde: Mini-Me on se joka leikkii teidän kanssanne, en minä ja se nyt valitettavasti ei ole kotona. V: Voidaanko me silti tulla? Sfäde: Ihan niinkuin mun puhelin soisi, anteeksi mutta mun pitää mennä.. Ovi kiinni tiukasti.. Seuraava joka soittaa ovikelloa, niin lasken surutta 300kpl värikuulia vartaloon ja yritän olla osumatta päähän.. EMM..
RauhaMees

RauhaMees 05.04.2012 in Ei mulla muuta

Hei jätkät! Se oli vaa kahvi :) Kesätöitä mulla on jo (pitäs vaa työsoppari tehä), mutta olin hakemassa parempaa paikkaa.
savulohi

savulohi 05.04.2012 in Ei mulla muuta

^Thihihiihhh^ Ps. Ite oot.
savulohi

savulohi 05.04.2012 in PPPP

Paha sanoa, testasin kun oli tossa auki ja mulla toimii ainakin ihan mallikkaasti.
KKNGS

KKNGS 05.04.2012 in PPPP

Ja miksikehän mulla ei toimi google docs? kaatuu vaan aina ja netti hidastelee ku sinne menee...
vaiski75

Lohes on nyt vähän hölömö.. Et mieti mitään, vaan hiihdät sillä naisella ensin ja vasta sitten mietitään niitä kesätöitä.. Muuten jää tommoiset kummittelemaan mieleen..
Tuomo33

Tuomo33 05.04.2012 in Yleinen happines topic

Tuli otettua ensinmäisiä askelmia, sitten 9 viikkoon ilman keppejä. Vaikka vähän hakusessa onkin, niin tuntu hyvälle, vaikka tosin viälä joutuu turvautumaan erilisees tuki "saapaaseen" Noin 2 viikon päästä lääkärin reisu, ja kattoa pääsiskö jatkamaan "melkein" normaalia elämää. Silti erittäin tyytyväinen tähän saakka suoriutumisista.
KKNGS

KKNGS 05.04.2012 in Forza 4

Siellä se nyt on. Parmesaania kekkä halvaa ajaa
joonas6

joonas6 05.04.2012 in Forza 4

Ite alnakiin tykkää ajella noilla F-C luokan autoilla
savulohi

savulohi 05.04.2012 in Ei mulla muuta

Rayha300 wrote: Lähdin kesätöitä hakemaan...päädyin kahville nätin tytön kanssa. EMM
Kysymys, joka sun tulee itsellesi nyt esittää, kuuluu: " Maksaako tää nainen mulle tästä, ja vielä kesän yli? " Mieti tarkkaan.
KKNGS

vaiski75 wrote: Anna mennä vain rohkeasti, kyllä sinne porukkaa ilmestyy.. Kokeilu ei maksa mitään..
Kiitos setä Sfäde. Toit minulle rohkeutta.
vaiski75

vaiski75 05.04.2012 in Forza 4

KingPlayer10 wrote: Oisko jollaa kiinnostusta semmosee ns "King of the class"- tyylisii kisoihin, eli rakennetaa tyyliin F-luokan autot ja kokeillaa kuka osaa parhaiten tehä F-luokan auton. Eli periaatteessa virityskisa. No joojoo, ei sitä kukaa halua, selvä.
Anna mennä vain rohkeasti, kyllä sinne porukkaa ilmestyy.. Kokeilu ei maksa mitään..
KKNGS

Oisko jollaa kiinnostusta semmosee ns "King of the class"- tyylisii kisoihin, eli rakennetaa tyyliin F-luokan autot ja kokeillaa kuka osaa parhaiten tehä F-luokan auton. Eli periaatteessa virityskisa. No joojoo, ei sitä kukaa halua, selvä.
savulohi

savulohi 05.04.2012 in Forza 4

FINBULLET wrote: Tulis nyt se Spa.
Tämä. 150 autoa veke ja 15 rataa tilalle jos se siitä on kiinni. :)
FINBULLET

FINBULLET 05.04.2012 in Forza 4

Tulis nyt se Spa.
joonas6

joonas6 05.04.2012 in Forza 4

Aika komee tuo Viper!