Forum - Recent Posts
Ilmoja pitelee.
EMM
Storkki wrote: Löytyykö muita Game of Thronesin seuraajia? Ens yönä alkaa USAn tahtiin odotettu season 2. Todella hyvä sarja.Khyyl, tossa se jo odottelee... Ihan parhautta on.
Mudinski wrote: Ei ehkä halvin, mutta kuitenkin... http://www.xboxlivecode.netKiitoksia. Tuolta vois tilailla.
Hihei kivasti kärpät lomalle.
kirves wrote: Vielä 20min sitten alkaa kesälomaNäin
Hienoo tuomarit!!! Saatana mä voin antaa mun vanhat lasit lainaan jos paremmin näkis. Voi vitun vittu mitä paskaa tämä touhu ollut kolmannen pelin jälkeen.
Storkki wrote: Mistähän sais halvalla kulta aikaa ? Sillein, että koodi tulis sähköpostiin ja maksu tapahtuis vaikka verkkopankilla? Huomasin, että tässä kuussa loppuu goldi.Ei ehkä halvin, mutta kuitenkin... http://www.xboxlivecode.net
Kevät tuli Kalpa suli Hulli sanoi "suu kii puli".
^Tshihihihh^
Mistähän sais halvalla kulta aikaa ? Sillein, että koodi tulis sähköpostiin ja maksu tapahtuis vaikka verkkopankilla? Huomasin, että tässä kuussa loppuu goldi.
Voi hevon paska.
Hihei tänää kärpät lähtee lomalle!!
Hyvä notta FRC:läisiä löytyy enemmänkin. Vallotetaan se Viro takasi meille! Kaikki voipa mukaan vaan!
Ei varmaan ole mitään ilmaista streamii Pelsu - Kärpät peliin?
Näkyykö Suomen MM-pelit ilmaiskanavilta vai pitääkö raahautua baariin katsomaan jossei (kun ei) aio taipua rahastuksen ikeen alle?
kirves wrote: Tänään kaatuu Blues, koska kopissa soi Jazz.Eppäillä tuota soppii...
KingPlayer10 wrote: Ite kaaduit äsämmässä ku hulli kännissä, elä yhtään huuteleSinä oo etes minua nähnä känässä. Nääsvillessä olin viimeksi oikeasti humalissa kuukausi takaperin.
Kivasti hajos änkkä tuosta Mazda 323F:stä joka meillä jo pari vuotta toimittanu kakkosauton virkaa.
Melkeen vois jättää tuolleen ku helveti germa ääni. Liitoskohdasta vuotaa.
Ei ihan kestäny ongelmitta minulle asti tuo.
Joutuu kyl kommentoimaa et tommosesta suorituksesta korkeintaa sääli-Väisänen, eli 1/4 osa. Vähän vois niitä kisan tapahtumia kertoo ja edes faktat olla oikein, Hulli ei poistunut kisasta ekalla kierroksella, eikä kolmannessa mutkassa esimerkiksi.
villek00 wrote: Kovin on malttamatonta tuo nykynuoriso :(Ite kaaduit äsämmässä ku hulli kännissä, elä yhtään huutele
Onneva macelalle!