Forum - Recent Posts
Pjerkele en saakkaan sitä nikden fiiattia.
JOONAAAAAAS auto tänne!
Ps. miun autoilmotus löytyy jo tuolta myyntipalstalta kun mie ehin sen sinne tunkia, otan sen poies
Eli jos haluat ajaa vain yksinäsi välittämättä tallipisteistä ja ajaa vain henkilökohtaisesta mestaruudesta, tämä ei sitten käy päinsä? On kyllä jänniä ideoita, keneltä sitten tulevatkaan...
Voorti ei oo euro!!
^Carcuun Jokkiksen puolelle juocsee huutelemaan^
Kauden kolme bonukset
Sarja pisteiden mukaisesti
Taksit
Nikde 800
Tuning 600
Joonas 500
Storkki 450
Petu 400
Savu 350
Hulli 300
Zattwy 250
Pytzi 200
Bani 150
Sami 100
Räyhä 50
Mopot
Sukka 800
Grey 600
Sfäde 500
King 450
Koolon 400
Pökäle 350
ville 300
Capo 250
Spesiaali palkinnot
Saipa award taksit
Hullu ja Zattwy 400
95 mestari taksit
DarkWarjo 400
95 mestari mopot
Pökäle ja Ville
Saipa mopot
Sfäde ja grey 400
E. Lasken huomenna autot mestareiden osalta ja nehän ei tule tunnetusti myyntiin.
Pikainfo autoihin liittyen:
Saimme myös '09 VW Scirocco GT:n jumpattua valikoimaan mukaan. Pitäähän siellä sakemannikin olla kun eurokopeilla mennään!
Osat julki lähipäivinä lopullisten rakennusohjeiden yhteydessä.
// Niin, ameriikan lippuahan se tämä peli Focuksellekin tarjoaa. Mutta me tiedämme että se ei ole totta.
Olemme toki hereillä yleisen mielipiteen kanssa DLC-Focukseen liittyen nyt kun VW:kin saatiin lopulta tapeltua mukaan...
Ota nikde mazda nii saan abarthin :D
KingPlayer10 wrote: Hiljaa, minä sen olen jo miettinyt ihtelleni. Mielen sisäsesti jo hulli mulle sen myynyt.Sulle ole Hulli antanu muuta kun selkään
ariko wrote: *:P 157* EMMMä en nähnyt tuota viestiä tai siis, en näe vieläkään.. Mä ajan ne muut luokat ensin ja tulen sitten vasta lukemaan tuon viestin.. Kovasti saatan pettyä, kun minun Datsun ei ollutkaan tarpeeksi nopea..
joonas6 wrote: se matsta on miun!Hiljaa, minä sen olen jo miettinyt ihtelleni. Mielen sisäsesti jo hulli mulle sen myynyt.
se matsta on miun!
Siinä oiski mulle ens kaudelle auto, mähä ajoin Forssakolmosessakin RäXällä taksiluokkaa, tosin uuemmalla FC:llä.
Vithuko tää ei ala lataamaa tuota dlctä ku marketplacella on mut alkaa herjaa et cant download. FFFUUU. Saatais hyvä ultimate taksijoccismasiina tuosta mazdasta ku PI 201.
vaiski75 wrote: F-luokan DRAG Liiterböörtillä, Sfäde on sijalla 405.. EMM..*:P 157* EMM
HULLI !
HULLI !
HULLI !
Elikkä tänään aloitan noiden menneen kauden sijoitus bonusten merkkailun, käytettyjen laskun ja muut vähemmän mukavat pakolliset velvollisuudet. Autojen myynti ketju on tarkoitus päivittää ja huutokauppa aloittaa ensi kautta varten ensi maanantaina tuttuun tapaan.
^
Tuon takia vähän heikkoa minun pokerin peluut.
EMM
02:16.jotain. Ei hyvä.
!http://www.riemurasia.net/sarjakuvat/fingerpori/fpf491.png!
djrunkkari wrote: 02:14.166Vaivaiset 5sekuntia jäin :P PI 570
02:14.166