Forum - Recent Posts
Tänään alkaa Boardwalk Empire TV-sarja kakkosella klo 21.00
Kovasti olen odotellut tätä.
1920-luku,Atlantic City,Steve Buscemi pääosassa,Sopranos-tuottaja messissä ja ekan jakson ohjannut No LOL joku Scorsese!
Jos tämä on huono,niin mie mökötän sängyn alla pari vuotta.
Merkattu
Tuomo33 wrote: Mie epäilisin notta, käyttävät "hide my ip" tai vastaavaa ohjelmaa, josta saa valittua jenkiperäsen ip:n .. Ei ole sen arvoista, kun hidastaa yjteyttä aivan perkeleesti.Oon kokkeilu useita eri "US proxyja". Pääsen kyllä sivuille, kirjaudun sinne mun Twitter -käyttäjällä, mutta kun pitäisi huoneeseen joinata, niin siihen tulee vaan harmaa ruutu. Epäilisin että joku java tai flash -tuki puuttuu näistä.
Mie epäilisin notta, käyttävät "hide my ip" tai vastaavaa ohjelmaa, josta saa valittua jenkiperäsen ip:n .. Ei ole sen arvoista, kun hidastaa yjteyttä aivan perkeleesti.
Teriyaki-Cajun Kanaa! Ja on muuten tautisen hyvää. Resepti tulee jossain välissä :)
Eeei toimi mullakaan minkään proxyn tms. kautta.
Miten jotkut on saanu tän toimimaan? :o
Pitääkö olla joku kutsu tai jotain? Mistä tälläsen saa? :D
Ois kiva päästä soittelemaan taas :)
Päivitetty!
-Sport Driveline 100€
Takasiipi poistettu tallin perukoille!
PI:200
Löyty hokkenheimiltä kiva uus kisa pätkä, voisin sen joskus potalle näyttää.
Migreeni kohtaus heti aamusta. Ihunaa.
EMM
Ostin aamukohmelos telkkarin !
EMM
Boksiin pelaan hokii !
Heräsin viijjeltä.
Onneksi tuli ÄnHooÄllää.
Mudinski wrote: Ny alkaa Turntablessa pyöriin levyt ! Teretulemast nääs vaan sin sit !Mite helvetis se toimii sulla??
Juuri kodiuduttu mätkimis_reissulta. Vituttaa. Kävi huonoa tuuria lohkojen suhteen. Sain ikävästi kotimaisia top seedattuja jannuja samoihin karkeloihin (= Suamen parhaimmisto). 4 matsia taisin hävitä, mutta yhden sentään voitin. Harmittaa silti.
Nyt unta kuuppaan ..ehkä.
!http://eng.tekkenpedia.com/wiki/images/thumb/8/89/Roger_Jr._-_CG_Art_Image_-_Tekken_6_Bloodline_Rebellion.jpg/200px-Roger_Jr._-_CG_Art_Image_-_Tekken_6_Bloodline_Rebellion.jpg!
Ny alkaa Turntablessa pyöriin levyt ! Teretulemast nääs vaan sin sit !
Minipizza ja rypäleitä. Perus yöateria :D
Ja hyvvää on
joonas6 wrote: Eikä kö nyo Schimanski ja Nikde siellä tais eniten huutoo siellä viimosessa mutkasa. Kuuliko.Aaa joo se pileuppi aattelinki jo et enkai mä nurmikolle menosta hirveesti huutele :D
Kello on yks, nukkumaan sieltä.
Juu miullakkiin on Street gummit ja ne on 185 leveet