Forum - Recent Posts

Schimanski76

Schimanski76 15.01.2012 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Tänään alkaa Boardwalk Empire TV-sarja kakkosella klo 21.00 Kovasti olen odotellut tätä. 1920-luku,Atlantic City,Steve Buscemi pääosassa,Sopranos-tuottaja messissä ja ekan jakson ohjannut No LOL joku Scorsese! Jos tämä on huono,niin mie mökötän sängyn alla pari vuotta.
hulluseon

hulluseon 15.01.2012 in FRC | Jokkisauton päivitys - kausi 1

Merkattu
Pottae

Pottae 15.01.2012 in Turntable.fm

Tuomo33 wrote: Mie epäilisin notta, käyttävät "hide my ip" tai vastaavaa ohjelmaa, josta saa valittua jenkiperäsen ip:n .. Ei ole sen arvoista, kun hidastaa yjteyttä aivan perkeleesti.
Oon kokkeilu useita eri "US proxyja". Pääsen kyllä sivuille, kirjaudun sinne mun Twitter -käyttäjällä, mutta kun pitäisi huoneeseen joinata, niin siihen tulee vaan harmaa ruutu. Epäilisin että joku java tai flash -tuki puuttuu näistä.
Tuomo33

Tuomo33 15.01.2012 in Turntable.fm

Mie epäilisin notta, käyttävät "hide my ip" tai vastaavaa ohjelmaa, josta saa valittua jenkiperäsen ip:n .. Ei ole sen arvoista, kun hidastaa yjteyttä aivan perkeleesti.
villek00

villek00 15.01.2012 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Teriyaki-Cajun Kanaa! Ja on muuten tautisen hyvää. Resepti tulee jossain välissä :)
Pottae

Pottae 15.01.2012 in Turntable.fm

Eeei toimi mullakaan minkään proxyn tms. kautta.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 15.01.2012 in Turntable.fm

Miten jotkut on saanu tän toimimaan? :o Pitääkö olla joku kutsu tai jotain? Mistä tälläsen saa? :D Ois kiva päästä soittelemaan taas :)
zattwy

zattwy 15.01.2012 in FRC | Jokkisauton päivitys - kausi 1

Päivitetty! -Sport Driveline 100€ Takasiipi poistettu tallin perukoille! PI:200
Jupe San

Jupe San 15.01.2012 in FTSC - Kokkeilaan uudestaan!

Löyty hokkenheimiltä kiva uus kisa pätkä, voisin sen joskus potalle näyttää.
hulluseon

hulluseon 15.01.2012 in Ei mulla muuta

Migreeni kohtaus heti aamusta. Ihunaa. EMM
qwertydq

qwertydq 15.01.2012 in Ei mulla muuta

Ostin aamukohmelos telkkarin ! EMM
TehBigBunny

TehBigBunny 15.01.2012 in Yleinen happines topic

Boksiin pelaan hokii !
TehBigBunny

TehBigBunny 15.01.2012 in PPPP

Heräsin viijjeltä. Onneksi tuli ÄnHooÄllää.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 15.01.2012 in PPPP

Mudinski wrote: Ny alkaa Turntablessa pyöriin levyt ! Teretulemast nääs vaan sin sit !
Mite helvetis se toimii sulla??
Pottae

Pottae 15.01.2012 in PPPP

Juuri kodiuduttu mätkimis_reissulta. Vituttaa. Kävi huonoa tuuria lohkojen suhteen. Sain ikävästi kotimaisia top seedattuja jannuja samoihin karkeloihin (= Suamen parhaimmisto). 4 matsia taisin hävitä, mutta yhden sentään voitin. Harmittaa silti. Nyt unta kuuppaan ..ehkä. !http://eng.tekkenpedia.com/wiki/images/thumb/8/89/Roger_Jr._-_CG_Art_Image_-_Tekken_6_Bloodline_Rebellion.jpg/200px-Roger_Jr._-_CG_Art_Image_-_Tekken_6_Bloodline_Rebellion.jpg!
Mudinski

Mudinski 15.01.2012 in PPPP

Ny alkaa Turntablessa pyöriin levyt ! Teretulemast nääs vaan sin sit !
MehuSukka

MehuSukka 15.01.2012 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Minipizza ja rypäleitä. Perus yöateria :D Ja hyvvää on
MehuSukka

MehuSukka 15.01.2012 in FRC | JOKKIS Kisaraportit

joonas6 wrote: Eikä kö nyo Schimanski ja Nikde siellä tais eniten huutoo siellä viimosessa mutkasa. Kuuliko.
Aaa joo se pileuppi aattelinki jo et enkai mä nurmikolle menosta hirveesti huutele :D
Mace

Mace 15.01.2012 in PPPP

Kello on yks, nukkumaan sieltä.
joonas6

joonas6 15.01.2012 in Forza 4 JOKKIS KAUSI 2

Juu miullakkiin on Street gummit ja ne on 185 leveet