Forum - Recent Posts
Ennen pyrittiin kohti puskaa, kunnes tuli 90-luku ja sitten se on ollut vain pesä..
Katala salajuoni on taas tässä taustalla, luulen mä..
Jos tulee Bataan yhdestä suunnasta, niin se huomattavasti oikeampi saattaa odottaa kulman takana ja se pitää muistaa aina!
Mä olen yhden tuhannen kertaa miettinyt, kun en ole ymmärtänyt tilaisuuden tullen heittää hanskoja nurkkaan tai sitten uskonut kun hanskat on tullut vasten kasvoja..
Tiivistettynä:
Elämä ei kaadu noihin sydeemeihin, vaikkakin se siltä tuntuu..
Eteenpäin ja muistetaan aina olla kohteliaita, vaikkakin se Berkele siellä takana sanoo omia tarinoita..
Sori.. Mä oon taas känässä..
^ Laittakaa linkkiä privana jos jostain nappaatte sen. Itellä nyt on vain pari sivua mitä kyttään.
Hymijöt on ihan käteviä, ko niillä voi viestittää vitsaileeko, onko ironinen yms. =)
Tulee muuten väärinkäsityksiä aikas helposti. =P
Kirveksen iloksi vielä. =D
ps. tytöt on hassuij.
Vain maksullisia.
Uus sivu
Eipä saa kuvia pelistä ulos. Sen verran kun miekii tätä pelaan...
Nam nam
// mistäs sen näkis??
Pari tuntia Top Gearin joulu-spessuun. Nam nam.
Possut....slurps
Itse en odota mitää.. mitä surkeampia autoja, sen vähemmästä jään paitsi.
^hmm.. E34 M5 ja Porschet olis kiva...^
Nikde tahtoo FD2:sen, missä se viipyy... :(
Pytzi wrote: OPC Sami tahtoo myös ooppeleita !I FIX TOO!!
Tilattu PC:lle
Tuli tämäkin vihdoin ostettua X360:lle, juuri nyt asentumassa kovalevylle. Vähän on aiemmin tullut kokeiltua PC:llä, mutta se on vain ollut semmoista yleistä häroilyä. 42" televisio ja laadukkaat studio kuulokkeet niin alkaa se fiilis varmaan olemaan jo melkonen.
Pytzi wrote: Pytzi tahtoo ooppeleita !I FIX!
kansa tahtoo ooppeleita !
Eka päkki, josta en hanki yhtäkään autoa. Ei vain ollut yhtään kiinnostavaa. Seuraavaa sitten odotellessa ( tai jos niitä ratoja...).
RaabForRehab wrote: Impala ja RS5 menee hankintaan. Muut on kakkaa.Mitä, eikö Talbot Horizon kiihota?
Impala ja RS5 menee hankintaan. Muut on kakkaa.
Fiiu on kyllä jotain ihan karseeta, kaikista kulmista tarkasteltuna. Mutta siitähän Petu tykkää!