Forum - Recent Posts
Kämppis tuli kotio. Juatiin tässä pieni känni.
jee kesti puoltuntia ajaa 5 kilometrin matka, kun oli niitä puita kaatunut teille, niin piti käydä siinä antikkalan luona ajelemassa saitsiijinkijä, ja voi helvattu eikö siellä ollunna kaikki kuopion volvo sunnuntai ajeliat jotka körötti 5KM/H vauhtia. No eihän se mittään löysin sieltä asutus alueelta pois ja takasin kallan tielle niin 200M ja tie uudestaan poikki, ja eiku kettulan lahden ympäri ajo.
Mutta jollain oli ollunna vielä huonompi tuuri siinä ol nimittäin joku volswaageni, suatto olla vento tai golfi oli sen verta solmussa ku ol puu käänynnä päälle. Joo ei miulla muuta, lopetan tämän tarinoinnin tähän justiisa juu.
Taitaapi olla eka päkki mikä tulee hankittua ja nimenomaan tuon Fiiun takia! Ja kieltämättä tuo Impala on myös jollain perverssillä tavalla kiehtova...
Sähkö katkos on sikavilttujee.
Latetzki wrote: http://jalopnik.com/5871277/forza-4-january-jalopnik-dlc-pack-this-is-it Eipä ollu nytkään sellasta autoa että pakko ois saada.RS5 taikka Civic on ilmaisautoja.. luulisin. Täytyy kyllä sanoa että Fiat Coupe tuli 100% puun takaa.
http://jalopnik.com/5871277/forza-4-january-jalopnik-dlc-pack-this-is-it
Eipä ollu nytkään sellasta autoa että pakko ois saada.
Hulluu mättöö. Ei voe muuta sannoo..
Ookkei. Eli ny ois tähtäimessä järkkäri joka hoitaa homman kotiin. Silmään pamahti
"Canon EOS 60D":http://www.canon.fi/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_SLR/EOS_60D/
onko 650€ arvonen vai onko toi kasa romua?
Tietenkin siihen tulisi pieni putki mukana siihen 650€ hintaan :)
Driver181 wrote: Meillä e oo sähköä jeejee Ei vilttu pääse pelaa mw fuuuuuEi sitä mw:tä tarvi pelatakkaa. Mukava yö pyöräily on mukavaa :)
Meillä e oo sähköä jeejee Ei vilttu pääse pelaa mw fuuuuu
No voi harmi. Jakseluja räyhämiehelle! Uutta matoa koukkuu ;)
Voi vilttujen viltut ku tänne tanan karhunkoloon saa ees yhtä viltun mokkulaa toimimaan... DNA:lta tuli aluks se 6 megaa mutta nyt 2G verkkoa pukka ja n. 0,10 megaa.... voi vetin vetin vetti....
kivoja nää pisteet...
En mä ny tosissaa ollu lähtemässä kaupungille :D
Mä elän elämää ja jos asiat lähtee siihen suuntaa nii sitte mennää mukana :D
Ei nyt heti ensimmäisnä kannata mitään uusia matoja laitella koukkuun. Kirveen neuvo hyvä, mutta tietyssä määreessä. Kannattaa nauttia siitä sinkkuudesta ja vapaudestakin aina välillä. Ittellä ollu aina parisuhteiden välissä jonkun aikaa omaa aikaa ja se on aika virkistävää..
No mä jatkan matkaa :)
Naisia tulee naisia menee ja rayha mees nappaa jonkun siitä lopullisesti.
No nyt on ainakin aikaa tehä jotai muuta kivaa :D
Rayha300 wrote: Eniten ketuttaa etten voinu asialle tehdä mitää, ku ei vastakkainen puoli kuunnellu. Kaikkein huvittavinta on eron syy: Liian pitkä välimatka ja se ettei hänellä ollu aikaa mulle "muka". Mun mielest n. 20 tuntii per viikko yhdessä oloo on tarpeeks. Mie en jättäny häntä vaa hän jätti mut. Jos hän kuitenki vaihtaa mieltään nii kerran voin vielä kokeilla. No kokemuksen rikkaampana rayhamies lähtee kylille tsiigailee mitä on tarjolla. (Taidan mennä lähimpään kaupunkii, ku ei tääl tuppu kyläs oo ketää)No jos ei muka aikaa ole niin ei se sinusta niin paljoa varmasti välittänytkään, välimatkakaan nyt varsinaisesti mikään este minusta ole, nykyään ainakaan.
Eniten ketuttaa etten voinu asialle tehdä mitää, ku ei vastakkainen puoli kuunnellu.
Kaikkein huvittavinta on eron syy:
Liian pitkä välimatka ja se ettei hänellä ollu aikaa mulle "muka". Mun mielest n. 20 tuntii per viikko yhdessä oloo on tarpeeks. Mie en jättäny häntä vaa hän jätti mut. Jos hän kuitenki vaihtaa mieltään nii kerran voin vielä kokeilla.
No kokemuksen rikkaampana rayhamies lähtee kylille tsiigailee mitä on tarjolla. (Taidan mennä lähimpään kaupunkii, ku ei tääl tuppu kyläs oo ketää)
Raakaa... mut kirves on kyl oikees...
Rayha300 wrote: Nyyh :'( Nyt se sitte tuli viralliseksi minunki tietoon. Olen taas sinkkuUutta matoo koukkuun vaa... ei ehkä piristä hirveesti mut sellast se vaa välillä on.
Nyyh :'(
Nyt se sitte tuli viralliseksi minunki tietoon.