Forum - Recent Posts

Schimanski76

Schimanski76 25.12.2011 in Ei mulla muuta

vaiski75 wrote: BILEET! EMM..
Miffä??? EMM
vaiski75

vaiski75 25.12.2011 in Ei mulla muuta

Eikun mä taas kuvittelin ääneen, sori.. ^Menen pesemään hampaita..^ EMM..
vaiski75

BILEET! EMM..
RaabForRehab

RaabForRehab 25.12.2011 in Yleinen v*tutus topic

Macela94 wrote: Vaikka kenen, ja Forzaa että Bäfä kolmosta... jos sen ostan. Jännästi peukkuja sun kommentis. ;)
Hain kyllä vastalausetta tolle pleikan communitylle. Sitä ne ihmeeset varmaan on peukaloinu..
Pure Black40

Pure Black40 25.12.2011 in Yleinen v*tutus topic

Se kaikkein ärsyttävin juttu tässä vaan on se että ite pääsee boxille vasta viikon päästä. :D
Finski fani

Finski fani 25.12.2011 in Yleinen v*tutus topic

-Onnistuuko se niin, notta vaihat Xbox.com:n kautta vaikka tagiin linkitetyn sähköpostiosotteen tai/ja salasanan. Pitäskö sillon Boxilla tehä jotain osote-päivityksiä tai jtn.?- Aa, olitkin sen jo tuola ylempänä tehnykin...
Pure Black40

Finski fani wrote: Etkö sää voi soittaa niille, notta ei käytä niitä pisteitä. Eihän sillä nyt mitään väliä ole jos tag:iä käyttää, kuhan ei perseile...
Nou puhelinnumero, eikä äitikään näytä välittävän asiasta. Noh, nyt on tuo edittihomma tehty niin katotaan ny... // Niin ja ei sekään 100% varmaa ole että profiili on oikeissa käsissä...
Finski fani

Finski fani 25.12.2011 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Ei meitin perheessä ollu kinkkua pöydässä lainkaan tänä vuonna. Syötiin kalkkunaa.
Finski fani

Finski fani 25.12.2011 in Yleinen v*tutus topic

Pure Black40 wrote: Last online 41 min ago... Jos 'minua' vielä näkyy onlinessa niin pommittakaa saatana partyinveillä ja spämmeillä niin lopettais saatana... Ite kun tosiaan pääsen kotia vasta ensi vuoden puolella. Tod. näk. serkun poikaystävä pelaamassa siellä, msp:t on onneksi vielä tallella.
Etkö sää voi soittaa niille, notta ei käytä niitä pisteitä. Eihän sillä nyt mitään väliä ole jos tag:iä käyttää, kuhan ei perseile...
Pure Black40

Pure Black40 wrote: Pieni WTF-momentti nyt käynnissä... Tossa veljen boksilta vilkasin omaa profiilia, ja siellähän lukee "last online 16 hours ago", ja F1 2011 kuvakkeet ym. näkyy siinä, elikkä ei ole xbox.cominkaan online tämä... Tilanteen omituiseksi tekee se, että ite olen ollut viimeksi boksilla 20. päivä. Ja telkun ja boksin töpselit oli lähtiessä otettu pois seinästä, eli joku on oikeasti yrittänyt pelata... Joulun rauhaa ja vilttu.
-Last online 41 min ago... Jos 'minua' vielä näkyy onlinessa niin pommittakaa saatana partyinveillä- -ja spämmeillä niin lopettais saatana... Ite kun tosiaan pääsen kotia vasta ensi vuoden puolella.- -Tod. näk. serkun poikaystävä pelaamassa siellä, msp:t on onneksi vielä tallella.- Nyt on nykyinenkin boksi siirretty 'Konsolit, jotka edellyttävät salasanaa kirjauduttaessa' ja Live ID salasana vaihdettu... Katotaan miten tilanne edistyy...
vaiski75

vaiski75 25.12.2011 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Nyt on Joulu, vink vink.. Yhtään ei pistellä Murkkuja kitusiin, Possua tungetaan kaikessa muodossa ja jotain lisukkeita päälle.. Hmmm. Voisikohan tuota Possua dipata suklaakastikkeessa? PS. Ihan Skimmylle tiedoksi, että lisukkeet eivät tarkoita kaikkia nesteitä mitä löytyy pöydästä ja kaapista..
Finski fani

Finski fani 25.12.2011 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

!http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/156442/156442,1217601210,9/stock-photo-tropical-giant-ant-15604789.jpg! Söin tuommoisen jättiläismurkun, suklaalla oli kuorrutettu. Ihan hauskan makunen. Porukoille ostin pienen kupillisen lahjaksi. Ne ei oo vielä uskaltana, mutta kai ne jossain vaiheessa ne syöpi. Parast ois!
vaiski75

Enemmän pitää vahtia Mini-Meetä ja sen tekemisiä.. Saitana, sanovat.. Varsin nokkela ja oivaltava on pieni mies, kuten äskön sain huomata: Otetaan tyhjä talouspaperirulla, laitetaan toiseen päähän iso ilmapallo ja teipataan se siihen rullaan hyvin kiinni. Awot, kaikki vielä mukana? Tiputetaan sinne putkeen Geomac-kuula, vedetään se taaksepäin sen ilmapallon sisällä ja tähdätään.. Ymmärrän kyllä että hyvä tarkoitus oli ampua siihen Lego rakennelmaan, saaden mahdollisimman paljon tuhoa aikaiseksi.. .. Mutta.. Äskön kaivoin sen kuulan seinästä irti, puukolla.. Sanovat.. EMM..
KKNGS

KKNGS 25.12.2011 in Drifting seuraa?

Pytzi wrote: juu skimmy tulee driftaan sun kans all day all night
Vaikka vähän alkomahoolin alaisena on...
Pytzi

Pytzi 25.12.2011 in Drifting seuraa?

Schimanski76 wrote: Täältähän niitä pelikavereita löytää kivasti. Tervetuloa porukkaan.
juu skimmy tulee driftaan sun kans all day all night
Schimanski76

Schimanski76 25.12.2011 in Drifting seuraa?

jarre 78 wrote: morjens livessä ei ole vielä paljoa kavereita jotka pelailee forza 4. joten saa kutsua perustin tallin Iron club joka myös toimii tietokoneel 5laps.com. tuohon talliin myös kuulun itse. mutta driftaus siellä ei 5lapsissa onnistu. forza 4 livessä ajan vaan driftiä
Täältähän niitä pelikavereita löytää kivasti. Tervetuloa porukkaan.
jarre 78

jarre 78 25.12.2011 in Drifting seuraa?

morjens livessä ei ole vielä paljoa kavereita jotka pelailee forza 4. joten saa kutsua perustin tallin Iron club joka myös toimii tietokoneel 5laps.com. tuohon talliin myös kuulun itse. mutta driftaus siellä ei 5lapsissa onnistu. forza 4 livessä ajan vaan driftiä
Schimanski76

Schimanski76 25.12.2011 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

hulluseon wrote: Ei vielä, ehkäpä myöhemmin. Raportoin sitten oliko sopivan rapsakka...
Elä raportoi tässä topikissa,jos saan pyytää. Tortturaportit Banin tai Kajaaniin rofiiliin,kiitos.
hulluseon

hulluseon 25.12.2011 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Ei vielä, ehkäpä myöhemmin. Raportoin sitten oliko sopivan rapsakka...
Schimanski76

Schimanski76 25.12.2011 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

hulluseon wrote: Eikö edes torttua?
Houzuizzas on savolainen kiaro torttu.