Forum - Recent Posts
no nyt kun toi rbr toimii niin pitihän sitä koittaa jos sattuisi toi poksin logitech drive fx ratti toimisi ja toimihan se. nyt on se propleema että tietokone tunnista polkimet vain yhdeksi y akseliksi, eli ne ovat käytönnössä samaa nappulaa. Jos joku tietää niin auttaa.
Forzaa kokeiltu Kinectillä. Ei ole hyvä tämä.
Ei mulla muuta.
KingPlayer10 wrote: Hail Pytzitehernujokaeiosaaasentaarichardburnsrallia... Ei ole muuta Eiku ompas *PYTZI JOS NÄÄT TÄN NII HANKI AIVOT!*"The most disliked comment." Ei mulla mittää muuta
Valot vilkkuu..
EMM..
Kannatti ostaa pikkujäbälle Stigan rattikelkka, kun lumesta ei ole tietoakaan ja viime yön ylin lämpötila Tampereella oli ollut jouluiset +7,4 astetta.
Niin, olipa pieni yllätys, kun silmäilin Stigan mukana tullutta ohjelappusta: suositeltu alaikäraja 7 vuotta!!! Kyllä on mennyt holhouksen puolelle, jos ei alle kouluikäisenä paranisi kelkkailla.
djrunkkari wrote: naiset on perseestäTaasko on runkkis jääny iliman mithään? Taianpa mennä vaklaamaan sitä facebookista.
naiset on perseestä
Voi perkele ku osaa väsyttää. Autonrattiin ja kohti tamperetta, ei sitten huvita yhtään.
El PiNk DeViL wrote: Hei immeiset! Auttakaa ellikkää. Kertokaa jotain hyviä kauhu - tai komedialeffoja jonka katson keskiviikkona naisseurassa ;) Mielellään joku kohtalaisen uus leffa, mutta ois hyvä jos löytyis fintvstä..Jos Braindead löytyisi niin olisi legenda. Tosin 20 vuotta vanha...
Turponekro ja Juudas Praist.
PetuK wrote: :-? Olisko toi Caligula mitään..? ;)Ei. :D
El PiNk DeViL wrote: Hei immeiset! Auttakaa ellikkää. Kertokaa jotain hyviä kauhu - tai komedialeffoja jonka katson keskiviikkona naisseurassa ;) Mielellään joku kohtalaisen uus leffa, mutta ois hyvä jos löytyis fintvstä..:-? Olisko toi Caligula mitään..? ;)
hulluseon wrote: Semmonen vilmi kun Sfäde, Skimmy, Hulli ja Bani kuukauden selvänä. Ollenkaan ole kyllä nättiä katottavaa se. Hirveää on meno ja kiukkusia ukkoja täynnä. Toinen ehtokas Kuka joi Loheksen ja Zattwyn Jallut? Soon kanssa ihan hirviä vilmi.Myöskin "Soraa, soraa, enemmän soraa!" on kauhia filimi !
El PiNk DeViL wrote: Hei immeiset! Auttakaa ellikkää. Kertokaa jotain hyviä kauhu - tai komedialeffoja jonka katson keskiviikkona naisseurassa ;) Mielellään joku kohtalaisen uus leffa, mutta ois hyvä jos löytyis fintvstä..Semmonen vilmi kun Sfäde, Skimmy, Hulli ja Bani kuukauden selvänä. Ollenkaan ole kyllä nättiä katottavaa se. Hirveää on meno ja kiukkusia ukkoja täynnä. Toinen ehtokas Kuka joi Loheksen ja Zattwyn Jallut? Soon kanssa ihan hirviä vilmi.
KingPlayer10 wrote: Hail Pytzitehernujokaeiosaaasentaarichardburnsrallia... Ei ole muuta Eiku ompas *PYTZI JOS NÄÄT TÄN NII HANKI AIVOT!*Ahaa! Ei ollu emm! Himmeli letkua kehii!! Ja anna vielä toistekki......... *E M M*
http://www.youtube.com/watch?v=xbz-_CF8zHE
Hail Pytzitehernujokaeiosaaasentaarichardburnsrallia...
Ei ole muuta
Eiku ompas
*PYTZI JOS NÄÄT TÄN NII HANKI AIVOT!*
Mä kävin mun naisseuran kaa kattoo Scre4m:in. Ei ollut hyvä se idea että pidän kädestä :(
Huomasin että pienessä nuoressa naispuolisen henkilön kädessä on pelokkaana tosi paljon voimaa.
Hei immeiset!
Auttakaa ellikkää. Kertokaa jotain hyviä kauhu - tai komedialeffoja jonka katson keskiviikkona naisseurassa ;)
Mielellään joku kohtalaisen uus leffa, mutta ois hyvä jos löytyis fintvstä..
Tässä nyt tunti autettu pytziä saamaan rbr toimiin...
Täs ois muutama lainaus pytziltä:
"Mistä ton utorrentin voi ladata"?
"kummasta downloadista mää painan kun tos on kaks samaa?"
"Mul ei oo WinRaria"
"Mul ei oo painttia koneella"
"Mihin mä tallensin sen jutun minkä mä äsken latasin, räyhä?"
Ja sitten jouluna kävi näin:
Pytzi tuli skypeen ja melkein itkuisella äänellä sanoi:
*MIKS MÄ EN SAANU PITKIÄ KALSAREITA!?*
tää ei ehkä kuulu tänne, mut täältä tää nähään...
^ja kyllä mua vähä vituttaa^
Muilla on program files, Pytzillä on program fails...