Forum - Recent Posts

Pytzi

Pytzi 26.12.2011 in 0ngelmaa

no nyt kun toi rbr toimii niin pitihän sitä koittaa jos sattuisi toi poksin logitech drive fx ratti toimisi ja toimihan se. nyt on se propleema että tietokone tunnista polkimet vain yhdeksi y akseliksi, eli ne ovat käytönnössä samaa nappulaa. Jos joku tietää niin auttaa.
RaabForRehab

RaabForRehab 26.12.2011 in Ei mulla muuta

Forzaa kokeiltu Kinectillä. Ei ole hyvä tämä. Ei mulla muuta.
KKNGS

KKNGS 26.12.2011 in Ei mulla muuta

KingPlayer10 wrote: Hail Pytzitehernujokaeiosaaasentaarichardburnsrallia... Ei ole muuta Eiku ompas *PYTZI JOS NÄÄT TÄN NII HANKI AIVOT!*
"The most disliked comment." Ei mulla mittää muuta
vaiski75

vaiski75 26.12.2011 in Ei mulla muuta

Valot vilkkuu.. EMM..
TeroKortelainen

TeroKortelainen 26.12.2011 in Yleinen v*tutus topic

Kannatti ostaa pikkujäbälle Stigan rattikelkka, kun lumesta ei ole tietoakaan ja viime yön ylin lämpötila Tampereella oli ollut jouluiset +7,4 astetta. Niin, olipa pieni yllätys, kun silmäilin Stigan mukana tullutta ohjelappusta: suositeltu alaikäraja 7 vuotta!!! Kyllä on mennyt holhouksen puolelle, jos ei alle kouluikäisenä paranisi kelkkailla.
RaabForRehab

RaabForRehab 26.12.2011 in Yleinen Naisystävä Topic

djrunkkari wrote: naiset on perseestä
Taasko on runkkis jääny iliman mithään? Taianpa mennä vaklaamaan sitä facebookista.
djrunkkari

djrunkkari 26.12.2011 in Yleinen Naisystävä Topic

naiset on perseestä
Zolvi

Zolvi 26.12.2011 in Yleinen v*tutus topic

Voi perkele ku osaa väsyttää. Autonrattiin ja kohti tamperetta, ei sitten huvita yhtään.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 26.12.2011 in PPPP

El PiNk DeViL wrote: Hei immeiset! Auttakaa ellikkää. Kertokaa jotain hyviä kauhu - tai komedialeffoja jonka katson keskiviikkona naisseurassa ;) Mielellään joku kohtalaisen uus leffa, mutta ois hyvä jos löytyis fintvstä..
Jos Braindead löytyisi niin olisi legenda. Tosin 20 vuotta vanha...
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 26.12.2011 in Nyt soi?

Turponekro ja Juudas Praist.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 26.12.2011 in PPPP

PetuK wrote: :-? Olisko toi Caligula mitään..? ;)
Ei. :D
PetuK

PetuK 26.12.2011 in PPPP

El PiNk DeViL wrote: Hei immeiset! Auttakaa ellikkää. Kertokaa jotain hyviä kauhu - tai komedialeffoja jonka katson keskiviikkona naisseurassa ;) Mielellään joku kohtalaisen uus leffa, mutta ois hyvä jos löytyis fintvstä..
:-? Olisko toi Caligula mitään..? ;)
Mudinski

Mudinski 26.12.2011 in PPPP

hulluseon wrote: Semmonen vilmi kun Sfäde, Skimmy, Hulli ja Bani kuukauden selvänä. Ollenkaan ole kyllä nättiä katottavaa se. Hirveää on meno ja kiukkusia ukkoja täynnä. Toinen ehtokas Kuka joi Loheksen ja Zattwyn Jallut? Soon kanssa ihan hirviä vilmi.
Myöskin "Soraa, soraa, enemmän soraa!" on kauhia filimi !
hulluseon

hulluseon 26.12.2011 in PPPP

Semmonen vilmi kun Sfäde, Skimmy, Hulli ja Bani kuukauden selvänä. Ollenkaan ole kyllä nättiä katottavaa se. Hirveää on meno ja kiukkusia ukkoja täynnä. Toinen ehtokas Kuka joi Loheksen ja Zattwyn Jallut? Soon kanssa ihan hirviä vilmi.
Driver181

Driver181 26.12.2011 in Ei mulla muuta

KingPlayer10 wrote: Hail Pytzitehernujokaeiosaaasentaarichardburnsrallia... Ei ole muuta Eiku ompas *PYTZI JOS NÄÄT TÄN NII HANKI AIVOT!*
Ahaa! Ei ollu emm! Himmeli letkua kehii!! Ja anna vielä toistekki......... *E M M*
Aaperi001

Aaperi001 26.12.2011 in Oma kulkineesi

http://www.youtube.com/watch?v=xbz-_CF8zHE
KKNGS

KKNGS 25.12.2011 in Ei mulla muuta

Hail Pytzitehernujokaeiosaaasentaarichardburnsrallia... Ei ole muuta Eiku ompas *PYTZI JOS NÄÄT TÄN NII HANKI AIVOT!*
RauhaMees

RauhaMees 25.12.2011 in PPPP

Mä kävin mun naisseuran kaa kattoo Scre4m:in. Ei ollut hyvä se idea että pidän kädestä :( Huomasin että pienessä nuoressa naispuolisen henkilön kädessä on pelokkaana tosi paljon voimaa.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 25.12.2011 in PPPP

Hei immeiset! Auttakaa ellikkää. Kertokaa jotain hyviä kauhu - tai komedialeffoja jonka katson keskiviikkona naisseurassa ;) Mielellään joku kohtalaisen uus leffa, mutta ois hyvä jos löytyis fintvstä..
KKNGS

KKNGS 25.12.2011 in Yleinen v*tutus topic

Tässä nyt tunti autettu pytziä saamaan rbr toimiin... Täs ois muutama lainaus pytziltä: "Mistä ton utorrentin voi ladata"? "kummasta downloadista mää painan kun tos on kaks samaa?" "Mul ei oo WinRaria" "Mul ei oo painttia koneella" "Mihin mä tallensin sen jutun minkä mä äsken latasin, räyhä?" Ja sitten jouluna kävi näin: Pytzi tuli skypeen ja melkein itkuisella äänellä sanoi: *MIKS MÄ EN SAANU PITKIÄ KALSAREITA!?* tää ei ehkä kuulu tänne, mut täältä tää nähään... ^ja kyllä mua vähä vituttaa^ Muilla on program files, Pytzillä on program fails...