Forum - Recent Posts
Että ku haluaisin osata ton 3D-mallinnuksen hyvin, kai se koulussa meillä tulee jotenki sitte ens vuonna..
Päätimpä testata tota Sketchuppia, mutta eihän tosta tullu helvettiäkään, sekane räpellys jo tähän asti. Preludelta ton pitäis näyttää...
!http://farm8.staticflickr.com/7167/6525540459_6a140234fe_b.jpg!
Se mitä 3ds maxia koitin nii, joko toi Primera oli helpompi, taikka 3ds max on helpompi.
iMakau wrote: Vaikeinta on päättää kuka suostuu ajamaan Turkuuseen ja takas.Petu, Rintala, kaijanen tai Jusba voi kuulemma teitä kuskata. Lupasivat. ^Ehkä hipsii piiloon hän^
Gambiina... tuo väkivaltainen juoma.
Mudinski wrote: Mitenkäs on... Meneekö Jekku kurkusta alas itsenäisenä vai vaatiiko jotakin lantrinkia kanssa ? Ja jos lantringin kanssa, niin mitä on tämä lantrinki teillä ? Perus Jekkubattery ja Jekkukola linja ?Jekku ei mitään lantrinkia tarvi, sillä se on aivan taivaallisen hyvää. Ennemmin lantraa Jekulla Batteryä kuin Batteryllä Jekkua. Ainakin baarien Jekkupattereissa on mun mielestä liikaa Batteryä ja maistuu ihan pelkälle sokerille, koska Jekku on muutenkin vähän makean makuista mun mielestä.
Mudinski wrote: grömh... Kuitenkin maissa olisi paremmat puoliskot "haistaneet" tämän :)Aika huono saalis, jos vielä seuraavanakin iltana haisee ;) Itellä ois kans laivareissu kaveriporukan kera 29. päivä tiedossa. Vaikeinta on päättää kuka suostuu ajamaan Turkuuseen ja takas. Joutuu katkasemaan hyvän putken just ennen UV:ta :D
iMakau wrote: Teillähän kusi homma heti alkuun. Laivalla kun ollaan, eikö koko homman nimi ole, ettei kuulu omaan hyttiin edes joutua. Ainakaan yksin ;)grömh... Kuitenkin maissa olisi paremmat puoliskot "haistaneet" tämän :)
Mudinski wrote: Muistuu niin hyvin mieleen yksi laivareissu... Sanoin viellä kaverilleni että "sillä tapaa otetaan että jokainen pääsee omin voimin hyttiin".Teillähän kusi homma heti alkuun. Laivalla kun ollaan, eikö koko homman nimi ole, ettei kuulu omaan hyttiin edes joutua. Ainakaan yksin ;)
Söin niin pirusti että vyö ratkiaa.
EM.... Eihän tämä ookkaa se Ei mulla kellekkään mitään muuta ketju.
Finski fani wrote: Baarit laivoilla on ihan pirun kalliita.Se vaan tuntuu persaukisista siltä. Siks mie en sinne menekkään :(
Laivalla pitää joko mennä buffettiin ja henkailla sielä ties kuin kauan tai just tax-freestaä osta juamat. Baarit laivoilla on ihan pirun kalliita.
Muistuu niin hyvin mieleen yksi laivareissu... Sanoin viellä kaverilleni että "sillä tapaa otetaan että jokainen pääsee omin voimin hyttiin". Noh... Laivaan astuttiin klo 18.00 pienissä sievissä jo, ja samantien tax-free mestaan hakemaan lisää ilolientä näin alkuun... Muutamat hytissä ja sitten baariin. Siinä 19.00 aikaan kaveri oksentaa baarin sohvalle ja me kannettiin se hyttiin... Kehtaskin viellä sanoa että oli muuten hauskaa niin kauan kunnes vintti pimeni...
Se on kans sellaista tuo laivalla ryypiskely että rahaa saa meneen kaiken mitä lompakosta löytyy...
Finski fani wrote: Kannattaa opetella omat rajansa. Enkä minä ainakaan alkais häirittee omia isovanhempia missään humalatilassa... =)Näin on, eikä sitä kyllä kehtaiskaan... Ku yritti vanhenmiltakin salata tommoset ylilyönnit..
Kannattaa opetella omat rajansa. Enkä minä ainakaan alkais häirittee omia isovanhempia missään humalatilassa... =)
Kaveri (192 cm 100kg 17v) veti ekan kerran kännit ja saatiin nauraa, kun otti 9 tölkkiä pirkan kolmos-olutta ja ambulanssilla peijakseen, kun ei saanut sen isovanhemmatkaa sitä kotii.
Sitten sen isovanhempien volvosta loppu akku ja työnnettii se K-kaupan parkkipaikalle.
:)
Mikä ilta.
Ja sitten piilotettii sen loput kaljat ja ku mentii hakee niit nii oli vilttu pöllitty. :(
Jos täälä on ramopunkin ystäviä niin suosittelen Jari Marjalan; Yy-kaa-koo-nee: Ramopunk kirjaa, loistava kirja joka sitoo yhteen suomen ramopunk bändit. Ittellä on vielä muutama sivu jäljellä kirjasta,mut tähän asti oon kyllä nauttinu lukemastani...
Yleensä menee jekku ihan ittenään pakste kylmänä, mut batteryn kanssa on kans tullu juotua ja se on hyvää kanssa.
Mudinski wrote: Mitenkäs on... Meneekö Jekku kurkusta alas itsenäisenä vai vaatiiko jotakin lantrinkia kanssa ? Ja jos lantringin kanssa, niin mitä on tämä lantrinki teillä ? Perus Jekkubattery ja Jekkukola linja ?Ihan vain sellaisenaan olen juonut, silleen ulkoviileenä.. Mutta.. Cola juomat sopii sekaan sopivasti..
Useimmiten itsenäisenä, mutta kesäsin drinkkinä on hyvää juuri batteryn kanssa. Pieni tippa jäätelön sekaan on myös ihan hyvää... ;)
Mitenkäs on... Meneekö Jekku kurkusta alas itsenäisenä vai vaatiiko jotakin lantrinkia kanssa ?
Ja jos lantringin kanssa, niin mitä on tämä lantrinki teillä ? Perus Jekkubattery ja Jekkukola linja ?
Oho, katos joo sanoitkin sen että on litran. =P No sittenhän mullakin on kaikkia kokoja. Nuita 1,75l:n puteleja on pari, toinen vielä täysi. On kyllä jumalten juamaa se tämä. =)
GTA SA
!http://farm8.staticflickr.com/7167/6522800569_987afcb333_b.jpg!