Forum - Recent Posts

Ac3Way

Ac3Way 09.12.2011 in Hyvä Moldova !

"PUKKISONG":http://www.youtube.com/watch?v=JQbljGvmOr8 Jee maali
FINBULLET

FINBULLET 09.12.2011 in Ei mulla muuta

Vittu kun panettaa EMM
Schimanski76

Schimanski76 09.12.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

kirves wrote: Kuullostaa ihan larppaukselta.
Wikipedia on huono lähde. Eihän tuossa puhuta Nummelinin Timosta sanaakaan.
Mace

Mace 09.12.2011 in Ei mulla muuta

Kaikkee sitä löytää. Onko mielessä kappaletta tai jotain muuta ääntä YouTubesta minkä haluaisit nopeasti itsellesi? "Tällä":http://www.youtube-mp3.org/ homma onnistuu, laittaa vaa YouTube -videon linkin ja 'Convert' ja se muuntaa sen mp3 -tiedostoksi jonka voi nopeasti ladata. Tietysti äänenlaadusta en mee sanoo mitää on se mitä videossakin on.
hulluseon

hulluseon 09.12.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

NO SYHY!!!
Pytzi

Pytzi 09.12.2011 in Minecraft

Pottae wrote: ^ Augi taas.
mut on bannatty ????? voisikko poistaa
KKNGS

KKNGS 09.12.2011 in Minecraft

Kukaan kuka tulis :3? Jag olla alone hier.
Pottae

Pottae 09.12.2011 in Minecraft

^ Augi taas.
vaiski75

vaiski75 09.12.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

HEHE HEE!!!
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 09.12.2011 in Nyt soi?

Turbonegro ♥
Schimanski76

hulluseon wrote: Wittu mä oon niin tuubassa etten tajua koko pelistä enää mitään.
Aha,No mie voin kertoa siulle lyhyesti. Jääkiekko on joukkuepeli, jota pelataan jäällä jääkiekkokaukalossa. Kaukalossa pelaa normaalissa pelitilanteessa toisiaan vastaan kaksi kuusihenkistä joukkuetta luistimet jaloissa. Yhdestä joukkueesta on normaalissa pelitilanteessa kentällä yksi kentällinen eli yksi maalivahti, kaksi puolustajaa ja kolme hyökkääjää. Joukkueeseen kuuluu normaalisti kolmesta neljään kentällistä sekä kaksi maalivahtia. Hyökkäyskolmikkoa kutsutaan ketjuksi. Molemmilla joukkueilla on kaukalossa oma maali, jonka edustalla on maalialue. Maali on normaalisti metallikehikko, jossa on verkko kaikilla muilla sivuilla paitsi etusivulla, josta joukkueet yrittävät jääkiekkomailoja käyttäen siirtää pelivälineen, kumisen kiekon, maalivahdin ohi vastustajan maaliin ja estää vastustajaa siirtämästä kiekkoa omaan, puolustettavaan, maaliin. Kun peli loppuu, voittaja on enemmän maaleja tehnyt joukkue. Jääkiekko on Suomen suosituin urheilulaji. Selkiskö yhtään?
Nikde

Nikde 09.12.2011 in F4SM Kausi 1 - Harjoitusaikoja

Kyllähän tuo tuntu iha maholliselta, ite ei vaa pysty ajaa niin puhdasta kierrosta, että osuis kaikki paikat nappiin... 48 aikoja tulee tasaseen mutta parissa sektorissa yli sekunti parannusta tuohonkin aikaan mutta sitten sössii jossain muualla.
TehBigBunny

TehBigBunny 09.12.2011 in FORZA 4 | FRC Jokkis kausi 1

Kyllä voi, huomaathan että se myyntihinta on ( ostohinta + osat) x kisakerroin.
hulluseon

hulluseon 09.12.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Wittu mä oon niin tuubassa etten tajua koko pelistä enää mitään.
Mudinski

Mudinski 09.12.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Sekavaa, sekavaa... 2-2... Ensimmäinen erä hyvää hokia, Ipalla rangaistuksia tosin liikaa. Onneksi Pelsujen ylivoima ei toiminut niillä kerroilla. Toisen erän alku todella sekavaa kummallakin joukkueella. Puolenvälin jälkeen Ilves löysi vauhtia ja alkoi pelaan organisoitua kiekkoa... Jos tämä jatkuu 3.erässä niin Pelsut kaatuvat ! Edit: Ei tullut voittoa ei. Piste vain. Edit2: Näköjään pitkäveto kusi yllätys yllätys... Tapparan voittoon :D
Antinontoxic

Antinontoxic 09.12.2011 in FORZA 4 | FRC Jokkis kausi 1

Saakos auton myydä (ja ostaa uuden) kesken kauden? Nyt ois 3 kisaa mittarissa ja huomenna jälleenmyyntiarvo tippuu -15% jos ajan neljännen kisan. Toisinsanoen nyt olisi oikea aika vaihtaa tuo malmikasa uuteen.
Schimanski76

Paha on tuo Kalapa.Liian paha. /SaiPu otti molarin pois ajassa 53:02 :)
Pottae

Pottae 09.12.2011 in FTSC - Ilmoittautuminen

Teen varmaan uuden ilmoittautumis -topicin.
Opc Sami

Opc Sami 09.12.2011 in FTSC - Ilmoittautuminen

Potta sai nyt tämän pystyyn, nii utelen vaan, että onko vanhat tiimi-ilmoittautumiset enää voimassa?
Pottae

Pottae 09.12.2011 in FTSC - Kokkeilaan uudestaan!

Pysytään 2hlössä, että saadaan tarpeeksi tiimejä. Eikä mitään streamijuttua tule. Pyritään valitsemaan sellasia ratoja, missä ajetaan 2-3 mutkaa. Eli tarvittais 3 (mieluiten) vakituista tuomaria. Kisojen määrää en osaa vielä sanoa, pitäis käydä radat läpi ja suunnitella aikataulut.