Forum - Recent Posts

Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 10.12.2011 in Oma kulkineesi

iMakau wrote: Kesällä tuli Sierra korvattua tällä: (kawan kuvia)
Ohops, menny multa täysin ohi. Nuo 636B:t on mahtavia vehkeitä ja vihreä on ainoa oikea väri. Tuo highmount-pönttö ei tosin oikein sovi meikäläisen silmään. Mutta oot hommannut modernin klassikon, pidä siitä huolta. Noita on jo raiskattu tarpeeksi fightereiksi tai sähkötolpan ympärille kuten omalleni tein, onneksi joku sen vielä korjasi.
Schimanski76

Schimanski76 10.12.2011 in Ei mulla muuta

Ac3Way wrote: Xbox synkkaa pilvitallenukseen sammuttaessa, sen takia siinä kestää hetken aikaa. EMM
Asia harvinaisen selvä.Limbon laitoinkin eilen pilveen. EMM
Ac3Way

Ac3Way 10.12.2011 in Ei mulla muuta

Schimanski76 wrote: Vaikuttiko tuo uusi xbox-päivitys laitteen sammumiseen? Miulla menee nykyään noin 20 sekuntia ja sitten vasta poksi sammuu.Ennen sammui heti.Tuolla siis mitään erikoista merkitystä ole.Tuli vaan mieleen. EMM
Xbox synkkaa pilvitallenukseen sammuttaessa, sen takia siinä kestää hetken aikaa. EMM
vaiski75

vaiski75 10.12.2011 in Ei mulla muuta

Teetä ja Karjalanpiirakoita tarjolla, lämpösiä on.. Munavoilla.. Keitän varuilta lisää vettä, jos teitä tulee enemmänkin.. EMM
KKNGS

KKNGS 10.12.2011 in Minecraft

Servua päälä? Haluaa tehdä mineraaleja
hulluseon

hulluseon 10.12.2011 in FORZA 4 | FRC Jokkis kausi 1

Noin se on mennyt aikaisemminkin.
PetuK

PetuK 10.12.2011 in FORZA 4 | FRC Jokkis kausi 1

Niin, mutta eihän tuo ole lähin tasasumma. Nyt vähän tarkempaa määrittelyä siitä mikä luetaan tasasummaksi ;) ^Ja sitten hipsitään karkkuseen...^
Jokkis

Jokkis 10.12.2011 in FRC | Jokkisauton päivitys - kausi 1

Merkattu
Schimanski76

Schimanski76 10.12.2011 in Ei mulla muuta

Vaikuttiko tuo uusi xbox-päivitys laitteen sammumiseen? Miulla menee nykyään noin 20 sekuntia ja sitten vasta poksi sammuu.Ennen sammui heti.Tuolla siis mitään erikoista merkitystä ole.Tuli vaan mieleen. EMM
hulluseon

hulluseon 10.12.2011 in FORZA 4 | FRC Jokkis kausi 1

Numeraalisessa muodossa tämä juttu niin ehkä selventää. Käytän PostiPaten kippoa esimerkkinä. 4020+120+495+240+250+225+345=5575 Eli tuohon on nyt laskettu ostohinta ja *kiinni* olevat osat. 5575 x 0,85 = 4738,75 Ja nyt meillä on tuommoinen hassun oloinen hinta. Reiska on kuitenkin sen verran Reilu että pyöristää hinnan lähinpään tasasummaan eli tämän kipon hinnaksi tulee 4750. Tuon verran sinulle vain tänään tarjouksella tuosta voidaan maksaa.
zattwy

zattwy 10.12.2011 in GPRO pelaajia?

villek00 wrote: Tässä tullaan siihen, että on se GO aika kätevä :) Latasin sit ton GO:n ja se on lontooks ilmastu. Ei hyvä mulle. Täytyy ny tutkailla sitä jonkun aikaa ja kattoo pääseekö siitä perille. Siis jotain piti tallentaa jonnekin? Vai kuinka se toimi? Uusi kuski sit palkattu ja eka kisa takana. Lähteissä kisaan overall oli 69. Jumankauts, podiumilla oltiin kuskin ensikisassa koskaan. Olin kylläkin säätänyt vanhalla kuskilla auton ja ajanut aikaajot, luulin että silloin kuski vaihtuis kisan jälkeen. Mut oppia ikä kaikki.
KKNGS

"DJ PoTTa & HoJoKoJo - Iltapärinät":http://www.youtube.com/watch?v=5-656eGI1VI Katso hän!
djrunkkari

djrunkkari 10.12.2011 in Ei mulla muuta

gran turismo on kova terveisin jasamy EMM
KKNGS

illan pientä vajautta med potta & jimmy
KKNGS

"meidän laivassa, meidän laivassa ON SUURI REIIIIKÄ POHJASSA JA SE PUUHAPETEKAIKENKORJAAPOTTAEIKORJAAVITTUMITÄÄNKUNSEONNIINSAATANANANANANANANANANANANANANANWINDOW!
KKNGS

Minun oma pikku taloni :) !http://i.imgur.com/7BV8Y.jpg!
jasamy

jasamy 10.12.2011 in Ei mulla muuta

Time driven 13h ja tohon kuuluu nyrren 50 kierrosta kisa... Ei ole nyt oikein iskenyt tämä forssailu enään, mut sen verran pitäisi ryhdistäytyä ja jokkista edes jaksaa ajella EMM
Mace

Mace 09.12.2011 in Forza 4

Forza 4 + Movie Maker + Minä = "Tämä":http://youtu.be/ZBD9CJunDeg Aika toivoton, mutta ekaksi mitä tolla Meikkerillä oon vääntäny nii ei varmaa kummempi. Juu tiedän parempiakin ohjelmia olisi ja toi on melko suolesta.
hulluseon

hulluseon 09.12.2011 in Ei mulla muuta

Kuka saitana se oli? Bani? Sfäde? Schimmy? Warjo? Ville? Nikde? Loppuu se linjojen katkominen pejkele!!! EMM
villek00

villek00 09.12.2011 in Ei mulla muuta

FINBULLET wrote: Vittu kun panettaa EMM
Oli kiva kuulla. EMM