Forum - Recent Posts

DarkWarjo

DarkWarjo 03.12.2011 in FORZA 4 | FRC Jokkis kausi 1

Antinontoxic wrote: 5 kisaa pakko ajaa, että voi nousta taksiluokkaan? Ja tästä ei anneta vapautuksia? Mukana menossa vasta kolmannesta kisasta lähtien joten ehdin ajaa max.4 kisaa tälle kaudelle.
Eli jatkat mopona kauteen 2, ellet sitten oikeen nättiä runoa kirjota jokkis sedälle.
Antinontoxic

Antinontoxic 03.12.2011 in FORZA 4 | FRC Jokkis kausi 1

5 kisaa pakko ajaa, että voi nousta taksiluokkaan? Ja tästä ei anneta vapautuksia? Mukana menossa vasta kolmannesta kisasta lähtien joten ehdin ajaa max.4 kisaa tälle kaudelle.
hulluseon

hulluseon 03.12.2011 in Nyt soi?

"Sedät jaksaa heilua":http://www.youtube.com/watch?v=bNlNZ2T9EeY&ob=av2e
Storkki

Storkki 03.12.2011 in Nyt soi?

villek00

villek00 03.12.2011 in GPRO pelaajia?

zattwy wrote: Meni kuralle varikkohommelit, vikalle kierrokselle lähteissä varikon kautta kaks litraa pensaa jäi uupuun.
Tässä tullaan siihen, että on se GO aika kätevä :)
zattwy wrote: Mulla kusee kuljettajasopimus pahemman kerran, kaks kisaa jäljellä ja ei pysty uusiin kun ovenrel on 91. Koulutukset meni sit täysin kirjavan koiran persiisiin. Vithuttaa oikeen kivasti.
Voisit pistii tilin rankasti miinukselle, eli ostaa kaikki osat autoon uusiksi. Sillä tippuu motivaatio, ja sen kautta myös se kuskin arvo, eli kannattaa koittaa jos ei muuten onnistu tiputtaminen ;)
vaiski75

vaiski75 03.12.2011 in PPPP

Onko vessanpytty nyt mun tosiystävä? Olen halannut sitä nyt "ainaskin" 20 kertaa ja taidan vielä käydä kohta uudestaan.. Hyvät Bileet oli Banilla..
TehBigBunny

TehBigBunny 03.12.2011 in PPPP

Sfitsiä rapulasta koitin viäntää ... Ja mitalla sitä kahvia ... mitataan. JUMAAAALAAAUTA !
Finski fani

Finski fani 03.12.2011 in PPPP

TehBigBunny wrote: Aamulla huamasin notta kahvimitta on rikki ainaskin pualet puruista meni pöydälle.
Kukaan mitään mittaa käytä. Käsivaralla ja hyvää tulee. Ainoo on, jos pistää liian vähän, joten yleensä pistän aika reilusti. Mitä vahvempaa, sen parempaa.
PetuK

PetuK 03.12.2011 in Ei mulla muuta

kirves wrote: Limboan sieltä missä rima on korkein ;) Ei mulla muuta.
Niin, eihän se tietysti väärin ole :) Ja tässä tapauksessa suoritus on: *hyväksytty* EMM
TehBigBunny

TehBigBunny 03.12.2011 in PPPP

Aamulla huamasin notta kahvimitta on rikki ainaskin pualet puruista meni pöydälle.
Driver181

Driver181 03.12.2011 in Minecraft

jos joku vaivautuis skypee juttelee?
jimmykojootti

jimmykojootti 03.12.2011 in GPRO pelaajia?

Ei helevata! mulle ekassa kisassa tuli se 2. sija ja sen jälkeen kaikki menny päin ruskeaa reikää:( Nyt sijoitus oli 18. rahaa mul on enää n.5milj. ja kisoja on vielä aivan liikaa jäljellä:( mihinkähän tässä taas ajaudutaan...
IL3

IL3 03.12.2011 in Ei mulla muuta

IL3 wrote: Sipsit loppu, ei oo olutta, karkit loppu, eikä jaksa lähteä kauppaan.. Eikä oo jäätelöökään.. hö ei mullakaan muuta.
Nyt on olutta, sipsii ja jäätelöö :) Ja to-do; 1. suihku 2. koirat pikku lenkille 3. hakemaan autoon uus mankka 4. ehkä mw3sta vähän? E:aina meinaa unohtuu eImULmUUT
TehBigBunny

TehBigBunny 03.12.2011 in Ei mulla muuta

Skimmy ajaa miähen juamaan. EMM
zattwy

zattwy 03.12.2011 in GPRO pelaajia?

Hyvä pojat! Onnittelut taas! Täytyyhän jonkun pitää SUOMEN lippua korkealla. Meni kuralle varikkohommelit, vikalle kierrokselle lähteissä varikon kautta kaks litraa pensaa jäi uupuun. Mulla kusee kuljettajasopimus pahemman kerran, kaks kisaa jäljellä ja ei pysty uusiin kun ovenrel on 91. Koulutukset meni sit täysin kirjavan koiran persiisiin. Vithuttaa oikeen kivasti. Koko rulianssi uudestaan läpi ja kattoo uusi kuski. Täytyy kouluttaa loppukausi kuskia ja kattoo ettei toi arvo hiivi yli 85:n ja sit ens kaudella kattoo miten rahkeet riittää. Cupissa viellä mukana minäkin ja vastassa tietysti SUOMI poika.
PetuK

PetuK 03.12.2011 in Ei mulla muuta

kirves wrote: Meanwhile in Turku: Ei mulla muuta.
Heh, ajattelin kokeilla, josko joku jaksaa tarttua helppoon... and we have a winner! EMM
PetuK

PetuK 03.12.2011 in GPRO pelaajia?

Hmh, no just...
villek00

PetuK wrote: Meni muuten kerrankin aika nappiin varikot... Mikään rengassarja ei aivan menny bad-km:lle ja lopussa bensaa oli tankissa pyöreät nollat :) Mun tyypillä ei toi talentti taida oikein riittää..keskittymistä, kokemusta ja motivaatiota onneks aika reilusti niin saa tuokin sentään jotain aikaiseksi. Ihan hyvä noin "halvaksi mieheksi" :)
Joo hyvin se ajelee kyl, suosittelen fitness ja jooga koulutuksia, sen mukaa kummasta on hyötyy ;) BTW, ollaan petu vastakkain seuraavalla "cup":http://www.gpro.net/fi/CupStandings.asp?Group=Rookie%20-%20147 kierroksella :)
PetuK

PetuK 03.12.2011 in GPRO pelaajia?

Meni muuten kerrankin aika nappiin varikot... Mikään rengassarja ei aivan menny bad-km:lle ja lopussa bensaa oli tankissa pyöreät nollat :) Mun tyypillä ei toi talentti taida oikein riittää..keskittymistä, kokemusta ja motivaatiota onneks aika reilusti niin saa tuokin sentään jotain aikaiseksi. Ihan hyvä noin "halvaksi mieheksi" :)
villek00

PetuK wrote: Aah, ja taas tuli pallia. Siis kolmas sija :) On toi K00-mies suvereeni!
Toivoin kisan aikana oikeesti että oisit tullu Nagystä ohi. Mutta ei se aina oo nii helppoo ;) Ja tosiaa, tuolla mun ukolla menee nyt aika vahvasti. Osaltaan tämä on jo viimekauden ansiota, koska viimekaudella aloitettu tehokas koulutus alkaa nyt näkymään. (Ois näkyny jo viimekaudella, mutta säästeltii vähänä enempi asioita).