Forum - Recent Posts
Ei muuten onnistu aika ajossa puhtaan kierroksen ajaminen Nyrrellä :D
Joo oishan se järkevämpää jos olis joku normaali rata, mutta ei sitä varmaan enään vaihdeta..
No en minäkään. Tai siis voi jäädä jopa odottamaan. Yhdelläkään kerralla kun olen siellä ajanut, niin kokonaista kierrosta en ole päässyt. Ja R3 kaudella jäin kisasta ulos. Ei hotsita yhtään se Nyrre minua, ikinä.
En malta odottaa Nordschleifea :D
No nyrrelle 5kierrosta olis samanmittanen km määrältään ku tänpäivänen Road Atlanta..
_"Kilpailut pyritään ajamaan 40-50 minuutin mittaisina"_ Eli jos joku on kokeillut mihin aikaan se kierros menee :)
*Aika-ajossa kaksi nopeaa, lähdössä pakki päälle ja suoran päästä vauhtia.*
Kohta tulee eräs DJ ja toteaa, että "50 olis sopiva".
Eikä ilmekään värähdä.
ProBale wrote: Ei musta ainakaa. Mikä muuten olis kierrosmäärä 'schleifelle?3 nopeeta aika-ajo? :)
Exami wrote: Olisko 6. rata parempi jos olis Nyrre GP?Ei musta ainakaa. Mikä muuten olis kierrosmäärä 'schleifelle?
Olisko 6. rata parempi jos olis Nyrre GP?
Päivitetty Atlantan jälkeen.
Vois käydä hakee "tämän":http://www.nettiauto.com/mazda/mx-5/4413691#yritys=autoriihi2 pois..
Then you're in the wrong place.
Just kidding!
hi looking for a mature car club clean racing but competative and most of all fun bare minimum assists or best of all none
FINBULLET wrote: Ens viikolla tulee uus boksi kinecticin kanssa.250 giganen tiätty.Mä voin ottaa sun vanhan sitten :)
juu
// lähtee huomen aamulla huoltoon jos ei sitte tää taas tehny kusetus valoja. On joskus vuos sitte tehny saman.
Ens viikolla tulee uus boksi kinecticin kanssa.250 giganen tiätty.
Rayha300 wrote: Viltun boxi hajos :(Kolme punaista?
Viltun boxi hajos :(
Vähän oon nyt pelaillu ja ai että on hyvä! kyl on aivan pirusti parempi ko oblivion. Ja jumankekka toi maailma näyttää sitten hienolta!
Nyt Exami helvetti menet sinne kauppaan ja haet tän!
Oblivion on kasa paskaa tähän verrattuna ja se oli myös helvetin hyvä.