Forum - Recent Posts
PC:llä tullut hieman pelattu waretettua versiota ja tarkoituksena ostaa peli Xbox 360:lle jossain vaiheessa, kun on muut pelit pelattu ensin pois alta. Voisi vaikka sitten pelata Elfinä ja ampua jousipysyllä hirviä peppuun.
Elämä tässä menee niin eipä sitä ole mikää kiire Skyrimiä vielä ostaa.
Mähän oon ollut kaksi viikkoa polttamatta, vähänkö siistii..
Onko helpottanut, no ei..
Hyvä kysymys.
Macela94 wrote: Juu hieno, mutta siellä on sekä "I JMM94 I" että "Macela94" Ne on sama I JMM94 I (gamertag, joka näkyy myös avatarissani) Macela94 (nimeni täälä)No minkäs takia ei voi käyttää samaa gamertagia ja käyttistä täällä?
villek00 wrote: Tässä tein pohjan "F4SM":https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0ArIPamAOkChXdFVRemRyenEtV1hpcDNCc3dGQXdLdUE&hl=fi#gid=0 sarjan maraton taulukoille, nyt siellä on sijoitukset ja pistetaulukot :) Jos löytyy virheitä, ilmoittakaa.Juu hieno, mutta siellä on sekä "I JMM94 I" että "Macela94" Ne on sama I JMM94 I (gamertag, joka näkyy myös avatarissani) Macela94 (nimeni täälä)
hulluseon wrote: Täh? Mitäh? Kuis?Meitän pitää kysyä sitä meitin autokoulun opettajalta, herra Banilta.. Se on taas löytänyt puhelimen ja sieltä se sitten Chättäilee kivasti..
vaiski75 wrote: Vähänkö siistii.. Mulla on tiistaina autokoulun 2. vaihe, juuri äskön sain varmistusviestin..Täh? Mitäh? Kuis?
Vähänkö siistii..
Mulla on tiistaina autokoulun 2. vaihe, juuri äskön sain varmistusviestin..
Tähän kelpaa sekä sellanen vortsassa paljo ajeltu peli, ku ihan omasta autotallista löytyvä vempele!:)
Jokainen luola on ihan eri näkönen. Itekkin innostuin pelaamaan tätä, vaikka en ole aikasempia pelannu koskaan.
Exami wrote: Oblivion tuli hakattua 3x läpi, sillä perusteella jo tän meinasin ostaa, ainut vaan ku kaikki youtube videot tosta pelistä on jotain luolissa rymyymistä ei hirveesti se tossa hotsita..No luolat on tässä oikeesti ihan eri luokkaa, ko Oblivionissa. Oblivionissa kaikki näytti samalta, mutta tässä on, ainakin niissä missä oon käyny, paljon vaihtelua.
villek00 wrote: Tässä tein pohjan "F4SM":https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0ArIPamAOkChXdFVRemRyenEtV1hpcDNCc3dGQXdLdUE&hl=fi#gid=0 sarjan maraton taulukoille, nyt siellä on sijoitukset ja pistetaulukot :) Jos löytyy virheitä, ilmoittakaa.tipuin ekassa kisassa sialta 12
Finski fani wrote: On siinä ulkomaailmakin. =) Kannattaa ostaa varmasti. Vuoden peli ihan helposti.Oblivion tuli hakattua 3x läpi, sillä perusteella jo tän meinasin ostaa, ainut vaan ku kaikki youtube videot tosta pelistä on jotain luolissa rymyymistä ei hirveesti se tossa hotsita..
Exami wrote: Onko Skyrim pelkkää luolissa möyrimistä? ei jaksais ostaa semmosta pelii missä kattelee jotain luolien seiniä 100h :DOn siinä ulkomaailmakin. =) Kannattaa ostaa varmasti. Vuoden peli ihan helposti.
!http://www.kauppakartano.com/tuotekuvat/alkup//eju-h11-tuotekuva-juoma-hartwall-jaffa-apples-light-0-5-l-1.jpg!
...
Onko Skyrim pelkkää luolissa möyrimistä? ei jaksais ostaa semmosta pelii missä kattelee jotain luolien seiniä 100h :D
Tässä tein pohjan "F4SM":https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0ArIPamAOkChXdFVRemRyenEtV1hpcDNCc3dGQXdLdUE&hl=fi#gid=0 sarjan maraton taulukoille, nyt siellä on sijoitukset ja pistetaulukot :) Jos löytyy virheitä, ilmoittakaa.
Eilen katoin 7 Seconds, nukahdin.
Tokan lähdön järjestäytyminen toimi ainakin omasta mielestä hyvin. Siinä vois vaikka sopia jonkun metrimäärän, mikä pitää olla edellä olevaan, eilen hulli tais sanoa, että zattwyllä, sillä ja mulla oli kaikilla 6m eroa, samoin mulla ja petulla, tällöin autotkin tais olla aika pitkälti lähtöruuduissa.
12 pelaajan lobbyistä en pidä. Eilen vaan meni kaikki niin poskelleen kuin vaan voi mennä. Ensin meillä oli Hullin lobbyssä jo 15 tai 16 pelaajaa kasassa, sitten siirryttiin private raceen ja yli puolet putosi. Sitten oli jo n. 12 pelaajaa kasassa, kun Warjo keksii olla sitä mieltä, että hänen hostaamanaan lobby toimii paremmin ja aloitetaan sama rumba alusta, kun tuon ekan lobbyn kokoon saamiseen ois menny enään max 5min... Sitten saadaan se Warjon lobby kasaan, ajetaan lajittelu ja sitten painetaan B:tä ja kaikki party lobbyyn ja taas sama pudotusefekti kuin Hullin hostaamassa lobbyssä.
Ilman mitään kikkailuja eka lobby ois ollu kasassa n. 10 minuutissa. Eli hosti laittaa Private Racen ihan ensin pystyyn ja sitten porukka sisään. Tuntui myös olevan merkitystä sillä, että kuinka moni sinne samaan aikaan pyrkii, eli tähän vaikka vähän kontrollia myös. Pitäiskö hostin kutsua esim 3 kerrallaan sisään ja sitten laittaa vasta kutsut seuraaville?
Onko Turn10 tietoinen näistä ongelmista?
Voin sanoa että kukaan ei ainakaan tule haastamaan riitaa kun tämän näkösenä olen. Kulmakarvat ajettu ja naama ketsupissa. Siwan kassatätiinkin tuli heti ryhtiä mun kohdalla :D
/Niin olo on pahin ikinä.