Forum - Recent Posts

FIN xxDRIFTERxx

FIN xxDRIFTERxx 17.11.2011 in PPPP

Eikai sen vaan forssa ollut joka otti damagea? Ei tuo "levyn korjaaminen":http://www.vpd.fi/tuote/8778/272/272/Muut/Levyn%20korjaus kovin kalliilta vaikuta.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 17.11.2011 in PPPP

Semmosta aattelin kysyä että kuinka kauan pitää pelata naarmuuntuneella levyllä että boksin levynlukija kärsii ja rupeen naarmuttaa muitaki levyjä? Eilen koira melkeen kaato boksin kun oli pystyssä ja levy otti vaurioo ja ny on komeet ja pyöreet naarmut levys.. Vai kannattaako tuolla pelata ollenkaan semmosta peliä mis on naarmut?
FIN xxDRIFTERxx

FIN xxDRIFTERxx 17.11.2011 in Forza 4

Mikä saatana tuota Forzamotorsport.nettiä vaivaa.. Vasemmassa ylänurkassa lukee "Signed In as:TubbierHarpy0" ja kun mulla ei tuollaista gamertagia ole. Kahdesta eri LOG OUT -napista kokeiltu eikä mitään vaikutusta.. Kyllä tälläviikolla on taas vastustanu joka suunnasta että melkein pitäis tämäkin laittaa viltutus topicciin.
villek00

villek00 17.11.2011 in Yleinen happines topic

Rayha300 wrote: Ihanaa taas on rauhallista :) Kiitti FRC:n ylläpitäjät :)
Thänks, kerrankin ollaan saatu Trollit pois vähin äänin :D
Macela94 wrote: Koulusta tulee 6vko työharjottelu joululoman jälkeen.. tänään kävin kysymäs eräässä liikkeessä että pääsiskö, ja pääsin. Nyt ei tarvitse sitä murehtia että mistä kysyis :)
Mihinkäs pääsit?
qwertydq

qwertydq 17.11.2011 in Nyt soi?

"joulu lähestyy pojat":http://www.youtube.com/watch?v=z59gAXZ0ksQ&feature=feedwll
Mace

Mace 17.11.2011 in Yleinen happines topic

Koulusta tulee 6vko työharjottelu joululoman jälkeen.. tänään kävin kysymäs eräässä liikkeessä että pääsiskö, ja pääsin. Nyt ei tarvitse sitä murehtia että mistä kysyis :)
RauhaMees

RauhaMees 17.11.2011 in Mitä juot nyt? Ja onko hyvää?

Cokis Nam!!
RauhaMees

RauhaMees 17.11.2011 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Katson tietokoneen ruudusta FRC:n etusivua ja se näyttää hyvältä ainakin vielä.
Fahial

Fahial 17.11.2011 in Ei mulla muuta

Töissä jumitan. Ei mulla muuta.
RauhaMees

RauhaMees 17.11.2011 in Fanatec CSR & CSR Elite

Meinaatko hankkia pure?
RauhaMees

RauhaMees 17.11.2011 in Ei mulla muuta

Olen suunnistus hullu!! Ei mulla muuta.
RauhaMees

RauhaMees 17.11.2011 in Muita harrastuksia kuin xbox?

Ai täällä oli tällanenkin. Ookke täältä pesee: Suunnistus Yösuunnistus Hiihtosuunnistus Ammuntasuunnistus Hiihtoammuntasuunnistus Pyöräsuunnistus Pyöräily Lenkkeily Ammunta Sähly ________________________ Siinä oli osa niistä jota tällähetkellä tai kohta taas aloitan harrastaa :) Ja ennen kuin joku kattoo että noin paljon suunnistusta, nii totta se on. Jossain vaihees aloitan autosuunnituksen.
Finski fani

Finski fani 17.11.2011 in Ei mulla muuta

Yllättävän hyvät pitit sai aikaseks tuala Flamesin keikalla... Eipä tässä muuta
Fahial

Fahial 17.11.2011 in Forza 4 | FRC Jokkis autosi

Varaan itselleni Foxin ! =)))) pidän autosta sillä on mukavaa ja nautinnollista ajaa !
Antinontoxic

Antinontoxic 17.11.2011 in Forza 4 | FRC Jokkis autosi

Volkswagen Fox numerolla 222 tänne kiitos.
Antinontoxic

Antinontoxic 17.11.2011 in FORZA 4 | FRC Jokkis kausi 1

TehBigBunny wrote: Lisäksi ehdotan että tutustus "tähän":http://forzaracingclub.com/forum/13/938/ aiheeseen pienellä jatkolla tohon tarinaan tienaat helpot 400€
Siellä lepää: http://forzaracingclub.com/forum/13/938/?page=2&postupdated=1#post-71912 Saakos tästä rahat jo ennen kisaa vai vasta sen jälkeen?
Antinontoxic

Antinontoxic 17.11.2011 in FRC | JOKKIS Kisaraportit

No niin... täällä ilmoittautuu uusi kuski mukaan jokkiskärpäsen puremana. Alla hieman vähemmän fiktiivistä taustaa aiheeseen liittyen. Vanhana postin työntekijänä jokkisautoa valittaessa oli selviö, että auton tulee olla vanha postin jakeluauto. Tätä tuli itseasiassa miettittyä jo postilla töitä tehdessä, sillä oli enemmänkin sääntö kuin poikkeus, että kaikki jakeluautot näyttivät ulkoselta kunnoltaan enemmänkin jokkisautoilta. Se mikä oli myös selvää, oli ettei tuleva jokkisautoni tulisi olemaan Peugeot. Omassa käytössäni olleesta Peugeot Partenista pystyi irtautumaan merkittävä määrä osia ottaen huomioon etten kertaakaan kolaroinut autoa millään tavalla. Listalta löytyy mm. sisälokasuojat, etuvilkut, peilinkotelot, bensatankin luukku ja korkin kaulus, keulamerkki, etusivuikkuna kahteen kertaan sekä airbagin tunnistin. Kokemuksen syvällä rintaäänellä voinkin sanoa Peugeotin kestävän kulutusta, kunhan varautuu että autosta alkaa ajan myötä tippumaan erinäisiä osia matkan varrelle. Auto kyllä kestää vaikka sen sisällä räjäyttäisi keskikokoisen joukkotuhoaseen. Heti Peugotin poisrankkaamisen jälkeen mielenkiinto kohdistui Volkswageniin, joka sekin on tuttu monille postinkantajille. Mallina Fox ei taida olla postinjakolaitoksen käytössä, mutta Transportit ja Caddyt taitavat tuoda monen meidänkin postin. Foxillahan on loppujen lopuksi yhtä vähän yhteistä Transporterin ja Caddyn kanssa kuin naisella ja älykkyysosamäärällä, mutta ei anneta sen haitata. Ajan kuitenkin mieluummin saksalaisten insinöörien suunnittelemalla autolla joka rakennetaan Brasialiassa, kuin brasilialaisten suunnittelmalla autolla joka rakennetaan Saksassa. Siinä sitä olisikin Jürgenillä ja Dieterillä ihmettelemistä. Noh, joka tapauksessa tämä maailmanlapsi jatkaa elämäänsä kohti eläkepäiviä jokkisradoilla. Tiedossa on siis hellää huolenpitoa ja varmasti vähemmän peltivaurioita kuin edellisessä työpaikassa. Kilpailunumero 2 on seurannut minua aina, mutta sen ollessa varattuna monistetaan numeroa kolmeen kertaan niin pysytään ainakin turvallisen tuntuisessa numerossa. Postin jokkisauton ajelut olkoon omistettu edesmenneelle työkaverilleni, joka poistui oman käden kautta aivan liian nuorena. Huomatkaa oikeaoppisesti ohjaus oikealla puolella kun postiautosta on kyse.
Schimanski76

Schimanski76 17.11.2011 in Ei mulla muuta

Ralli. Se on Hurja Laji. Ei sitä voi ikinä tajuta täysin. Muut "tyttöjen lajit" helposti. Mutta se Ralli. e/Kirraaa kirraaa
TehBigBunny

TehBigBunny 17.11.2011 in FORZA 4 | FRC Jokkis kausi 1

Lisäksi ehdotan että tutustus "tähän":http://forzaracingclub.com/forum/13/938/ aiheeseen pienellä jatkolla tohon tarinaan tienaat helpot 400€
hulluseon

hulluseon 17.11.2011 in FORZA 4 | FRC Jokkis kausi 1

Yleinen käytäntö että käytetään numeroita "täältä":http://forzaracingclub.com/forum/12/924/