Forum - Recent Posts
Hyvä on.
Jenni,Saipa,mie.
Ah, en täjunna notta ne on kisakohtaiset, ajattelin notta lähtöjen 1+2 tulee ne fyrkat.
Ma puutaa anteex.
Schimanski76 wrote: Mie rakastan teitä Jokkis!!Ollenkaan hyvä tämä Schimanski. Yhtään.
Bunny 40€ miinusta liian kovasta vauhdista. :( Kato pystyrivi DK niin näet
.
TehBigBunny wrote: Taulukko laskee tulot jotenkin väärin. Mulla pitäisi olla Wenzel 400 + Kisa 300 + sponssi 150 = 850 mutta taulukko näytää 810 Siitä on vähennetty mun jäljellä olevat fyrkat ?Joo, elikkä nyt tässä on tämmönen kepponen. Katsokaapa kaikki ne säännöt uusiksi. Sitten valkiaa.
Mie rakastan teitä Jokkis!!
Taulukko laskee tulot jotenkin väärin. Mulla pitäisi olla
Wenzel 400 + Kisa 300 + sponssi 150 = 850 mutta taulukko näytää 810
Siitä on vähennetty mun jäljellä olevat fyrkat ?
zattwy wrote: Löytyykö jatkajaa tähän en ole tässä hommassa enää kauaa. Elikä jokkista
Driver181 wrote: Kuis ny näi?Melkeinpä arvaan että kyseessä ei ole vain yksi ainoa syy.
Driver181 wrote: Kuis ny näi?Siinä on aika paljon puuhastelua, vaikkakin nyt kun kausi on saatu alkuun ja taulukot yms. on valmiina niin homma vähän helpottaa.
Kuinkahan keilletyt "nää":http://www.youtube.com/watch?v=4qXh63xzr-c olis suomessa :D
TehBigBunny wrote: Ottaisitko mielummin PI-penaltyä ?En! :D Eihän alkuperäisessä jokkiksessa ollu mitää penaltyä! Mutta antaa nytte olla. Ajetaan näin sitte.
zattwy wrote: Löytyykö jatkajaa tähän en ole tässä hommassa enää kauaa. Elikä jokkistaKuis ny näi?
TUNING MAN 95 wrote: Nyt on kyllä pakko sanoa että kauheeta paskaa jos voitosta menettää 100€ per lähtö! Nooh kai se sitte siitä :DOttaisitko mielummin PI-penaltyä ?
Löytyykö jatkajaa tähän en ole tässä hommassa enää kauaa.
Elikä jokkista
Ehkä siinä on haettu sitä että tilanne tasottuisi, kun kärki ei saisi nii paljoa rahaa :)
Yleensä voitosta saa lisää rahaa :O
TehBigBunny wrote: Saatte meijät vastaan, säälipleijareissa.Mie haluun Tamppereen joukkueen.
Nyt on kyllä pakko sanoa että kauheeta paskaa jos voitosta menettää 100€ per lähtö!
Nooh kai se sitte siitä :D
Saatte meijät vastaan, säälipleijareissa.