Forum - Recent Posts
Vaihdan sit takas Hyundaihin :p
Ainekaan ennen tätä ole sallittu, kun olet ilmoittanut minkä auton otat niin se pitää ottaa.
Hyundai ix20
PI 114
Hinta: 4280
Asennetut osat:
5.11.2011
240€ Race Air Filter
345€ Race Fuel System
250€ Sport Weight Reduction
150€ Sport Differential
PI - 172
Bonukset:
5.11.2011 Wenzel H.
Rahaa jäljellä:
135
Vaihdan sittenkin Ford Ka:han, tykkään kun on enemmän virittelyvaraa alemman PI:n takia.
edit. Taustatarinaakin on nyt muokattu.
Myö otan lapaseen pözöön 107
Päivitetty PI164
-Race Intake manifold 330€
-Race Pistons 330€
-Sport Gearbox 240€
---------
Edit: Prkeleen fox
"New badge & title unlocked"
Exclusive taste
Jokkis-kausi alkaa olla jo kaikkien huulilla. Kaikkien paitsi mun, koska tajusin vasta tänään että eka kisahan on perkule jo tänään illalla! Autoakaan en ollut ehtinyt miettimään, joten heti piti aloittaa armoton auton pohtiminen.
Tekniikan Maailman kestotilaajana mulla on himassa luonnollisesti vanhoja numeroita tallella ja rupesin niitä selailemaan ja etsimään tietoa Jokkikseen tarjolla olevista autoista. Ihan kuin TM:n testien tulokset vaikuttaisivat ostopäätäkseeni, heh heh... Sitten löysin vanhan vertailun, jossa oli juuri Jokkikseen tarjolla olevia autoja ja aloin lukemaan vertailua innolla ja sormet syyhyten. Hyundai ix20 hävisi vertailun, mutta mitäpä pienistä, koska tunsin heti ensisilmäyksellä rakkautta tätä autoa kohtaan!
Soitin Reiskalle ja tämän möreästä soperruksesta sain sen verran selvää, että Hyundaitakin olisi myytävänä. Suuntasin siis Reiskan autokauppaan ja siellähän Reiska pihalla olikin tutuissa paskaisissa vaatteissaan ja kessu huulessa. Kysyin heti koeajoa enkä edes katsonutkaan muita autoja.
Moottorin sain juuri ja juuri käyntiin ja kun liikkeelle lähtiessä onnistuin sammuttamaan moottorin, kun kytkin ja kaasupoljin olivat aivan tunnottomia. Parin käynnistysyrityksen jälkeen sain auton käyntiin ja tällä kerralla pääsin jopa liikkeelle. Kun pääsin moottoritielle ja aloin kiihdyttämään niin vaihdekepin nuppi irtosi kokonaan enkä saanut sitä enää takaisin -> vaihteiden vaihtaminen vaikeutui ihan perkeleesti.
Sain auton jotenkuten ajettua takaisin Reiskalle ja tuskan hiki alkoi valumaan paluumatkalla. Reiska oli niin hövelillä päällä, että lupasi jopa vaihdekepin korjauksen ilmaiseksi ja alennusta auton hinnasta. Päätin ostaa Hyundain, olinhan kaikesta huolimatta aivan rakastunut siihen.
Matkalla himaan onnistuin sammuttamaan auton kahdesti valoissa, vaihdekeppi sentään toimi kunnolla. Hain kamat himasta ja suuntasin kohti kohti Camino Viejoa. Kyllä, ajattelin oikeasti ehtiä sinne tämän päivän aikana ja olla myöhästymättä kisasta.
Asetin huikean tavoitteen kisaan: päästä liikkeelle ruudusta
TOYOTA AYGO, auto jolla ajaa kaikki ^ainakin melkein^
Taas oli uuden Jokkis kauden aika ja sitä kisa päivää odotellessa piti tallissa käydä tarkastamassa laitteiden kunto. Edelliskaudesta oli jo aikaa, Shelby oli jätetty liinan alle pölyttymään. Talliin tultaessa koin YLLÄTYKSEN. VOI EI!! Shelbystä ei ollut jäljellä kuin pientä pikselimössöä. Eihän se nyt täällä pitänyt vanhentua. Sitten muistin lukeneeni VarikkoSanomien huomio palstalta, että sääntöihin tuli jotain "päivitystä". Tätäkö se sitten oli.
Kiireisesti aloin etsiä ilmoituksia vanhoista autonrämistä, mutta tuloksetta. Pari Datsunin ilmoitusta löytyi, mutta perhana olivat myyneet ne jo pois. Mistä tähän apu?
Surfailtuani netissä vartin, muistin välilehdessä makaavan sivuston. Reilun Reiskan Ruoste ja Kumi. Sinne siis ja vauhdilla. En muistanut konettakaan sulkea, kun lähdin jo Ooppelilla Reilun Reiskan luo.
Kun ajoin pihaan, tuli Reiska vastaan haulikko kädessä. Pelästyin ja ihmettelin mistä syystä Reiska oli noin hurjistunut. Rauhoiteltuani Reiskan, hän kertoi että olin pelästyttänyt hänen kanansa. Reiska kummasteli Ooppelini äänekkyyttä. Tuollaisiako ne nuorison keskuusessa virittelee. Luulin rosvojoukon saapuvan pihalleni.
Kun aloin puhumaan autokaupoista, lähti Reiska jo tarjoamaan minulle viime kauden suosikkia. Rellu oli kuulemma vähän ajettu ja hyvin huollettu. Hintaakin oli vain 20000€, semmonen pieni käsiraha Reiska vakuutteli. 20000€, eihän semmoista RYÖSTÖHINTAA moisesta voinut maksaa, huusin Reiskalle. Reiska sanoi rauhassa, teidän laisillenne minulla on juuri sopiva kulkupeli.
Takapihalta löytyi koinsyömä Toyota, jota ei aluksi edes tunnistanut. Hinta oli köykäiset 4000€, johon suostuin empimättä. Reiska muistutti lähtiessäni, että nyt saisi -kaupanpäälle- siis ^halvalla^ laatikollisen viriosia jostain jenkistä. En kuullut enää mitään, kun lähdin hinaamaan Toyotaa Espanjaa kohti. Kohti kuuluisaa jokkiskarkeloa, Camino Viejoa!!
DarkWarjo wrote: Ne oli hyvät jouset, ostin ite reiskalta 800€ racejouset ja möin 800€ noi toyon orkkikset, hyvät on ne, vähän ajetut!Joo nyt ihan suomeksi, Race jouset maksaa oikeasti 500€. Sulla on siis viellä 330€ käyttövaraa. Että meneppä ostoksille.
zattwy wrote: Warjoo! Mis sie oot ny! Kuulin vähä huhuja, et joku huijari oli myyny varaosia Temmeksen Salen pihassa. Se oli ottanut 800€ jostain tarvike jousista ja Reiska olis myyny vaan 500€ setti. On niitä kaikenlaisii huijareita liikkeellä, ite käytän vain Reiskan osia.Ne oli hyvät jouset, ostin ite reiskalta 800€ racejouset ja möin 800€ noi toyon orkkikset, hyvät on ne, vähän ajetut!
Mulle Hyundai ix20!
jupe wrote: "Rata ehdotus":http://www.flickr.com/photos/jupe_h/6312310204/in/photostream - Täys kaasu kiihdytys. - Ensimmäinen clipping point 0:16 kohdalla, ulkona hiekan ja asfaltin rajalla. - Toinen CP 0:12 kohdalla sisäkanttari. - Ja viimeinen CP 0:06 kohdalla, keltainen viiva.Minusta hyvä tämä :) THUMPS UP for *YES*
Warjoo!
Mis sie oot ny! Kuulin vähä huhuja, et joku huijari oli myyny varaosia
Temmeksen Salen pihassa. Se oli ottanut 800€ jostain tarvike
jousista ja Reiska olis myyny vaan 500€ setti.
On niitä kaikenlaisii huijareita liikkeellä, ite käytän vain Reiskan osia.
Perjantaina juostiin!
OMG!
Mä lähen halaamaan Illiä..
PIstetään "tämä":http://www.youtube.com/watch?v=SJ-gXvM5ceo linkki tänne.
Hemmetin hyvä että Volkkari on päättänyt lähteä MM-sarjaan mukaan.
Minä viikonpäivänä näitä on suunniteltu ajettavan?
// saako olla varakuskeja?
Tiedotus!!
Nyt on kaikki kisat nähtävillä.
Sinne menette ilmoittautumaan rohkeasti.