jimmykojootti
04.11.2011 in
GTA V
FINBULLET wrote:
Lueskelin analyysiä trailerista ja siellä näkyy kun se tyyppi myy taloaan niin se talon kyltti FOR SALE ja katukiveyksessä 2405.
Eli viittaa toukokuu julkaisuun.Kuten edellisetkin rokkarin pelit on julkaistu.
Aika makeeta jos GTA V julkastaan mun syntymäpäivänä:D
Pytzi
04.11.2011 in
FRC | JOKKIS Kisaraportit
Oli tiistai ilta ja päätin mennä lehtihyllylle. Valittavana oli tekniikanmaailmaa ja vauhdinmaailmaa, mutta jotenkin silmäni menivät tuohon harmaaseen ja tyylittömään lehteen. Jokkis tulee taas. Selailin lehteä sitä ostamatta, ja tajusin, että tähän sarjaan mie hommaan kaaran. Näin lehden reunassa mainokset REILUN REISKAN RUOSTE JA KUMI. Liike vaikutti oikean hintaiselta näin opiskelian lompakolle. Niimpä päätin soittaa numoroon, joka oli mainoksessa
Niimpä pitkän tuuttauksen jälkeen puhelimesta vastasi hiukan humalaisella äänellä: Reilun reiskan ruoste ja kumi
Minä: Niin löytyyks teilt niit jokkis mobiileja.
Kauppias: No toshan noita on.
Minä: Mutta enhän mä niit nää?
Kauppias: Ainiin joo, niin olis pögöttii ja jotain aasialaista ja volkkarii. Ja kaikki tältä vuosisadalta.
Minä: Siis jotain viltun koppimopoja? No paljonkos ne maksaa?
Kauppias: Semmoset 5000€ ja rapiat?
No niimpä minä suutuksissani päätin kysyä haluukko tietää kuinka rekka peruuttaa.
Tuut Tuut Tuut, löin luurin korvaan.
Kiskuri hintoja mumisin itsekseni. Ja tajusin samalla, että olisi aika lähteä kotiin.
Koti matkalla mietiskelin miten saisin rahat kasaan noin kalliisiin autoihin. Ja tajusin, että tanäänhän on isän tilipäivä. Niimpä annellen pyytelin vaivaista 5000€. Kielteinen vastaus oli selvä. Ainoa vaihtoehto oli jättää kausi väliin tänä vuonna.
Silti koulu matkalla päätin kiertään Reiskan kaupan kautta. Näin uudet hienot auton kalliilla hinta lapuillaan. Sitten tajusin, että eikös tallin nurkalla ollut Datsun. Ryntäsin reiskan luo ja kysyin autosta.
Hän sanoi sen olevan hänen oma kauppakassinsa, mutta joku pelkialainen viiksimies oli turmellut sen kyljen ja joku jänes oli pilannut sisustan. Ajattelin, että hinta ei voisi olla korkea tästä autosta: Niimpä kysyin hintaa.
4500 ja kaupan päälle saisin Reilun reiskan ruoste ja kumi lippiksen.
Kauan tingittyäni hinta laski 4160€, enkä voinut vastustaa tarjousta.
Niimpä huusin innoissani, että isän firiman piikkihi.
Kaupat tuli ja enkä malttanut odottaa päästä testiajamaan autoa. Auton alusta oli epävakaa ja tehot tuntuivat olevan hukassa, lisäksi kytkin reistasi. Mutta ainahan sitä voi tuunata, mietin ja jatkoin matkaa kohti ensimmäistä kisaa.^rengas puhjenneena^
FINBULLET
04.11.2011 in
Yleinen Naisystävä Topic
Huomenna olis luvassa hyllyn ja sängyn paikan vaihto.Odotan innolla.
Alchemist FI
04.11.2011 in
Yleinen Naisystävä Topic
Itellä on se hyvä puoli vielä ettei muija pakota siivoamaan ku on eri osotteet, mutt matkaa on toisen luo muutama sataa metriä.
Draghar
04.11.2011 in
Yleinen Naisystävä Topic
Siivouspäivä, muija pakottaa... On siinä parisuhteessa huonotkin puolensa, ensin ne sotkee ja sitten käskee osallistua siivoomiseen.
Mullahan ei sotkuis kun oluttuoppi ja parit kalsarit kuukaudessa..
FINBULLET
04.11.2011 in
GTA V
Lueskelin analyysiä trailerista ja siellä näkyy kun se tyyppi myy taloaan niin se talon kyltti FOR SALE ja katukiveyksessä 2405.
Eli viittaa toukokuu julkaisuun.Kuten edellisetkin rokkarin pelit on julkaistu.
vaiski75
04.11.2011 in
Yleinen Naisystävä Topic
Tziizus kun on taas vaikeeta..
Ajattelin, että kun on vähän vanhempi niin asiat menee kuin itsestään..
Väärässä olin kivasti..
Lähden pihalle juoksemaan ilman houssuja..
hulluseon
04.11.2011 in
FRC | Jokkisauton päivitys - kausi 1
Ford KA
PI-100
Hinta: 4000€
Asennetut osat
4.11.2011
Race ARB 200
Race tyres 585
Race Differential 250
Race Chasis reinforcement 250
6.11.2011
Sport Air Filter 165
Street Valves 75
27.2012
POISTO Street Valves 15
Sport Displacement 315
Race Springs and dampers 500
PI nyt 200
Poistetut osat
Street Valves
Bonukset ja muut pimeät tulot.
4.11.2011
Wenzel 400
5.11.2011
Osallistuminen Caminoon 300
27.1.2012
Rahaa jäljellä 1315
zattwy
04.11.2011 in
F4SM - Ennakko
Nikde wrote:
Eli linjoille klo 19, mielellään 10-5min ennen. Olethan jo lisännyt THE FRC käyttäjän Live-kaveriksi? Jos et, niin tee se, jolloin aika-ajon tai kisan isäntä, eli host pystyy kutsumaan sinut kisaan mukaan :)
Mielestäni porukan pitäisi olla jo lobyssa valmiina 18,55.
Siinä on yhteysogelmaa boxin, puuttaamista sun muuta häsää kuitenkin.
Eli porukka laittais vekkeet päälle jo 18.45
Mielipide vaan!
Nikde
04.11.2011 in
F4SM - Ennakko
Eli linjoille klo 19, mielellään 10-5min ennen. Olethan jo lisännyt THE FRC käyttäjän Live-kaveriksi? Jos et, niin tee se, jolloin aika-ajon tai kisan isäntä, eli host pystyy kutsumaan sinut kisaan mukaan :)
Jokkis
04.11.2011 in
Hienoja tarinoita repussa mulla. Meen myymään ne ja sit Baariin.
Rahat päivitetty tähän asti.Olkaa hyvet ja tuhlatkaa ne rahanne.
Lisää tarinoita odotellessa. Tästä on hyvä jatkaa.
Jokkis
TehBigBunny
04.11.2011 in
Kerrassaan loistavia Wensseleitä.
Kyllä ne rahat voi laittaa palamaan Reiskan Vara & Osaan samantien.
jimmykojootti
04.11.2011 in
millonkas ja mitenkäs nää wensselit ilmotetaan?
Alchemist FI
04.11.2011 in
PPPP
Vois laittaa housut jalkaan, rupee tuleen kylmä... Ja sit "yks" olut.
Alchemist FI
04.11.2011 in
Yleinen Naisystävä Topic
Nyt on tässä tullu pyörittyä ton naiikkosen kaa 8kk luultavasti voi olla 9 kin :) Ja sama on kenen nimeä en meinannu muistaa sillon viime talvena, nykyään on sekin tiedossa :D
DarkWarjo
04.11.2011 in
Team Kamikaze Racing & Drifting päämaja, Temmes-City.
Warjo katsoi lähes tuskastunein ilmein hitaasti etenevää GT-R Projektia, mikä lepäsi lohduttomana ilman moottoria tallin kulmalla. Oli synkkä syksy, tai oikeammin talvi, lunta vaan ei näkynyt, saati pakkasia, yöt oli synkkiä ja päivätkin lähinnä sumua. Warjon mielessä kävi naishuolet ja heti perään rahahuolet, tiimi oli saanut uuden nimen, lähinnä reikäpäisen autonsärkemisen vuoksi. 2000GT-R oli mennyt viime kauden jokkiksissa lähes korjauskelvottomaksi, Rata-auto R32 GT-R:n kone oli taas sökö, Endurance DBR:stä oli tullut käyttöauto ja se vei bensaa ku mikäki nitrodragsteri, myös tiimin luotto vetojuhta Suburban ja sen 2jz konversio olivat edelleen levällään, "Elämme synkkiä aikoja" Warjo jupisi itsekseen, katsellen mustaa kolmikakkostaan.
"näin on" tuumasi Luottomekaanikko Pekka ja jatkoi jonkun asiakkaan auton jarrujen kimpussa hääräilyä..
Warjo meni tietokoneelle ja rupesi surffailemaan nettiä, josko sieltä löytyisi jotain mieltä ylentävää. Vain hetken selailtuaan Warjo huomasi Jokkis Sanomat..
"JUMALAUTA! JOKKIS TULEE TAAS!" Warjon silmät laajeni golfpallon kokoisiksi hänen karjuessaan riemuiten. Pekka hätkähti ja melkein tiputti Venton jarrulevyn varpailleen... "hui perkele, älä säikyttele.... vai jokkis? No mutta onko tuosta meidän romuläjästä enää siihen?" Pekka kyseli epäuskoisena ja osoitteli nurkassa lojuvaa läjää joka joskus oli ollut ylväs 2000GT-R. "No ei sillä edes voi osallistua, tää o joku mopoautoluokka, mut hei, jos vähä siistitään pihaa ja myydään pari ylimäärästä romua, niin varmasti saatas kokoon rahat jotain mopoautoa varten." Ja näin sai alkunsa taas yksi jokkistarina....
JATKUU! älä saatana lopeta lukemista nyt, tai tulen ja annan letkusta!
-Reilun Reiskan Ruoste ja Kumi, Reiska puhelimessa
-no se on Warjo moro...
-EIEIEI! ei mitään takuita, sää ite halusit....
-Eikun minä, että onko sulla mopoautoja!
-mitä? mopoautoja? hähä, meinaatko ruveta ajaan rinkiä amispojujen kanssa? tuotaaa.... no tuleppas käymään ni kyllä me sulle joku kirppu löydetään, mulle tuossa tuli just läjä uusia pikkukippoja, osa niistä jo menikin, tuossa joku Juventuksen fanipaita ja Fefelippis päässä tuli kuola valuen hakemaan jo yhden ja pari muutakin laitapuolen kulkijaa kävi kaupoilla, mutta vielä siellä jokunen on. Osa kyllä oli jotai pikkuvikasiakin."
-mää oon jo siellä!
Warjo kaarsi DBS:llä reiskan pihaan niin että sora lensi ja torvi soi. Reiska raahautui ulos työmaakopista, jota toimistokseen kutsui, kummastellen V12 myllyn ääniä ja katseli kummissaan Warjoa. "Miten sul o varaa tollasella ajella?" Warjo siihen niin kuulisti kuin pystyi "...no kun, on pakko! Mutta asiaan, niitä autoja?" Reiska johdatteli Warjon takapihalle missä seisoi uuden näköisiä, mutta reilun pölykerroksen peittämiä koppeja, joita olisi ensisilmäyksellä voinut veikata ylikasvaneiksi pölynimureiksi. Warjon silmät tarttuivat maagisesti heti yhteen vaaleanpunaiseen imur... siis autoon missä oli hieman etupuskuri repsahtanut. "Se on vain kerran kopi.... siis kolhaistu, kaiteeseen oli hieman ottanut hurjassa kilpatilanteessa, mutta selviytyi siitä voittajana." Reiska sanoi hieman ontuvasti..
"no joo, niin on näemmä kolhastu, Hintalapussa komeili 4500€, mä tarjoan sulle tuosta 3.8..."
"no kun, siitä tarviis saada 4.2 ainaskin!" Warjo mulkaisi Reiskaa virnistäen "joopa joo, tarviis ja tarviis, muttet saa ku 3.8.... no sanotaan sitten tasan neljä? aivan varmasti vielä voitolle jäät!" Reiska tiesi, että Warjo on kova tinkijä, se kulki suvussa. "no olkoot, nelosella saat, kuhan maksat heti kaikki!" "toss..." Warjo tokaisi ja oli jo kaahaamassa ylväällä Toyolla pihalta pois kun reiska pysäytti.. "Noh? Mitä nyt?" Warjo kummasteli. "No kuule mul ois tossa kuule makiat vanteet vielä mukaan ja helvatun halvalla ois yks täysin säädettävä kisa-alusta, saat ne tonnilla kivasti kimpassa?" "No oisit heti sanonu, tos, lähetä osat Temmekselle... Ja hei, jos suinkin kehtaat niin käytä toi mun DBS pesussa, tuun hakee sen takas loppuviikost, avaimet o virtalukossa, soo moro!" Warjo poistui sinisen savun saattelemana paikanpäältä ja Reiska jäi pihalle virnistelemään voitonriemuisesti....
!http://warjo.kuvat.fi/kuvat/Forza+4/huh.jpg/full!
Onko pinkki aygo se oikea? Kusettiko Reiska Warjoa? Tämä nähdään seuraavassa jaksossa!
serkku
04.11.2011 in
Forza 4 | FRC Jokkis autosi
Kai ton Pösöön vois ottaa.
Mudinski
04.11.2011 in
PPPP
Tälläistä taas... PUNAINEN NISSAN 200SX S13 REK. BOL-443 VARASTETTU VIIMEYÖNÄ HALIKOSTA ! KAIKKI NÄKÖHAVAINNOT NUMEROON 0405520834 JA POLIISILLE.
Kuva autosta: http://www.screencast.com/t/sSJQjVHB
Pitäkää silmät auki :)
hulluseon
04.11.2011 in
Viskelen päälle isompaa vaihdetta kun laskeudun ramppia pitkin moottoritielle. Näppärästi vilkku vasemmalle ja väkisin henkilö-autojen sekaan. Se väistää joka pelkää. Takaa lähtee ohi 206 RC mallin Peogeot ja kuski näyttää keskaria ohittaessaan Scanian.
"Saatanan puusilmä!!", kuski huutaa
Halvatun latvakakkonen. Vielä kehtaat esittellä sormias siitä ranskanperunasta. Mulla on tarpeeksi kokemusta noista kikottimista.
Turbo huutaa täysin kierroksin kun yllytän kuorma-autoa kohti kaupungin valoja. Vielä viimeinen kuorma ja sitten nollat tauluun, soittakoon pomo vaikka kymmenen kertaa tänä iltana. Napsautan puolittajan valmiiksi jo ylä-asentoon ja polkaisen kytkintä. Hukkaportin parkaisu ja paine-ilmakytkimen sähähdys siivittävät isoimman vaihteen päälle ja matka jatkuu.
Ohi kiitää putkivireinen Civic perässään vähintään yhtä paha ääninen Toyota Altezza. Hymähdän kun muistan miten nautittavia pelejä molemmat oli ajotuntumaltaan. Suorastaan kaipaan niitä molempia.
Kurvaan rampista pois moottoritieltä ja väistän kuin ihmeen kaupalla törmäyksen Mazda Familian kanssa.
"Helvetin FööniPena!", huudan kopissa sydän kurkussa.
Joudun kuitenkin pysähtymään liikennevaloihin ja viereeni lipuu arvokkaasti Lexus. Jään ihailemaan sitä ja myöhästyn valoista. No vain köyhillä on kiire ja napsautan loikkarin pienemmälle.
Kurvaan vihdoin työmaalle ja kiepautan Scanian ympäri lähes mahdottoman pienellä kääntöpaikalla. Peruttaessani läjityspaikalle huomaan pomon Porchen työmaa kopin vierellä. On se kaunis. Ja mikä moottori. Mikä ajettavuus. Täydellisin tähän mennessä.
Kytken hydraulikat päälle ja kippaan sorat kasalle. Vihdoin ja viimein se loppuu tälle viikkoa. Lähden kohti kotia. Kotona minua odottaa postilaatikossa yksi ainoa kirje. Se on Reiskalta ja sekin sisältää vain yhden lauseen.
Ford KA tullaan toimittamaan ennen Jokkistaita teille pestynä ja tankattuna.
Here we go again...
jimmykojootti
04.11.2011 in
Jaha se olisi taas jokkiksen aika ja pitäisi ostaa auto. Mietiskelen aamu muumilimujen kanssa siinä että uskaltaisiko reiskalle soittaa? No sitten tartun simsunkiini näppäilen (reilun) reiskan numeron. Luuri piippa... piippaa... ja pippaa...
Reiska: "Reiskan ruoste ja kumi päivää, reiska puhelimessa."
Mä: "no moro reiska! miten ois, oiskos sulla jokkis mobiileja enskauelle?"
Reiska: "AIJAA! autoa kahtomassa. No kyllä tosta pihalta pari kipp... Uljasta kaaraa löytyy!"
Mä: "No sopiskos jos tulisin kahtomaan niitä heti nyt?"
Reiska: *reiskan puhelimesta kuuluu äkillistä kolinaa ja pullojen kilinää*
Mä: "haloo!?"
Reiska: "hik!"
Mä: "onko sinulla hikka?"
Reiska: "joo... Nii TÄNÄÄ vai?
Mä: "nii nii tänäänpä tänään"
Reiska: "katonpas kalenterista... hmm kokous pelkiassa... velkoja *muuta jupinaa josta en saa selvää* joo no kyllä käy jos tuut heti nytte"
Mä: "selevä sitte"
Kävelen pikaisesti laitakaupungille jossa avaan jo tutuksi tulleen ruosteisen portin.
"No moro kamu!" säikähdän mistä ääni tuli mutta se olikin vanha viin... öljyltä haiseva reiska.
Pihassa oli pösöä, volkkaria, sitikkaa, jotain jota korealaiseksi autoksi kutsuvat, sekä Datsunin kyltti ja vielä komea sukisuki.
Reiska: "no siinä niitä ny ois!"
Mä: "joo... no mikäs ton susukin hinta ois?"
Reiska: "NO LUE TAN.... eiku siis se ois n.5000€"
Mä: "no tota maksan sulle 4500€
*Reiskan toinen käsi käy taskussa josta kuuluu kilinää.
Reiska: "No saat sen 4780€ ja 8 markan hinnalla jos lähet nyt!... eiku siis joo pelkästään 4780€"
Mä: "ookei... no mä ota susukin.
Annan rahat reiskalle käteisenä ja lähden. Vielä taustapeilistä näen kuinka Reiska ottaa taskustaan pullon jossa taisi lukea: Bier.