Forum - Recent Posts
"Evo X FQ 440MR.":http://www.topgear.com/uk/car-news/the-evo-x-is-back-2014-03-26
Kotona vihdoin :)
Emm
Lopputyö valmis ja täysillä pisteillä läpi.
faktabugi?
Faktat kuntoon Driver!
Ei mulla muuta täältä Heathrow:n kentält
Driver181 wrote: -1. Japsissa veekasi = raiskausiFix Ja vielä: Jos tarkotit tota joonaksen videota, siinä ei ole kasikonetta. Se on kutoskone. Faktat taas...
Ei sulla oo ikää semmoseen.
^hih^
EMM.
Suomi ja erotiikka, ^thihihi^
^emm^
Mutta ei suomessa TIETENKÄÄN!
HLR Juggernaut wrote: Juu kyllä roadkilliä tulee seurattua varsin ahkerasti. On just sopivan härö ohjelma, ja mikäs sen vee kasin voittas =)+1. Japsissa veekasi = erotiikkaa
Rayha300 wrote: Huomenna suomeen :) EmmHyvin on pärjätty ilmankin. EMM
Heh :)
Voivoi PetuK, kun ei se FRC pyöri niin, että mä tässä kaikille sinun seikkailut Keravalla paljastaisin.
Huomenna suomeen :)
Emm
Hullin inspiroimana :P
Nikde wrote: Joo emmä tykkää että mua takaa vedettäis. :)Mihin perustat väitteesi..? ^Ja jospa itsekin sit paikalta katoan...^
DonRandom wrote: Taitaa olla etukäteenvetomiehia tuo Nikde :)Jätän vain tämän tähän, nappaan takkini ja häviän.
Kattelin vaan aiempia pistetaulukoita. Silloin kun niillä Hiivateilla ajeltiin olit myös "tulessa" :)
Forzan ja muun kruisailun taustalle "tästä":https://www.youtube.com/watch?v=QpDn4-Na5co
Joo emmä tykkää että mua takaa vedettäis. :)
Etu tai takaveto, molemmilla sujuu ajo, nelikoista en tykkää, on niin kankeita.
En usko käsittäneeni väärin.
Edellisen jutun pointtina oli juurikin se, että FormulaE-sarjassa *ensimmäisellä* kaudelle kaikki tiimit saavat käyttöönsä "vakio" kaluston. Tällä helpotetaan tiimien sarjaan tuloa..
Toiselle kaudelle tiimit saavat kehittää autoa eteenpäin.
(joitain vakio-osia jäänee ettei kulut nouse liikaa)
Joten toisesta kaudesta lähtien kalusto ei ole vakioitua, mutta koska kehitysaikaa on ollut rajallisesti niin lähtökohtaisesti tiimit ovat lähempänä toisiaan kuin esim. F1-sarjassa
Tulokkaiden ei tarvitse alkaa "tyhjästä", koska jo lähtökohtaisesti *kaikki* tiimit saavat kilpailukykyisen kaluston, ei tule sellaisia eroja tiimien välillä kuin F1-sarjan "mammutit vs. pikkutallit"
Alussa erot tulevat siitä miten eri tiimit selviytyvät uuden auton säädöistä ja sopeutuvat uusiin ratoihin. Sarjan aikataulut ovat tiiviit ja ratoihin tutustumisaika on rajallinen.