Forum - Recent Posts

hulluseon

hulluseon 29.10.2011 in Ei mulla muuta

Veiks ne Loheksen eläintarhaan Palle-Joosepin kaveriksi? Ee mulla muuta
Alchemist FI

Alchemist FI 29.10.2011 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Eilen tuli katottua Paul, aivan loistava leffa 5/5 varmaan tämän vuoden paras komedia. Ja Drive Angry tuli myös kattottua, vähän oli kyllä epäilyksiä leffaa kohtaan. Mutt ihan hyvä pätkä oli.
savulohi

savulohi 29.10.2011 in Ei mulla muuta

Oho, tää toimii Ähtärissäkin! Ei mulla muuta.
zattwy

zattwy 29.10.2011 in FORZA 4 | FRC Jokkis kausi 1

Jokkis on unohtanut nekin, huuwetaan yhdes sille! Euroja alussa 5000€
DarkWarjo

DarkWarjo 29.10.2011 in Forza 4 | FRC Jokkis autosi

Liana, eeeei.... datsun.... ej oleee..... huyn... ööh. mite toi lausutaa? joo ei... Mikra? nääh... hei nymmäätiijän! TOYO AYGO! and here we GO
hulluseon

hulluseon 29.10.2011 in FORZA 4 | FRC Jokkis kausi 1

5000 luulisin.
DarkWarjo

DarkWarjo 29.10.2011 in FORZA 4 | FRC Jokkis kausi 1

Hey, miten en bongannu mistää kohti sääntöjä paljo on alotuksessa rahaa?! how much is the fish? liana kuullostaa seksikkäältä...
Mace

Mace 29.10.2011 in FORZA 4 | FRC Jokkis kausi 1

Mää oon padilla nopeampi kuin ratilla kans, mutta kytkintä kun käytän nii kyllä saan eroa verrattuna siihen jos en käyttäisi kytkintä. Padilla oon nopeampi ehkä siks kun vittii ohjata paremmin, tolla muovi ratilla en viitti vetästä kaameita korjausliikkeitä täysiä, tuntuu ku jäis ratti käteen.
jasamy

jasamy 29.10.2011 in FORZA 4 | FRC Jokkis kausi 1

Itse olen pädillä nopeampi kuin ratilla... Vaihteiden vaihto kytkimellä on aavistuksen hitaampaa, jarrulta kaasulle siirtymisessä menee hiukkasen pitempää ja pädillä pystyi ainakin kolmosessa ajamaan huomattavasti agressiivisemmin ilman pelkoa siitä että auto lähtisi vaeltaa...
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 29.10.2011 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Kummeli Alivuokralainen, ostin kolmella eurolla Citymarketista toissapäivänä. Ihan jees kolmen euron leffaks :)
hulluseon

hulluseon 29.10.2011 in PPPP

Taitaa olla rascaana se Dräksterinetti
Pottae

Pottae 29.10.2011 in PPPP

Dragnetti meni lukottamaan SYDC:in :(
savulohi

savulohi 29.10.2011 in FORZA 4 | FRC Jokkis kausi 1

zattwy wrote: Ettei olisi nyt oma maitopirkka ojassa! Herää eittämättä epäilys. Muistaakseni Väiskikin kehui jossain vaiheessa kyseistä asiaa?
ProBale voitti pädillä demo-HLC:n näytöstyyliin, Daveyskills ajaa pädillä jne. jne. Sama fysiikka, ainoastaan eri kontrollit. Kyse on siitä kummalla kukin kuljettaja osaa paremmin ajaa.
zattwy

Ettei olisi nyt oma maitopirkka ojassa! Herää eittämättä epäilys. Muistaakseni Väiskikin kehui jossain vaiheessa kyseistä asiaa?
savulohi

zattwy wrote: Voisko joku selittää onko ratti todella kaks sekkaa nopeempi kuin pädi? Vai onko ihan huuhaata koko juttu. Mun fanatec on ollu sängyn alla piilossa käyttämättömänä. Perk....!
Huuhaata on tämä, joten voit vallan hyvin myydä miulle sen Fanatecin!
zattwy

Voisko joku selittää onko ratti todella kaks sekkaa nopeempi kuin pädi? Vai onko ihan huuhaata koko juttu. Mun fanatec on ollu sängyn alla piilossa käyttämättömänä. Perk....!
savulohi

Mie sanon vaan, notta olisi hyvä jos Clutch Upgradet olisi ilmaisia taikka vaihtoehtoisesti "vakiona" kaikissa autoissa. Näissä nuhapumppuluokissa manuaalikytkimen käyttäjille tulee tooodella iso etu, joten tuommoinen sääntö edes pikkuisen tasottaisi pelikenttää. Tiedän tiedän "voihan sitä kytkintä käyttää jokainen jne jne", mutta kun LOL joku MS-ratti peukalokytkimellä ei nyt vaan oikein ole kovin simua eikä hyvä. Toivoisin, notta menisi harkintaan tämä? Pliis. // = Tasaisempia kisoja -> enemmän JOKKISTA!
zattwy

zattwy 29.10.2011 in GPRO pelaajia?

Tää kausi on sitten pulkassa, olin sit onnekkain meitin väestä kun yksi podiumin käynti tuli. Tulevassa kaudessa ei voi olla kun yksi suunta ja se on ylöspäin. Menestystä toivon kaikille FRC:n kamuille tulevaan kauteen.
PetuK

PetuK 29.10.2011 in Forza 4 | FRC Jokkis autosi

FRC-Jokkis. Parasta mitä voit tehdä ilman housuja. Sanovat.
savulohi

savulohi 29.10.2011 in Forza 4 | FRC Jokkis autosi

EDIT: Tojota Jos sitä avaus- ja jonkun loppupään kisan pääsis sohimaan ettei tarvi ihan nollilta lähteä myöhemmin. Let's Jokkis!